Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAAKELI kun ottaa päähän IDIOOTIT AUTOILIJAT PARKKIPAIKALLA!!

Vierailija
15.04.2009 |

Pesin äsekn autoani ja huomasin kyljessä pienen lommon.

Minulla on tai siis OLI virheetön auto, mutta joku on ovella tölvässyt kaupan parkkipaikalla pienen lommon.

Kyllä se vitu**aa ja rankasti kun on 40.000 euron auto. Ja syy miksi kerron hinnan on se, että tajuatte että tuon hintaista autoa ei haluaisi kenenkään aivokääpiön kolhivan.

Jätän autoni kauas parkkipaikalla eli parkkipaikan takareunaan ja katson että molemmilla puolilla on vähintäänkin yksi tyhjä ruutu ettei kukaan aivokääpiö tulisi viereen, mutta mikä ihme siinä on vaikka veisin autoni viimeiseen nurkkaan niin jonkun on pakko tuupata autonsa viereen?!?!?

Olkoot kuinka van käyttötavarar, mutta olen autostani todella tarkka niinkuin kaikesta muustakin. ei tavaroita tarvitse rikkoa ja kolhia vain välinpiätmättömyyden vuoksi.

En IKINÄ ja tarkoitan todellakin etten IKINÄ ole kenenkään autoa kolhaissut parkkipaikalla. Pidän aina huolen ettei ovai vahingossakaan osu aj että lapset kulkee niin ettei koske (nuohoa) muiden autoja. Meillä on ehdoton kielto että kenenkään autoon EI kosketa, aivan sama onko se 500 euron vai 50.000 euron. Kenenkään omaisuudelle EI aiheuteta huolimattomuuttaan ja välinpitämättömyyttään vahinkoa.

Pelkästään se, että monet ääliö vanhemmat antaa lasetn kulkea autojen välissä tekee sen että kurainen kylki ja sitä kun "nuohoo" se naarmuuntuu.

Toivottavasti tämä osuu johonkuhun ja uppoaa sinä mielessä että jos on antanut lastensa kulkea kuinka sattuu vieraiden autojen luona, ymmärtäisivät oppia kunnioittaan muiden omaisuutta.

UGH, olen puhunut

T. Harmittaa

Kommentit (189)

Vierailija
41/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin jättäisin yhteystietoni.

Viestin pointti oli, että puhutaan autosta.

Vierailija
42/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä, että etsitään jotain nurkkapaikkoja tai ei parkkeerata jonkun auton viereen, ettei se rakas auto kärsisi. Jos autoon tulee lommoja ne voi korjata ja toivottavasti vahingon aiheuttajan kustannuksella.

Ei kenenkään omaisuutta pidä tahallisesti vahingoittaa, mutta ei autoa pidä alkaa palvomaankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos verrattaisiin autoa polkupyörään:

Polkupyöriä voi myös olla todella arvokkaita, ja vaikka ei olisikaan arvokas, niin pyörä on käyttäjälleen välttämätön liikkumisväline ja omistajansa omaisuutta. Mutta: jos vaikka vahingossa kaadat toisen pyörän, niin voitko sanoa rehellisesti että jäät odottamaan paikan päälle omistajaa jotta voisit korvata aiheuttamasi vahingon? Et todellakaan jää.

Eli, auto on pyhä lehmä.

Vierailija
44/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos verrattaisiin autoa polkupyörään:

Polkupyöriä voi myös olla todella arvokkaita, ja vaikka ei olisikaan arvokas, niin pyörä on käyttäjälleen välttämätön liikkumisväline ja omistajansa omaisuutta. Mutta: jos vaikka vahingossa kaadat toisen pyörän, niin voitko sanoa rehellisesti että jäät odottamaan paikan päälle omistajaa jotta voisit korvata aiheuttamasi vahingon? Et todellakaan jää.

Eli, auto on pyhä lehmä.

Mulle auton pyhä lehmä, hyväksy se tai oo hyväksymättä.

Vierailija
45/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahingon? Et todellakaan jää.

Eli, auto on pyhä lehmä.

Vertaus ontuu.

Vierailija
46/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä, että etsitään jotain nurkkapaikkoja tai ei parkkeerata jonkun auton viereen, ettei se rakas auto kärsisi. Jos autoon tulee lommoja ne voi korjata ja toivottavasti vahingon aiheuttajan kustannuksella.

Ei kenenkään omaisuutta pidä tahallisesti vahingoittaa, mutta ei autoa pidä alkaa palvomaankaan.

EI edes se rakas kiinteistö mihin rahojanne sijoitatte.

Vierailija
47/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin vaikea käsittää erot vahingon, huolimattomuuden ja tahallisuuden välillä? Jokaikinen päivä on lehdessä joku juttu liikenneonnettomuudesta. Onko niistäkin kaikki tahallaan aiheutettuja? Entä jos vaikka kaadut pyörällä tai lyöt varpaasi tuolinjalkaan, sehän ei koskaan voi olla vahinko vaan huolimattomuutta. Eihän vahinkoja satu tuolla logiikalla ollenkaan, kaikki on tahallista tai ainakin huolimattomuutta.

