Kyllähän Suomessa on toukat säädökset rakentamisessa
Sekä paperilla valvontaa. Käytännössä valvonta on monin paikoin lähes olematonta ja säännöksistä fuskataan. Paljon riippuu siitä kuka rakentaa ja kuka suunnittelee, miten valvotaan. Toisilta vaaditaan tarkasti, toiset, ts. kaverit saa tehdä mitä lystää ja katsotaan läpi sormien. Sitten kun vahinko sattuu sanotaan että on tarkastettu, vaikka käytännössä on lyöty leima paperiin kun on piipahdettu paikalla juttelemassa mukavia. Tämä ei ole oman mielikuvituksen tuotetta vaan konkareilta kuultu.
Kommentit (6)
Pienet yritykset ei voi tehdä sutta ja sekundaa.
hattulan kunnassa oli kuin kuvasit 10v sitten kyllä nyt määräykset ovat kaikille samat . sinun oman rak valvojan olisi pitänyt valvoa . miksi syytät kuntaa..
kerro miten kunta voi auttaa sinua mikä on mielestäsi mennyt pieleen.
Onhan se meno aika kotiloitunutta, täytyy myöntää.
Paperitoukkia, turkiskuoriaisen toukkia ja sokeritoukkia. Yöks!!
Joo. Ei ole toukkien vika.