Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Hävettääkö sua maksaa visalla?

Vierailija
06.05.2009 |

Mua hävettää...

Koska myyjä sit aattelee heti että TOL EI OO RAHAA!! buah hah haa :((

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ei saa siis kanta-asiakas kortti jjos ei ole luottotietoja?????????

Mihin perustuu lauseesi vain hullut köyhät ostavat käteisellä??

Itse en näe mitään järkeä kirjoituksessasi.

Itse en ole ikinä tarvinnut luottoa, enkä siis luottokorttia. Maksan aina käteisellä, en ole ennen tiennytkään että käteisellä maksaminen on köyhyyden merkki. Jotenkin olen aina kuvitellut toisinpäin. Jos ei ole rahaa maksetaan luotolla, ja väitän että näin ajattelee moni.

...kun on niin luottotiedoton ettei ole saanut luottokorttia.

Miks mä HALUAISIN luottokortin jos en tarvitse luottoa? Miksi? Ja mitä noloa siinä on? :-D

...jos sulla ei ole luottokorttia olet köyhä jolle sellaista ei edes annettaisi. Esim. hotellia et saa edes varattua jos sinulla ei ole luottokorttia. Ja jos ostat jonkun 1000e jutun käteisellä niin se tarkoittaa suurimman osan myyjistä mielestä sitä että sinulla ei ole luottokorttia. Vain hullut ja luottotiedottomat köyhät maksavat isot ostokset nykyisin käteisellä. Se ollaan opittu aika hyvin kun nämä käteisellä maksavat eivät ole sitten saaneet edes kanta-asiakaskorttiamme (jolla saisi alennusta) kun luottotietoja ei ole. Liian monta kertaa on tämä kuvio nähty.

t. huonekalukaupan täti

Vierailija
62/75 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on kyllä enemmän hävettävää maksaa iso ostos käteisellä koska siitä huokuu niin selkeästi se että ei ole saanut luottokorttia (tai edes pankkikorttia, niihinkin kun tarvitaan nykyisin säännölliset tulot).

Hassua että joku ajattelee juuri toisinpäin.

Samalla tavalla ajattelen mäkin.

Itse maksan aina Amexilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarttis luottokortin isoihin ostoksiin jos kerran on rahaa muutenkin????

miten voi ajatella että on köyhyyden merkki maksaa käteisellä/pankkikortilla. ei rikkaat käytä luottoa kun on kerran muutenkin rahaa.

Vierailija
64/75 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi isoimmista huonekalukaupoista.

Vierailija
65/75 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis typerämpää kuin liike jonka asiakkaan on otettava luotto-ominaisuus jos haluu kantiskortin. itse kartan tuollaisia liikkeitä koska maksan pankkikortilla eli käteisellä koska en tarvii luottoa. tilillä on aina rahaa aika paljonkin. tiedän monta muutakin jotka ei periaatteestakaan ota luotollisia kantiskortteja. niillä menetätte monta hyvää ja rikasta asiakasta!

Vierailija
66/75 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toisien ei tarvi ostaa ostoksiaan visalla.. sitten hän haukkuu täällä käteisellä ostajat köyhiksi ja tyhmiksi.. tsiihii tajuais vaan että ainut tyhmä on hän itse.

miten voi ajatella että on köyhyyden merkki maksaa käteisellä/pankkikortilla. ei rikkaat käytä luottoa kun on kerran muutenkin rahaa.

Vierailija
67/75 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kai sit pitää olla leuhkaa, kun kaupassa myyjä aina kysyy, että pankilla vai visalla, kun ei mun debitissäni edes luottoa ole. (kun olen niin köyhä). Hyvä sitten, etteivät edes myyjät tiedä..

Vierailija
68/75 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin tyhmä että mulla on Visakortti jota en käytä juuri koskaan. Visa-kortti tuli hankittua ulkomaanreissuja varten - niitä matkoja tosin on ollut viime aikoina tosi vähän.

