Muistaako sinun kotona asuvat teini+ ikäiset lapset..
.. äitienpäivän mitenkään? Saatko onnittelut,kukat,kakun,kahvin? Kuinka pahasti on ok suuttua,kun tänäkään vuonna ketään ei kiinnosta/ei muisteta ko.päivän olemassa oloa.nim.merk. "18 vuotta itkenyt viikko ennen ja jälkeen äitienpäivän"
Kommentit (6)
Ai mä olen itse järjestänyt joka äitienpäivä jonkun lounaan ja kaikki lapset ovat osallistuneet.
Ilmoitin lapsille aikoinaan, että olen iloinen ja ylpeä siitä, että juuri he ovat minun lapsiani, mutta ei äitienpäivänä tarvitse mitenkään erityisesti muistaa, että olen äiti. En tarvitse kahvia sänkyyn, erityistä aamupalaa, lounasta ravintolassa jne. Ihan riittää, että saan tehdä sitä, mitä haluan. Vaikka istuskella kasvihuoneella koko päivän.
Mulla on äitienpäivä 365 päivää vuodesta.
Eli välttelette sitä tosiasiaa ettei kukaan muista niin ei tarvitse itkeä viikkoa eteen ja taakse. Riittää pieni tiraus iltaa vasten suklaan ja viinin kanssa nautittuna mitkä ostitte itse itsellenne.
Toi ennakkoitku on kyllä huippu! Pointsit siitä, en ollut tajunnutkaan ettei sitä närkästymistä tarvitse varsinaiseen juhlapäivään asti pidätellä. :)