Tunteeko kukaan Ninaa ajalta ennen Timo TA:ta?
Minkäköhänlainen nainen Nina on ollut ennen kuin tapasi Timo TA:n? Onkohan ollut aina yhtä jyrkkä mielipiteissään ja ajatellut asioita niin syvällisesti kuin ohjelmassa antaa ymmärtää? On kuitenkin ammattinsa puolesta pyörinyt seksuaalivähemmistöjenkin kanssa, joten luulisi jonkinlaista elämänkokemusta olevan ettei olisi ihan niin tuomitseva kuin on.
Mutta jos linjoilla jotain Ninan vanhoja kavereita, kertokaa onko Nina pidetty vieras illanistujaisissa ja rentoa seuraa?
Kommentit (3)
Mutta kävin samassa kampaamossa asiakkaana missä hän oli aikoinaan töissä ja oli kyllä tosi hyvä duunissaan. Olen jutellut hänen kanssa monen monta kertaa ennen mitään kohua ja ainakin on hyvä asiakaspalveluksessa.
Ideoita oli paljon ja sen muuten vielä muistan, kun kampaamoissa tuntuu että hirveesti aina tyrkytetään shampoota ja hoitoaineen ostoa, hän ei olis sortunut siihen.
Ei tehnyt mun hääkampausta aikoinaan, mutta kun kävin varaamassa ajan, hän kysyi kaikki monelta kirkko ja selitti tarkkaan miten aamu menee ja mun olis paras tulla tähän aikaan kampaajalle ja meni kyllä ajoitus nappiin.
Ainakin työntekijänä hyvä ja koska oli aina varattu en ole ainoa joka oli tätä mieltä.
joten lukekaa varauksella... Siis kaverini tuntee tai pitää kai sanoa tunsi. Tietysti, kun muutti Hesasta niin kaverisuhteet osittain jäi (aika normaalia). Hänen mielestään tosi ammattitaitoinen, iloinen, hyvä työssään ja kiva kaveri. Tämä kaverini (ja ei ole kateellinen tai katkera) vaan totesi kerran, että Nina muuttui aikalailla totaalisesti Timpan tavattuaan, Siis yhtäkkiä suusta tuli kaikenlaista mitä ennen ei olisi oikeen uskonut kuulevansa. Toisaalta oli tosi onnellinen ja rakastunut, vaikka kärsi tietty kun avioliiton ja perheen rikkoi. Muuta en tiedä... Eikä kyllä niin hirveesti kiinnostakkaan, en ole heidän ohjelmia katsonut, mutta kun täällä kysyttiin, niin tässä tämä.
työpaikan pikkujouluristeily jonne mies voi vaimonsa turvallisin mielin päästää. 95% pelkkiä naisia ja loputkin 5% haluaisi olla naisia...