Eli vastaus: ei hävetä maksaa Visalla. Tosin en muuten vaan koskaan maksa sillä mitään Suomessa.

Vierailija
69/75 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i ja mulle kaupan täti on yhtä kuin köyhä ja tyhmä. (vahvistit juuri vastauksellasi tämän) :-D

Vierailija
70/75 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siksi että luottokortilla maksaessa saa useinmiten hyviäkin pistekertymiä joita on mukava käyttää. Tähän voisi heittää mietittäväksi sanonnan "raha tulee rahan luokse". Niinhän se tässäkin on ja tarkoittaa seuraavaa: Ne joilla olisi rahaa muutoinkin lentoihin, hotelliöihin, ravintolakeikauksiin jne saavat niitä ilmaiseksi kun maksavat kaikki ostoksensa luottokortilla. Useinhan on vielä niin että Gold- tai Platina korteilla pistekertymä on 3-4 pistettä per euro kun taas karvalakkikortilla se on 1 piste per euro. Ja näin rikkaat kerryttävät esim. ilmaisiin matkoihin oikeuttavia pisteitä ostoksillaan vähintäänkin triplasti helpommin kuin köyhemmät jotka maksavat sillä karvalakkikortilla. Tai ne köyhemmät eivät kerrytä ollenkaan jos maksavat käteisellä.

Rikkaat pysyvät myös rikkaina ja rikastuvat edelleen koska toimivat sillä tavalla jolla rahaa säästyy eniten. Se tarkoittaa luottokortilla maksamista.

Vierailija
71/75 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visan/ Mastercardin kaytto kertoo juuri siita etta on varaa. Mulla on luottoraja $25.000.00.

Ihme asioissa suomalaiset hankaavat vastaan; automaattivaihteet, kuivausrummut (muka sahkosyoppo mutta sahkosauna lampenee monta kertaa viikossa) jne.

Vierailija
72/75 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis typerämpää kuin liike jonka asiakkaan on otettava luotto-ominaisuus jos haluu kantiskortin. itse kartan tuollaisia liikkeitä koska maksan pankkikortilla eli käteisellä koska en tarvii luottoa. tilillä on aina rahaa aika paljonkin. tiedän monta muutakin jotka ei periaatteestakaan ota luotollisia kantiskortteja. niillä menetätte monta hyvää ja rikasta asiakasta!

Myyjät vaan kysyivät tiskillä kun teimme ostoksia (eri kerrat siis) että kiinnostaisiko kanta-asiakaskortti. Sanoimme kyllä. Vähän ajan kuluttua kotiin tupsahti luotollinen kortti. Emme tosiaankaan olisi sellaisia halunneet!!!

Numero joku

Vierailija
73/75 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enpä ole tullut edes luottokortteja hankkineeksi. Pärjään aivan hyvin Visa debit korteilla ja muilla pankki korteilla. Meillä kun sattuu olemaan kesämökki ja muutama lomaosake, niin ei ole mielenkiintoa keräillä luotolle ostosta pisteitäkään. Ainoat pisteet joita kertyy ovat s-pisteitä, niitä kertyykin sitten aika lailla. Teen yleensä kaikki ruoka ostokset s-ryhmän kaupoissa, lisäksi vielä bensat, remontti tarpeet, vakuutukset ym.

Vierailija
74/75 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi pitäisi hävetä? Eikö ennemmin pidä hävetä jos ei ole saanut edes luottokorttia? Meillä maksetaan kaikki luottokortilla ja kerätään pisteet kotiin.

Vierailija
75/75 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinani oli kassalla töissä, ja sen kokemuksen perusteella luokittelin seuraavasti: Köyhät ihmiset maksavat visa electronilla tai käteisellä, tavalliset ihmiset pankki- ja luottokorteilla ja varakkaammat melkein aina luottokorteilla (amex, diners..).

Eli sit hävettäis jos pitäis visa electronilla maksaa. En kyllä tiedä onko niitä electroneita enää edes..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän