Lastensuojeluilmoituksen tehnyttä neuvolan terveydenhoitajaa taitaa hävettää.
Olen siis se, josta neuvolan terveydenhoitaja ja depressiohoitaja tekivät aiheettoman lastensuojeluilmoituksen. Törmäsin ruokakaupassa tähän terveydenhoitajaan ja oli hieman nolon näköinen. Ei uskaltanut katsoa silmiin ja luikki äkkiä muualle. Taitaa hävettää eikä syyttä.
Kommentit (118)
katsomaan että onko arjen sujuminen kunnossa. Jos sinulla on masennusta ja ahdistusta, vauvalla on syömishäiriö (!!) eikä hän kasva ja kieltäydyt vielä perhetyöntejästä, niin mikä ihme se on jos sinut laitetaan lastensuojelun asiakkaaksi. Huh huh.
katsomaan että onko arjen sujuminen kunnossa. Jos sinulla on masennusta ja ahdistusta, vauvalla on syömishäiriö (!!) eikä hän kasva ja kieltäydyt vielä perhetyöntejästä, niin mikä ihme se on jos sinut laitetaan lastensuojelun asiakkaaksi. Huh huh.
Ei kannata kommentoida, jos ei edes tiedä, mistä puhutaan. Huh huh vaan sinnekin.
ap
lapsella vielä syömishäiriökin...enpä ole ennen moista kuullut!!????
mistä tämä erikoislääkäri sanoo vauvan syömishäiriön johtuvan? miksi vauva syö liian vähän?
on että huoli oli ihan aiheellinen. Sen varmasti lääninhallituskin aikanaan toteaa. Epäilemättä ap:n seikkailut täysin epäpätevän neuvola-, lastensuojelu- ja mielenterveysjärjestelmän kanssa jatkuu, kuvio on tuttu.
mistä tämä erikoislääkäri sanoo vauvan syömishäiriön johtuvan? miksi vauva syö liian vähän?
Taustalla ehkä vaikea synnytys, vauva joutui teholle ja nenämahaletkuun eli pakkosyötettiin. Minä en tiedä, miksi vauva syö liian vähän. Eikä tiedä neuvolakaan, tosin osaavat kyllä aiheettomia ilmoituksia tehtailla.
ap
HEI ap.
En viitsinyt alkaa kommentoimaan tänne sinun ketjuusi vaan kirjoitin kokonaan omalla otsikolla toisen aloiutukse, tuon jossa kysyn, että voiko terkkarit tehdä koskaan virheitä jne.
En saanut vastauksia kysymykseeni, vaan minun käskettiin mennä hoitoon, tarkistamaan lääkitystä. Todettiin että olen todellakin sekopäinen. Käskettiin keskittyä lapsiin ja unohtaa koko asia. Ja kun vastattiin esittämiini kysymyksiin, todettiin kuitenkin että hyvä että olemme saaneet apua jne jne
Minua luullaan sinuksi.
Sitä kirjoitusta luullaan sinun kirjoitukseksi.
meillä on kuulemma samanlainen kappalejako ja samanlainen kirjoitustyyli. :D Meissä on paljon samaa, ollaanko siis kavereita *kättelee ap:ta* :D
No niin.
Minä kuvittelin ns. auttavani sinua, kun laitoin oman ketjun jossa olisin halunnut herätellä ajatuksia siitä, että viranomainenkin on ihminen joka saattaa tehdä väärän arvion ja olla väärässä, asenteellinen. Ja että jokaisella ihmisellä on oikeus reagoida ja käydä läpi vaikka sitten täällä palstalla asiaa, jonka on kokenut traumaattiseksi.
Nyt kuitenkin "tein sinusta entistä hullumman" koska he luulevat että olet kirjoittanmut senKIN...
terveisin toinen ap.
PS: olisi kiva tietää mikä maakunta / alue suomessa, olisi oikeasti kiva tutustua sinuun, mutta täällä ei ole mitään muuta mahd. kuin laittaa sähköp.osoite, ja sitä en taatusti tässä laita!!!
toivon ja rukoilen, että mies (jos sellasta enää on) olisi tervepäisempi
on että huoli oli ihan aiheellinen. Sen varmasti lääninhallituskin aikanaan toteaa. Epäilemättä ap:n seikkailut täysin epäpätevän neuvola-, lastensuojelu- ja mielenterveysjärjestelmän kanssa jatkuu, kuvio on tuttu.
Miksi ihmeessä jatkuisi? Tuo on vain oman pääsi kuvitelmia, valitan...
ap
Siis lastensuojeluilmoitus ei automaattisesti johda lastensuojelun asiakkaaksi.
masennus tai lapsen vamma tai syömishäiriö tms. eivät ole syitä tehdä lastens. ilmoitus eivätkä syitä olla lastensuojelun asiakkaita.
sotkette nyt puurot ja vellit.
mutta ERIKOISlääkäri on jotenkin parempi, vaikka ei hänkään tiedä mikä vauvallasi on.
olet toimissasi, kirjoituksissai ja reagoinnissasi täysin epäjohhdonmukainen.
eikä tehtailla ls-ilmoituksia. Erikoislääkärihän nimenomaan tietää, mikä lapsellani on eli syömishäiriö. Sen sijaan hän ei tiedä, mikä sen on aiheuttanut, ehkä pakkosyöttäminen teholla.