Tässäkin tilanteessa voi kyllä katsoa, että avaa sen oman auton oven niin, ettei viereinen auto kolhiinnu, mutta jos maassa on esim jäätä tai jotain muuta epämääräistä, voi esim horjahtaa noustessasi autosta tms.

Jotenkin outo ajatusmaailma, että kaikki tai ainakin jotkut kateelliset nimenomaisesti vainoaisivat toisten autoja kolhien niitä ihan tahallaan. Onko muita salaliittoteorioita?

Oho, _vahingossa_ aukaisin autoni oven niin, että viereisen auton kylkeen tuli lommo? Vahingossa?

Ei perhana, ennen kuin minä avaan autoni oven, katson, onko lähettyvillä muita autoja, ihmisiä tai esineitä. Vasta sitten avaan oven, varovasti jos lähellä on jotain, johon ovi voisi osua.

Huolimattomuutta ei pidä selittää "vahingoksi":

Vierailija
48/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko jotkut ajattelee lähtiessään liikenteeseen autolla, ettei siellä voi tapahtua mitään? Nämä ovat ilmeisesti niitä samoja, jotka eivät pidä turvavöitäkään..

Ihan samat sanat kiitos sinulle: toivottavasti et osu minun tielleni tuolla asenteella. Aika pelottavaa..

Voi hyvä luoja....

Parempi että et osu mun tielle tuolla asenteella.

No tottakai voi yrittää estää, mutta liikenteessä riskit ovat melko suuret, joten pitää kyllä osata asennoitua siihen, että jotain voi joskus sattua.

Vierailija
49/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka skannaa sinunkin ajatuksesi kolmen minuutin välein? Aika ahdistavaa ehkä, mutta jos autosi on joskus kolhiintunut eikä yhteystietoja ole jätetty, voit ottaa yhteyttä juutalaisten salaliittoon, ja he voivat kertoa sinulle kenen päässä Honkkarin parkkiksella käväisi ajatus: "Voi paska, nyt pyörätuolini kaasuvipu jumittui ja törmäsin tohon autonrumilukseen. Kirjoitanpa ensin ylös tämän potilaan diagnoosin ja jätän sitten yhteystiedot tuohon tuulilasiin..." ja kuuden minuutin päästä: "Ups, nyt unohtui ne yhteystiedot! Onneksi kerkisin soittaa osastolle etteivät tapa sitä potilasta väärällä lääkkeellä..."

Vierailija
50/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkään etsiä parkkipaikalla parkkipaikkaa, jossa vieressä oli tyhjiä paikkoja.

Parkkeeran auton vapaaseen paikkaan oli siinä sitten mersu tai ruosteenraiskaama nissan. Puhutaan kumminkin autoista. Naarmuja tulee autoon, ne pystyy korjaamaan.

Katsopas tarkkaan autosi nokkaa siinä on aivan varmasti kivien tekemiä jälkiä.

-Voin satavarmasti sanoa, että jos sulla oikeesti olisi omalla rahalla hankittu tuon hintainen auto, niin et ikinä kirjoittaisi noin:) Saahan sitä haaveilla:):) Tai sitten ajat jonkun toisen autoa ja käyttäydyt törkeästi kun et huolehdi siitä. Kiven tekemä jälki on hieman eri juttu, kun jonkun ääliön tahalleen tekemä lommo. Kivijäljen saa hiottua lähes näkymättömäksi vahalla, kun taas lommo vaatii peltikorjauksen.

Älä käytä keksittyjä autojen hintoja korostaaksesi mielipidettäsi ettet välitä omaisuudesta (muitten sellaisesta) ollekaan.

vai miltä kuulostaa, jos kirjoittaisin: Ajan 230 000 maksavaa urheiluautoa ja en välitä lommoista ollenkaan! Lasissakin on reikä, kun joku löi siihen pesäpallomailalla, muttei haittaa. Elämää se vain on! :):):)

Vierailija
51/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja 150 ei missään vaiheessa omaa kirjoitustaan ilmaissut omaa mielipidettään tähän kyseiseen autojen/muun omaisuuden vahingoittamiseen. Ei siis myöskään sanonut, että se on hänestä ok. Hän vaan päivitteli tämän ketjun kirjoitusten tasoa.

Sinä heti olet hyökkäämässä hänen vaunujensa kimppuun ja teet omat tulkintasi. Aikamoiset on agressiot..

Ja ei minulle ei ole ok ja saman tekevää, mitä muut toisten omaisuudelle tekee on se auto, pyörä, vaunut tai vaikka postilaatikko, mutta kyllä nyt kannattaa itsekin miettiä vähän miten tähän ketjuun kirjoittaa. Ettei provosoidu ja samalla provosoi muita lisää.

