Vappua pyydetty alastonkuviin.
Ketähän nekin kuvat kiinnoistaisi?
Sairas on ihmisen mieli.
Kommentit (13)
Ylipäätänsä mitä mies tekee tällä palstalla??
vaikka vappu onkin vähän pläski, mutta silti varsin nätti :P
Minusta Vappu on epäseksikäs hölösuu joka pitää ruuasta enemmän kuin seksistä.
Ylipäätänsä mitä mies tekee tällä palstalla??
No, sun aloitus oli kyllä aika naisellinen, jotan olkoon menneeksi. Saat käydä täällä...
No, sun aloitus oli kyllä aika naisellinen, jotan olkoon menneeksi. Saat käydä täällä...
Musta Vappu on kaunis, mun miehen mielestä kammottava. En tiedä miksi. Ei johdu kyllä kiloista, se vaan jotenkin vaikuttaa mun miehestä kylmältä tai jotain. Mutta musta Vappu on mukavan tuntuinen, nätti ja iloinen. Vaikkakaan en mä niistä alastonkuvista niin välitä. :D
Minulla ei ole sen kummempia mielipiteitä, kun en ole katsonut ohjelmia missä Vappu on kuin ehkä kerran.
Musta Vappu on kaunis, mun miehen mielestä kammottava. En tiedä miksi. Ei johdu kyllä kiloista, se vaan jotenkin vaikuttaa mun miehestä kylmältä tai jotain.
diggaillaan vapusta. On mielestäni hyvä juontaja, aidon ja todella teeskentelemättömän oloinen. Samaa ei voi valitettavasti monestakaan juontajasta sanoa. Vappu on mielestäni oikein nätti nainen, naisellinen ja iloinen. Samaa mieltä on miehenikin.
Samaan tyyliin kuin Ellen Jokikunnas..
Naisilla kaiken maailman stylistit ja silti joka kerta esiintyvät joissain kauheissa vaatteissa!
Ja varsinkin Ellen, kun on kaunis ja hyväartaloinen.
vähänkin julkkuja kosiskella alastonkuviin, et ei se mikään uutinen ole.
Vappu on must ihan jees.
ja normalivartaloinen nainen. Moni varmasti mielellään katselisi.
Taitaa ap olla kateellinen...