Voisitko vielä kertoa, missä olen ollut epäjohdonmukainen?
ap
Siis lastensuojeluilmoitus ei automaattisesti johda lastensuojelun asiakkaaksi.
masennus tai lapsen vamma tai syömishäiriö tms. eivät ole syitä tehdä lastens. ilmoitus eivätkä syitä olla lastensuojelun asiakkaita.
sotkette nyt puurot ja vellit.
Eli minulla on todellakin tässä ns. case, kun tein lääninhallitukseen kantelun.
ap
miten sitä tutkitaan ja miten hoidataan?
Milläkin vauvasyö vähän , voisiko olla syömishiriötä sekin?
täältähän voi muut kirjoittajat nyt poistua, niin ap voi jatkaa kirjoittelua itsensä kanssa (eli toisen ap:n) AIVAN LOISTAVA KETJU ... sain parhaat naurut ikinä.
ps. oma lapseni on joutunut myös teholle, nenä-maha-letkuun ja olen noista asioista paljon lukenut sitä myöten. Koskaan ei ole tullut vastaan missään kirjassa tai missään muiden vanhempien kanssa käydyssä keskustelussa, että vauvalla voisi olla "syömishäiriö"...kuulostaa hullulta
mutta ERIKOISlääkäri on jotenkin parempi, vaikka ei hänkään tiedä mikä vauvallasi on.
olet toimissasi, kirjoituksissai ja reagoinnissasi täysin epäjohhdonmukainen.
HEI ap.
En viitsinyt alkaa kommentoimaan tänne sinun ketjuusi vaan kirjoitin kokonaan omalla otsikolla toisen aloiutukse, tuon jossa kysyn, että voiko terkkarit tehdä koskaan virheitä jne.
En saanut vastauksia kysymykseeni, vaan minun käskettiin mennä hoitoon, tarkistamaan lääkitystä. Todettiin että olen todellakin sekopäinen. Käskettiin keskittyä lapsiin ja unohtaa koko asia. Ja kun vastattiin esittämiini kysymyksiin, todettiin kuitenkin että hyvä että olemme saaneet apua jne jne
Minua luullaan sinuksi.
Sitä kirjoitusta luullaan sinun kirjoitukseksi.
meillä on kuulemma samanlainen kappalejako ja samanlainen kirjoitustyyli. :D Meissä on paljon samaa, ollaanko siis kavereita *kättelee ap:ta* :DNo niin.
Minä kuvittelin ns. auttavani sinua, kun laitoin oman ketjun jossa olisin halunnut herätellä ajatuksia siitä, että viranomainenkin on ihminen joka saattaa tehdä väärän arvion ja olla väärässä, asenteellinen. Ja että jokaisella ihmisellä on oikeus reagoida ja käydä läpi vaikka sitten täällä palstalla asiaa, jonka on kokenut traumaattiseksi.Nyt kuitenkin "tein sinusta entistä hullumman" koska he luulevat että olet kirjoittanmut senKIN...
terveisin toinen ap.
PS: olisi kiva tietää mikä maakunta / alue suomessa, olisi oikeasti kiva tutustua sinuun, mutta täällä ei ole mitään muuta mahd. kuin laittaa sähköp.osoite, ja sitä en taatusti tässä laita!!!
mutta kukas sitä uskoisi, että olemme eri henkilö. Hyvä kirjoitus, muuten. Asumme pk-seudulla.
ap
täältähän voi muut kirjoittajat nyt poistua, niin ap voi jatkaa kirjoittelua itsensä kanssa (eli toisen ap:n) AIVAN LOISTAVA KETJU ... sain parhaat naurut ikinä.
ps. oma lapseni on joutunut myös teholle, nenä-maha-letkuun ja olen noista asioista paljon lukenut sitä myöten. Koskaan ei ole tullut vastaan missään kirjassa tai missään muiden vanhempien kanssa käydyssä keskustelussa, että vauvalla voisi olla "syömishäiriö"...kuulostaa hullulta
Ja ajatella. Sinä et ole koskaan lukenut tai keskustellut asiasta, joten ei voi olla syömishäiriötä. Okei. Täytyypä kertoa tämä lastamme hoitavalle lääkärille.
ap
Aivan liian vaativaa neuvolan tädeille. Siksipä olemme nykyisin erikoislääkärin hoidossa. Olisipa vaan jäänyt diagnosoimatta, jos en olisi itse tajunnut viedä lasta lääkäriin. Siis yksityiselle, tietysti... Neuvolasta haetaan vain mitat ja rokotukset nykyään.
ap