Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

imetyskysymys

Vierailija
14.04.2009 |

miten ihmiset oikein imettää vaan nostamalla vauvan syliin ja nostamalla paidan pois tieltä? miten paljon niitä liivinsuojuksia te oikein käytätte? mulla valuu toisesta rinnasta puolikin desiä maitoa yhden syötön aikana ja tuntuu että on pakko käyttää maidonkerääjää... mihin senkin sitten jossain julkisella paikalla, esim kahvilassa, tyhjentää? ulkonahan sen voi kaataa maahan. auttakaa tyhmää tuoretta äitiä :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä edes liivinsuojaa, koska mulla ei valu yhtään toisesta. Maito on todella tiukassa ja lapsi saa tehdä paljon työtä, että saa ruokaa rinnasta.

Vierailija
2/6 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan märkä,kunnes löysin avun ;D

Elikkäs mä ostin (/löysin ostettavaksi) huutiksesta kestoliivinsuojia. Mut katso jos innostut ostamaan,että ulkopuoli on PUL kangasta (kosteudenpitävää) ja et sisällä on jotain "imuksi" (imuna).

Mulla on näitä ja kun monet vielä ompelee näitä isommiksi kuin tavalliset liivnsuojat niin ne imee ja pitää maidon tosi hyvin,kunhan pesee ohjeiden mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin se on vähän hankalaa huomaamattomasti toteuttaa kun on liikenteessä ja pitäis olla "niinku ei oliskaan" imettäessä.

Mulla eka vauva oli pieniruokainen tyttö, jota imettäessä maitoa pursui toisesta rinnasta aina kamalasti ja syöttöjen välillä oli paita märkä jatkuvasti. Kaksi seuraavaa vauvaa on olleet poikia, jotka aika huolella syö kaiken, siis KAIKEN maidon, mitä multa ikinä heruu, joten liivinsuojilla ei ole mitään virkaa.

Vierailija
4/6 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta paljon sitä tuli kuitenkin.

Minulle parhaiten sopi Lansinohin liivisuojat. Niitä meni 4kpl per päivä.

Vierailija
5/6 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tainnu nähdä noita kestosuojia jossain kaupassakin, ja äkkiähän ne varmaan itekin ompelee kun on vielä noita kestovaippakankaitakin jäljellä :)

voi hitsi, ei kai tässä auta sitten kun valua, oon kyllä niin kade tolle kakkoselle. yöllä jos imettää kyljellään ja sitten pyörähtää puoliunessa selälleen niin maidot vaan valuu maidonkerääjästä kylkeä pitkin :D

ap

Vierailija
6/6 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaasta rinnasta auttaa myös nännin painaminen voimakkaasti paidan päältä. Itse painan saman puoleisen käden ranteella. Tuo liike tulee nopeasti automaattiseksi.

Kestoliivinsuojia on reilusti, aluksi pidin kaksia päällekkäin. Onneksi maidon valuminen väheni vauvan kasvaessa. Ekan imetysvuoden lopulla maitoa valui vain vähän/harvoin ja lähinnä silloin kun rinnat olivat aivan ylitäynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi