Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakas mieheni jätti minut yksin

Vierailija
14.12.2008 |

lasten kanssa lähtiessään "parille" eilen illalla. Tänään aamupäivästä n. klo 12, kun olin alkamassa soittelemaan sairaaloita ja poliisilaitosta läpi herra suvaitsi soittaa, että on ollut kaverillaan yötä. Sanoi tulevansa kotiin heti, kun on ajokunnossa. Sanoin, että älä vaivaudu. Niinpä hän ei ole tullut. Lapset 4v. ja 2kk.

Ja niille, jotka sanovat "mitäs otit idiootti-miehen" yms. :

Hän ei ole koskaan tehnyt mitään tällaista, ei mitään tänne päinkään. Siksi olin huolesta hulluna aamulla ja kun hän ei noin sataan puheluuni vastannut olin ihan todella soittelemassa sairaaloita läpi.

Mitähän sitä tekisi....

Kommentit (255)

Vierailija
221/255 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt siellä selvittelevät suhdettaan. Ehkäpä ap:lla ei ole aikaa tulla tänne kertomaan tilannekatsausta kun on parempaakin tekemistä.

Ja sille joka epäili ettei parikuukautisen ja leikki-ikäisen äiti ehdi mitään pitkiä viestejä kirjoitella.

Noh, minulla on 2,5kk ja 4,5v ikäiset lapset ja kyllä - täällä minä aaveella kirjoitan välillä pitkiäkin sepustuksia kun nuorempi lapsista nukkuu ja vanhempi leikkii ulkona pihalla/yksikseen sisällä tms. Muistatteko te vanhempien lasten äidit vielä kuinka paljon vastasyntynyt nukkuu??? Ja saatanpa joskus tehdä niin että kirjoitan wordiin sepustusta pikkuhiljaa ja sitten copy pastaan sen viestiksi.

Vierailija
222/255 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot provo tai mitä vaan. Pari kommenttia.

Jos olisin ap soittaisin toki anopille ja kysyisin pitääkö huolestua, kun hänen pojastaan ei ole kuulunut mitään. Saattaisi anoppi hurjistuessaan laittaa ison pyörän pyörimään. Tai mikä myös mahdollista että hän voisi tokaista että kuule poika on täällä kun ei kehtaa/halua /mitä vaan tulla kotiin.

Toinen vaihtoehto on että laittaisin miehelle tekstarin että teen poliisille katoamisilmoituksen tänään mikäli hän ei ilmaise itseään. Tällainen leikki ei ole kivaa nääs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/255 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällisyyttä, ymmärrystä toisen huomioon ottamista jatkossa teidän perheelle! Toivottavasti tämä vaikeus lopulta vain vahvistaa liittoanne!

Tsemppiä ap!

Vierailija
224/255 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaudu ap että mies on kuitenkin lähdössä, toivon toki että ei, mutta mulle kävi aika vastaavasti, ja mies oli ihan koko ajan menossa, antoi ensin 1kk ja sitten vielä toisen muka harkitsemisaikaa, oli ihan kiva ja ihana, mutta niin vaan se lopulta ilmoitti että lähtee. ja lähti.

Vierailija
225/255 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulosti ihan samalta kun aikoinaan eräs toinen tarina, jossa mies jätti vaimon ja muistaakseen 4 lasta? ja oliko vaimo vielä raskaana...

muistatteko? ei tästä kovin kauan ole.

Siinäkin käytiin ajelulla ja kahvilla ja kaikki oli hetken hyvin, sitten mies kuitenkin oli eron kannalla.

Vierailija
226/255 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmestyykö kenties sitten jouluna tämä pukki takaisin?

Nyt ollaan siis siinä vaiheessa että ap tehnyt mystisen katoamistempun

Vierailija
227/255 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä muuten onkin, taisi olla joku ihan nickillinen kirjoittaja siinä tarinassa, jonka loppua emme tietääkseni saaneet tietää....

Jos on sama provoilija niin loistavaa työtä! :)

Vierailija
228/255 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulosti ihan samalta kun aikoinaan eräs toinen tarina, jossa mies jätti vaimon ja muistaakseen 4 lasta? ja oliko vaimo vielä raskaana...

muistatteko? ei tästä kovin kauan ole.

Siinäkin käytiin ajelulla ja kahvilla ja kaikki oli hetken hyvin, sitten mies kuitenkin oli eron kannalla.

Vierailija
229/255 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelleni, annanko hänelle vielä noin miljoonannen tilaisuuden vieraitten naisten ja kaiken muun paskan jälkeen.

En itsekään tiedä.

Vierailija
230/255 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heheheheheheheeeeeeeeeeeeeee

Vierailija
231/255 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkuja itse niin tekee, niin ei se tarkoita etteikö muilla olisi muutakin tekemistä kuin notkua av:lla 24/7.

