Lue keskustelun säännöt.
Hei puutarha-expertit! Kysymys myyrien tuhoamista minivuorimännyistä
19.04.2009 |
Myyrät ovat syöneet 2-vuotisista minivuorimännyistä lähes kaikista oksista neulaset, joitakin terveitäkin oksia on jäljellä. Juuret näyttää säästyneen. Mitä teen, leikkaanko jyrsityt oksat kokonaan pois vai annanko olla. Onko mitään toivoa että männyt vielä virkistyy ja kasvaa tulevaisuudessa vai meneekö vaihtoon?
Kommentit (2)
mutta tuho paljastui lumen alta, ja mäntyjen juurella oli kasoittain myyränkakkaa.Luulin ensin itsekin sitä jäniksen tihutöiksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos vaan neulaset/oksat työty. Myyrät mellastavat maan alapuolella.