Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Minkä horoskoopin omaavan henkilön kanssa et yleensä tule toimeen?

Vierailija
19.04.2009 |

Ps. älä vastaa, jos horoskoopit ovat hölynpölyä mielestäsi

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leijonamiesten kanssa, ovat varsinaisia "pullistelijoita" lempisanoja; minä, minun ja ego on iso kuin... Siis itsekeskeisiä "kakkiksia" ;-) Toiset omituisuudet ovat rapuja, varsinkin naiset... Itse olen pilkkua viilaava neitsyt ;-)

Vierailija
22/44 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huomaan kyllä että joidenkin kanssa saattaa tulla joillakin ongelmia, ei siksi että olisivat jotankin hankalia tms mutta ehkä kärkkäämpiä tai vaan raivostuttavia jonkun luonteenpiirteen vuoksi. Esim. muutaman skorpionin tiedät jotka saattavat joskus sanoa vähän pahasti ja taas muutaman ärsyttävän tarkan neitsyen mutta kuten sanoin, toimeen tullaan. Ja vaikka oonkin aika "älyllinen" ihminen, tykkään luonnehoroskoopeista, koska vaikka kukaan ei täysin vastaa sitä luonnekuvausta niin aina löytyy jotain tyypillisä piirteitä!

t.Leijona -kyllä, on mukavaa saada huomiota, mutta olen mielestäni myös jalomielinen ystävä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten kränää on idioottien kanssa. Ja kalat-mies on ollut mulle parhain, härkä oli kans ihana, vaikka olikin yhteenottoja.. voih :)

Vierailija
24/44 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

horoskoopista huolimatta.

Ja, HUHUU, olen skorpioni.

Vierailija
25/44 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteineen, en kestä. Myös kauriit oikukkaita ja tempperamenttisia, mustasukkaisia. Parhaiten tulen toimeen ystävällisten ja lempeiden skorpionien kanssa. Itse olen oinas.

Vierailija
26/44 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taivaankappaleet voivat vaikuttaa meidän elämään, tämä vuonna 2009!.

Kun joku kysyy mun horoskooppia, sanon että mä olen hevonen ja sitten kun ne sanoo ettei sellasta ole, sanon että no olet oikeassa, se olikin lammas.

Vierailija
27/44 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaka(no brains either)

eniten kränää on idioottien kanssa. Ja kalat-mies on ollut mulle parhain, härkä oli kans ihana, vaikka olikin yhteenottoja.. voih :)

Vierailija
28/44 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka uskovat horoskooppeihin. Onko typerämpää?

Vierailija
29/44 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaiset hyvä esimerkki. Samoin mayat uskoivat omaan versioonsa.

Vierailija
30/44 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut astrologiaa jonkin verran ja todennut, kuinka se toimii...

Ei kaikkien tarvi uskoo, mutta mun mielestä on ahdasmielistä tuomita tuhansia vuosia vanha tiede, ennenkuin siihen on edes hieman perehtynyt.

Itse olen aurinkohärkä, nouseva skorpioni ja kuu härässä.

Enkä kertakaikkiaan tule toimeen jousimiesten ja oinaitten kanssa. Varsinkin jousimiehen haistan joo pitkän matkan päästä ja karvat nousee pystyyn...

Vierailija
31/44 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse samalla aaltopituudelle vaikka kuinka yrittäs.

Itse olen kauris.

Vierailija
32/44 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteineen, en kestä. Myös kauriit oikukkaita ja tempperamenttisia, mustasukkaisia. Parhaiten tulen toimeen ystävällisten ja lempeiden skorpionien kanssa. Itse olen oinas.

hyvn miellytämishaluisia. Luulisi kaikkien nyt ainakin vaakan kanssa toimeen tulevan.

Vierailija
33/44 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oikein kunnon leijonat on hankalia, mutta onneksi olen kääääärsivällinen härkä =)

Olenhan naimisissakin leijonan kanssa.

Vierailija
34/44 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

/ Skorpioni

Vierailija
35/44 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen skorpioni ja en tulee toimeen tyhmien ihmisten kanssa."

Ylläoleva on just niin sitä itteään kuin voi olla...tuo paljastaa sen ytimen miksi skorpparit ovat vaikeita ;) Seurusteltu on mutta vaikeaaaaa.

Leijonat on mun miehiä.

T.rrrapu

Vierailija
36/44 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedettä siis satoja vuosia sitten, silloin nuo eläinmerkitkin olivat suurin piirtein kohdillaan, mutta koska tähdet eivät ole paikallaan pysyvää lajia, niin tähtimerkitkin ovat siirtyneet. Löysin jokunen vuosi sitten jonkin ohjelman jonka avulla pystyi katsomaan mikä on se "oikea" tähti merkki.

Kun se huomio taivaankappaleiden siirtymisenkin, tosin joskus aurinko on sellaisessa tähdistössä jota ei meidän eläinrata merkistössä olekaan :)

Joten aivan hyvin voi sanoa olevansa vaikka pikkukarhu tai jotakin vastaavaa... kun ei sillä ole mitään merkitystä

Täyttä hömppää koko juttu

Vierailija
37/44 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Oinas

Vierailija
38/44 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimeen ihmisten kanssa joilla on älyllistä toimintaa, enkä lokeroi ihmisiä mihinkään niin tyhmään kuin horoskooppi.

Astrologia ei ole tiede vaan hömppää, astronomia on tiede.

Vaikka tuo logia pääte löytyykin, niin tieteenä astrologia on vanhentunut satoja vuosia sitten

Vierailija
39/44 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin olisi kaksi persoonaa pääni sisällä...osaan olla todella ilkeä enkä kestä tyhmiä ihmisiä ollenkaan. Toisaalta olen laiska ja leppoisa.

Vierailija
40/44 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mut kuin kauan???

ps. isäni on leijona ja ollut kohta 30 v härän kanssa. Isäni on vielä varsin

t y y p i l l i n e n leijona