Vierailija
232/255 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin ja pariskunta sai asian selvitettyä edes jotenkuten. Toivottavasti ap:kin rauhoittui ja onnistui unohtamaan tämän palstan hysteeriset pettämis- ja alkoholistipelottelut. Ehkei hirveästi huvita tulla raportoimaan, että yrittävät miehen kanssa jatkaa ja selvitä ja pitää kiinni pelisäännöistä - eilisen jälkeen kun osaa varmaan arvata, että täällä huudellaan heti vaikka mitä uhkakuvia.

Suurin osa tällaisita kriiseistä kuitenkin selvitetään parisuhteissa ja niiden jälkeen jatketaan yhteistä rämmintää elämässä eteenpäin. Tavallisillekin ihmisille sattuu mokia ja ylilyöntejä, mutta yleensä se ei tarkoita että koko elämä pitää heittää romukoppaan ja aloittaa alusta.

Vierailija
233/255 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mahdollista, että lapsi 4v soittaisi isälleen? Luulen, että asiat tulevat normaaliin arvojärjestykseen, kun kuulee lapsensa ääneen ja sen lapsen ikävän.

Lapsia EI IKINÄ käytetä aseina aikuisten keskinäisissä riidoissa.

Vierailija
234/255 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja seuraavana päivänä pöllästyneenä heräisin siellä ja sit soittasin mun miehellé.

JOS mun mies sanoisi, että älä vaivaudu tuleen kotiin.

NIIN en muuten kyllä sit tulisikaan.

Sen verran olisin krapuloissani uhmakas.Jos mua tavallaan kehotetaan olemaan pois.

Mietis toisinpäin.

Täällä on kyllä outoa porukkaa kun ensin toivotaan, että ei tulla kotiin ja sit vingutaan kuitenkin perään ja mietitään avioeroja. Kasvakaa lapset aikuisiksi.

Katsokaa läpi sormien joskus, ihmiset on erehtyväisiä.

Vierailija
235/255 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS mun mies sanoisi, että älä vaivaudu tuleen kotiin.

NIIN en muuten kyllä sit tulisikaan.

Sen verran olisin krapuloissani uhmakas.Jos mua tavallaan kehotetaan olemaan pois.

.

Että jättäisit sitten alta vuoden ikäisen vauvan ja hieman vanhemman lapsen ilman vanhempaa viikonlopuksi koska sulla on uhma päällä.

Kuulostat lähinnä 4 vuotiaalta. Tai sitten 16v.

Vierailija
236/255 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja seuraavana päivänä pöllästyneenä heräisin siellä ja sit soittasin mun miehellé.

.

Vaan vasta kun ap oli soitellut lukuisia kertoa hänelle myöhään aamupäivällä suvaitsi vastata.

Vierailija
237/255 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin, pelästyvät. Parempi vaan että tulee kotiin sitten vasta kun on krapula ohi.

Vierailija
238/255 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitäähän sen ukon nyt saada tietenkin toteuttaa itseään, näin joulunaikakin kun on.

kyllä sitä ehtii sitten vaimon ja pikkulasten kanssa viettää aikaa kun sille päälle sattuu taas...

Nukkui pöhnäänsä pois, ei kuullut puhelinta.

Vierailija
239/255 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä mies teki samanlaisen tempun aivan yllättäen. Just näin, että ei terapiaan ei mitään halua edes yrittää pelastaa suhdetta, vaikka 2 pientä lasta. Hän oli rakastunut ja muutti kuukausi eron jälkeen tämän naisen kanssa yhteen. Uskomatonta, miten lapsistakin voi vieraantua vähällä aikaa. Vaikka nyt tuntuu, että tämä on painajaista yms. Niin joskus tajuat, että hyvä näin. Ainiin...Se mun X ei vieläkään myönnä, että hänellä oli suhde jo menossa. Voimia ja paljon haleja. Nyt turvaverkko on tärkeä!

Olen yrittänyt raivota, olla surullinen, kuunnella, ymmärtää, mutta mies ei anna minulle mitään itsestään. Hän sanoi olleensa kaverillaan yötä ja uskon häntä kyllä, tässä on nyt jotain muuta takana. Hän haluaa erota, koska ei usko meihin enää. Vaikka emme ole edes käyneet juttelemassa kenenkään ulkopuolisen kanssa, niin hän uskoo, että mitään ei ole tehtävissä.

En tiedä miten tästä eteenpäin, meillä olisi huomenna hääpäivä ja ensi viikolla on joulu. Mukavaan saumaan tuli siis tämä, todella! Tässä oli vain pääkohdat ja paljon jäi kirjoittamatta, tulen kertomaan vaikka lisää sitten, kun olen hieman virkeämpi, jos jotain kiinnostaa lukea. :) Kiitos kaikille paljon viesteistä ja tuesta!

ap

[/quote]

Vierailija
240/255 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla provo!? Ja jos oli niin tulis ap edes tunnustamaan prkle!