Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä ihmettä??? Huutonetistä!!

Vierailija
01.05.2009 |

Huusin itselleni yhtävaatepakettia, siinä oli edellinen huuto n klo 21.00 26e ja itse korotin sen siis 28 euroon (korotus 2e) ja pääsin viivan alle voittavaksi huudoksi esim. klo 22.00. Kohde meni umpeen ja odottelin saavani viestin, että voitin kohteen, mutta sitä ei kuulunut, joten kävin tarkistamassa huudot niin mun huuto olikin siirtynyt toiseksi edelliseksi ja viimeinen, voittava huuto oli se joka oli ollut ennen minua se noin klo 21.00 laitettu ja siihen oli vaan vaihtunut saummaksi se sama summa kuin minä olin huutanut eli 28 euroa!

Mitä ihmettä tämä nyt tarkoittaa?? Miten 26 euroa voi yhtäkkiä vaihtua 28 euroksi ja voittavaksi huudoksi?? Itse olin sen saman summan laittanut ja mulle ei tullut mitään viestiä, että huutoni olisi ylitetty!

Miten näin voi käydä?? Onko tässä joku virhe? Pitääkö ottaa jonnekin yhteyttä??

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo korotusautomaatit on ikäviä ensikertalaiselle, kun ei ehdi tajuta mitä tapahtui, ja menettää kohteen. Mulle kävi joskus noin, pidin tuotetta varmana enkä ollut paikalla viime minuuteilla, ja sehän meni korotusautomaattihuutajalle. Seuraavan kerran sama henkilö (!) käytti automaattia, ja mä päätin, että tuota et multa vie. Oli pieni paniikki painaa sitä nappulaa samaa tahtia automaatin kanssa, mutta hänellä olikin yläraja (kuten noissa kai aina on) ja voitin kohteen itselleni sinnikkäällä taistelulla:) Jossain vaiheessa alkoi kyllä pelottaa, että kauanko tämä korottaminen jatkuu, ja missä vaiheessa lopetan...No, hänellä oli se 10 e ylärajana, ja mä sain 10,50e hintaan, sillä ei ilmeisesti ollut itse paikalla tai ei voinut nostaa enää rajansa yli.

Eli sen automaatin voi voittaa, ole vain paikalla ne viimeiset 10 min, loppuun asti, jos todella haluat jotakin.

Vierailija
22/35 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö ap:lle tule sähköpostia, että huutosi on ylittynyt? Tai jotain tuonne päin ja mainintaa toisen korotusautomaatista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahallaan nostelen niille hintaa, ei aikomustakaan ostaa

Vierailija
24/35 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain ollu automaatti päällä pykää näytölle heti oman korotuksen jälkeen harmaa laatikko joka ilmoittaa toisen ihmisen korotuksesta.

Ja sähköpostiinkin tuli, ja kyllä aina korotusautomaatin käyttäjällä on mennyt siihen seuraavaan mahdolliseen korotettavaan summaan eikä samaan kuin mikä mulla on ollut, eihän siinä nyt muuten olis mitään järkeä jos vois huudella samoja hintoja.

Mä luulen että systeemiin on tullut joku häiriö....

Vierailija
25/35 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sähköpostiinkin tuli, ja kyllä aina korotusautomaatin käyttäjällä on mennyt siihen seuraavaan mahdolliseen korotettavaan summaan eikä samaan kuin mikä mulla on ollut, eihän siinä nyt muuten olis mitään järkeä jos vois huudella samoja hintoja.

Mä luulen että systeemiin on tullut joku häiriö....

Ei korotusautomaatin pitäisi antaa korottaa summaa samaan kuin joku muu on korottanut. Korotusautomaatinhan pitäisi korottaa seuraavaan vapaaseen summaan. Joku häiriö tuossa on ollut. Ottaisin yhteyttä huuto.netin ylläpitoon ja sitä ennen ottaisin itselleni screen shotin sivusta (ettei sitä vaan kukaan lähde ylläpidossa muuttelemaan että näyttäisi paremmalta).

Vierailija
26/35 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina se korottaa siihen samaan summaan, ainakin aina silloin kun itse olen huutanut. kuten joku sanoikin, periaatteessa se automaatin asettaja on huutanut sen summan jo aiemmin.

