G: Minkä horoskoopin omaavan henkilön kanssa et yleensä tule toimeen?
Ps. älä vastaa, jos horoskoopit ovat hölynpölyä mielestäsi
Kommentit (44)
syntyneet ois niin paskoja ihmisiä, ettei niitten kanssa tule toimeen. Mä oon syntynyt 28.1. kuka ei tule toimeen mun kanssa, ilmoittautukoon!
Sitten sellaisia puolihankalia ovat mm. oinaat, härät. Mutta ihan kivoja, ei siinä mitään.
Skorppareiden kanssa ei vain synkkaa. Olemme todella eri planeetoilta.
T. Kaksonen
Tuntuu että aina tulee pieniä konflikteja oinaiden kanssa, varmaan johtuen siitä että olen itsekin erittäin itsepäinen oinas.
Kalat-miestä on tullut vastaan, ja kaikki ovat olleet piittaamattomia pelimiehiä..
tuntuu olevan jostain syystä eri planeetalta kuin minä, mutta uskon että heistäkin löytaisin ystävän.
Meilkein kaikki ystävät on kaksosia. Itse rapu
jousimiehet
tuntuu olevan jostain syystä eri planeetalta kuin minä, mutta uskon että heistäkin löytaisin ystävän.
Meilkein kaikki ystävät on kaksosia. Itse rapu
Hihii, mä olen jousimies ja en keskimäärin tule toimeen rapujen kanssa, en sitten ollenkaan :)
ja vesimiesten kanssa ei välttis synkkaa, vaikka ihan mukavia ovatkin :)
t. rapu
Joskus oikein kunnon leijonat on hankalia, mutta onneksi olen kääääärsivällinen härkä =)
Olenhan naimisissakin leijonan kanssa.
Olen härkä ja joka ikinen kerta tulee ongelmia työporukan tms. skorpionin, kaksosen tai jousimiehen kanssa. Kalat ärsyttävät välillä myös.
taivaankappaleet voivat vaikuttaa meidän elämään, tämä vuonna 2009!.
Kun joku kysyy mun horoskooppia, sanon että mä olen hevonen ja sitten kun ne sanoo ettei sellasta ole, sanon että no olet oikeassa, se olikin lammas.
yhenkään kanssa en toimeen oo tullu! Hih.. aika uskomatonta mutta totta. Oon skorppari.
Ne tarjoavat kuitenkin hyvän tavan keskustella ihmisistä ja heidän luonteistaan. Itse olen tullut keskimääräistä huonommin toimeen kaksosten kanssa. Minusta tuntemani kaksoset ovat käyttäytyneet - toden totta - kaksinaamaisesti. Yleensä ottaen on helpompi sanoa, minkämerkkisten kanssa tulee hyvin toimeen.
horoskooppimerkki voisi vaikuttaa elämääni mitenkään.
Äitini on Rapu ja hän on minulle erittäin rakas, olemme erittäin hyvissä väleissä. Siskoni on Skorpioni ja myös minun paras ystäväni, samoni toinen siskoni on Oinas, eikä hänenkään kanssa mitään ongelmia.Mieheni on Vesimies ja meillä on oikein hyvä aviolitto.
Yksi kaverini on syntynyt samana päivänä kuin minä, eikä me kyllä mitenkään muistuteta luonteiltamme toisiamme.
Joten en usko pätkääkään mihinkään horoskooppi höpinään.
Neitsyet on joo tosi ihmeellisiä,pilkun viilaajia ja vittuilijoita!Skorppareista ei ota myöskään selvää,ovat aika tulisia persoonia!Oinaisen kanssa tulen hyvin toimeen,ovathan he vastamerkkejäni :)
...itse olen leijona. Minulla tosin skorpioni-lapsi, jonka kanssa tulen hyvin juttuun. Mutta ei ole helpoimmasta päästä hänkään ;)
ja on ne hölynpölyä :)