Vierailija
52/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta lastenvaunujen renkaat likaantuvat ??

tästähän viimeksi (samat?) mammat valittivat suu vaahdossa. Just joo, ja autoja saa lommottaa mutta koiranpaska on jotain käsittämättömän kamalaa.....

eli kateellisia olette ihan selvästi kun MEILLÄ on uusi ja iso auto

Vierailija
53/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta lastenvaunujen renkaat likaantuvat ??

tästähän viimeksi (samat?) mammat valittivat suu vaahdossa. Just joo, ja autoja saa lommottaa mutta koiranpaska on jotain käsittämättömän kamalaa.....

eli kateellisia olette ihan selvästi kun MEILLÄ on uusi ja iso auto

Vierailija
54/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo, ja autoja saa lommottaa mutta koiranpaska on jotain käsittämättömän kamalaa.....

Sitä paskaahan sillä autollasi koko ajan tuotat kaikkien päälle. Koiranpaska on sentään ekologisempaa.

Vierailija
55/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, en hanki halvempaa autoa. Omistan tällä hetkellä alle puolivuotta vanhan auton, joka tilattiin jo viime kesänä. En halua sitä korjauttaa, maalausrajat yleensä havaitaan. Koska maali ei ole lohjennu ei ole järkevää tässä vaiheessa maalata.

Mitä se ketään vaivaa jos ajan siine viimeisimpään nurkkaan välttääkseni välinpitämättömät ääliöt joille kenekään omaisuus ei merkkaa mitään?

Minähän sieltä kävelen kauppaan ja minähän autolleni tavarat vien takas, en pyydä kenenkään apua. ihemetyttää noi jotka neuvoo tekeen niinku ne itse tekis. Onko ne nuoria, elämää keokemattomia vai niin perk.... itsekkäitä että vain ne osaa tehdä asiat oikein ja vain niiden tapa on oikee? Tehkää te niinku haluutte, en minäkään kehota teitä tekeen niinkun teen. Tässä se iso ero!!!

Edelleen en siedä ajatusta että VÄLINPITÄMÄTTÖMYYTTÄÄN paukautetaan ovella toisen auton kylkeen. Joillekin viesti ei mene perille!

sanon selkeesti _pitäkää omaisuuttanne ihan niinkuin haluatte, MUTTA kunnioittakaa minun omaisuuttaniin että ette olkapäitä kohauttamalla kuittaa sitä että huolimattomuuttanne olette aiheuttanu minun omaisuudelle vahinkoa_

Mikä tuossa on niin vaikeaa ymmärtää?

AP

Vierailija
56/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon selkeesti _pitäkää omaisuuttanne ihan niinkuin haluatte, MUTTA kunnioittakaa minun omaisuuttaniin että ette olkapäitä kohauttamalla kuittaa sitä että huolimattomuuttanne olette aiheuttanu minun omaisuudelle vahinkoa_

Mikä tuossa on niin vaikeaa ymmärtää?

Jos jätetään kieliopilliset seikat pois laskuista, jää vaikeudeksi vielä ymmärtää se, miksi vaahtoat tällaisesta pikkujutusta niin kovasti AV:lla.

Vierailija
57/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä varmaan n. 85% ainakin on asiasta samaa mieltä kanssasi. Toiset vaan tykkää ärsyttää, kun huomaa, että sinä vetäiset niin helposti herneen nenääsi.

Vierailija
58/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku tuli. Seuraava aamu oli pahin, heräsin ja rakas autoni ei ollutkaan pihassa. No, ens viikolla tulee uusi auto. Toivottavasti siltä saa yhtä hyvät kyydit ja ei jätä pulaan. Mä rakastan autoilua. Ja please! älkää kolhiko mun mussukkaa.

Tämä tarina on tosi!

Vierailija
59/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan sanottu v*tutti kun huomasin että joku pässi oli ovella paukauttanut meidän autoa. Vasta se meille hommattiin niin eiköhän joku kolhi.

Ja on ollut halpa auto, mutta ei ole varaa alkaa maalauttamaan yms. sen takia kun joku pölvästi ei osaa varoa!

Meille kuitenkin uusi -02 farmari, vain 7000€auto. Että joo en minäkään halua että kolhitaan! Kyllä sai kerrankin (ei vielä ollut tätä autoa) kuulla eräs nainen niin hyvin kunniansa kun huomasin sen paukauttavan oven meidän autoon. Ja maalithan siitä lähti. Onneksi tekijä kuitenkin oli paikalla.

Ja jotkut pälliskät oikeasti ajavat niiiiin lähelle ettei laihakaan ihminen mahdu kulkemaan sisälle. Saati että saa lapsen autoon. Joten on pakko sitten pomppia toista kautta sisään. Ihme autoilijoita!

Vierailija
60/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko jotkut ajattelee lähtiessään liikenteeseen autolla, ettei siellä voi tapahtua mitään? Nämä ovat ilmeisesti niitä samoja, jotka eivät pidä turvavöitäkään..

Ihan samat sanat kiitos sinulle: toivottavasti et osu minun tielleni tuolla asenteella. Aika pelottavaa..

No onneksi aamulla asennoiduin niin, että joku melkein ajaa päälle tänään...