Vierailija
27/35 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa nyt hyvät ihmiset selvää tosta korotusautomaatista ennen kuin vaahtoatte täällä suu vaahdossa.

Kyllä se korottaa samaan summaan, kun toinen huutaja huutaa. SE ON NÄHKÄÄS NYT MUUTTUNUT EIKÄ KOROTA ENÄÄ SEURAAVAAN VAPAASEEN SUMMAAN NIIN KUIN AIKAISEMMIN!

Otetaan esimerkki.

Kohteen lähtöhinta on 17 euroa, korotus on 10 senttiä.

Matti laittaa ekan huudon ja huutaa kohteesta 17,1 euroa.

Martti huutaa toisena ja laittaakin automaattiin summan 25 euroa. Hinta on nyt 17,2 euroa.

Matti huutaa uudestaan ja laittaa hinnaksi 17.3 euroa, MUTTA jääkin toiseksi, koska Martin automaatti korottaa huutoa ja Martin huuto on tällä hetkellä 17.3 euroa.

Kohteesta kiinnostuu myös Kalle ja hän laittaa automaattiin hinnaksi 25 euroa, mutta kappas. Kalle ei olekkaan voittavana huutajana vaan voittajana on edelleenkin Martti, 25 euron huudollaan.

Kalle yrittää uudelleen ja laittaa uuden automaatin käyttöön ja siihen 30 euroa. Nyt Kallesta tulee voittaja, 25.1 euron huudollaan.

Vierailija
28/35 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksanu näille daijuille selittää, että mitä tapahtuu jos 2 henkilöä laittaa saman loppusumman korotusautomaattiin...........

Mutta on todellista idioottimaisuutta istua vahtimassa korostusautomaattia kun voisi itse laittaa sen oman kattosumman siihen korotusautomaattiin......

MIKSI SE EI JOILLEKIN KÄY???????????

Vierailija
29/35 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko tuokin muuttunut ja enään ei tule sähköpostia?

Vierailija
30/35 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksanu näille daijuille selittää, että mitä tapahtuu jos 2 henkilöä laittaa saman loppusumman korotusautomaattiin...........

Mutta on todellista idioottimaisuutta istua vahtimassa korostusautomaattia kun voisi itse laittaa sen oman kattosumman siihen korotusautomaattiin......

MIKSI SE EI JOILLEKIN KÄY???????????

En tiedä, kun en itse ole kokeillut korotusautomaattia, mutta jos todellakin itse haluaa jonkin tuotteen hinnasta välittämättä, niin pitääkö siihen laittaa sitten joku ihan naurettavan korkea summa, tyyliin puserosta 1000 e tai jotain? Että varmasti voittaa eikä tarvitse kytätä...?

Vierailija
31/35 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin muuten naureskelen tuolle yhdelle, joka korotti kilpaa automaatin kanssa :D Eikös se olisi helpompaa laittaa automaatti päälle ja antaa sen hoitaa korottamisen :D

Vierailija
32/35 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(EN nyt tarkoitanut tuolla kaikkia tähän ketjuun kirjoittaneita).

Vaikka sä laittaisit johonkin kohteeseen satasen automaattiin, niin ei sun tartte maksaa siitä satasta jollei automaatti korota hintaa siihen summaan asti.

Vierailija
33/35 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(EN nyt tarkoitanut tuolla kaikkia tähän ketjuun kirjoittaneita).

Vaikka sä laittaisit johonkin kohteeseen satasen automaattiin, niin ei sun tartte maksaa siitä satasta jollei automaatti korota hintaa siihen summaan asti.

Kunhan vaan pohdin yleisesti, että ehkä jotkut eivät käytä korotusautomaattia siksi, että haluavat varmistaa voittonsa huutamalla itse loppuun asti. Ziisus että voi olla vaikeaa käsittää. :-)

Vierailija
34/35 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahallaan korottelee korotusaiutomaattien kiusaksi koska ei tykkää niistä :D

*REPSISTÄ* (saadaanko tästä illan paras ketju?)

Vierailija
35/35 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan huomannut, että kukaan NOIN daiju olis tässä ketjussa.... Eli mitä viestiä tarkoitat?