Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Paljonko maksaisit pehmeästä MOLLAMAIJASTA, jolle vauvanvaatteet sopii?

Vierailija
14.04.2009 |

Voi ehkä käyttää myös torkkutyynynä.

Oikeat vauvanvaatteet sopivat. Nukke myydään ilman vaatteita.

Pitkät raajat. Tukkaa voi letittää. Värejä mm vaaleanpunainen, keltainen, vaalean- ja tummanruskea. Tukan väri toivomuksen mukaan. Nappisilmät (voi irrottaa, jos pitää vaarallisina). Paino noin 150 g. Sisällä kaupasta saatavaa vanua.

Mun mielestäni hinta olisi 40 euroa, mutta kuka maksaa, joten 25 euroa vois olla ok. Mitä mieltä olet?

Kiitos vastauksestasi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

20, jos jokainen on yksilöllinen ja tekijä on pienyrittäjä.

Vierailija
2/13 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen mollamaijani itse. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suomalaisilla on sellainen ajatuksenjuoksu, että jos jotain on tehty itse, niin sehän ei mitään maksa. Pitkin hampain EHKÄ materiaalit voisi maksaa, mutta työhän ei ole maksanut mitään, kun se on tehty itse. Halutaan kyllä a) suomalaista B) uniikkia, mutta ei siitä olla valmiita maksamaan. Maksetaan mieluummin isot rahat jostain tylsästä, muovisesta BabyBornista. Näin valitettavasti on. -kauppias-

Vierailija
4/13 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken voi sinne lahjoittaa - ei ainakaan jää omiin nurkkiin lojumaa tavaraa.

Vierailija
5/13 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teen oikeita töitä niin tuntipalkkani on jotain 20-30 euroa.

Vierailija
6/13 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsityöyrittäjät menestyvät vain, jos ovat mestareita alallaan

todella hienosta mollasta voisin maksaa 25 euroa, käsintehdyllä oikeaoppisella kansallispuvulla 50 euroa, mutta sen täytyisi olla aidoista materiaaleista tehty

Vierailija
7/13 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että palstailijat ovat lopen kyllästyneitä mollamaijaviesteihisi.

Jos sinulla on aikaa palstailla täällä ja kirjoitella typeriä, niin tee mieluummin sillä ajalla se sivusto, jossa esittelet molliasi ja laita linkki tänne.

Vierailija
8/13 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida kannattaa tehdä.

Kaupasta saa nukkeja pilvinpimein halpatyövoimalla tehtyjä ja laadukkaita.

Vierailija
9/13 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaisin noin 30e käsintehdystä mollamaijasta. Kangasvartalo, lankahiukset ja kirjailtu naama. Plussaa on turvalliset raaka-aineet (turvallinen vaikka vastasyntyneelle) ja se että molla on valmistettu vähintään yhtä taidokkaasti mihin itse pystyn :)

Vierailija
10/13 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaisin pehmeävartaloisen nuken, niin toivon sen oikein hyvin kestävän sitten myös useita konepesujakin. Meillä kyllä on sitten pehmoja ja ne on pesunkestäviä.

Eiköhän tuollainen molla ole jokin sohvankoriste, joten kannattaa sille yksi vaatekerta laittaa päälle, niin mummot voi tykätä ostaa kirppareilla sellaisen itselleen.

Vierailija
11/13 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätyö, palkkaa pitäisi saada ainakin 15-20 euroa tunti jotta kannattaa tehdä mitään, mielummin enemmän. Kuinka kauan aikaa sinulta menee mollan tekemiseen siis? Sitten voisit miettiä mollan laatutasoa, ulkonäköä ja imagoa/brändiä - jälleenmyyntikanavia yms. Oma osaamisesi ja taitosi vaikuttaa hintaan ja tuotemielikuvaan sekä itse tuotteeseen.

Designmollaa voidaan myydä vaikka Artekissa, tavanomaista mollaa joka edustaa keskitasoista käsityötaitoa eikä kovin korkeaa tuotesuunnitteluosaamista vaikka torilla. Hinta tietysti on riippuvainen kumpaa mollaa myyt - ne kun ovat kaksi aivan eri tuotetta.

Vierailija
12/13 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitäon kirppiksillä vaikka kuinka paljon, muutamalla eurolla irtoaa.

Omani myin kolmella eurolla,oli kuin uusi.

Vierailija
13/13 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittelee näitä viestejä tänne tasalta ja puolelta. Ettei vaan joku olis kateellinen toisen hyvästä ideasta?