G: Kotinne tällä hetkellä
* Minkä verran pyykkiä odottamassa? Onko kaikki pyykkikorissa ja missä säilytätte niitä?
* Miltä tiskipöytänne näyttää? Onko teillä tiskikonetta? Leveä vai kapea malli?
* Koska teillä on viimeksi imuroitu?
* Koska teillä on viimeksi ollut leluista tyhjä olkkari ja keittiö?
* Mikä perhetilanne (yh vai parisuhde, montako lasta, minkä ikäisiä jne.)?
* Oletteko työssäkäyviä, millaisia työaikoja?
* Miten teillä nukutaan yöt (saatteko nukutuksi, paljonko nukutte)?
* Millainen asunto (millainen talo, montako neliötä, rv)
Kommentit (42)
- pyykkiä odottamassa aika paljon. Sekä lasten likapyykkikori että aikuisten likapyykkikori lähes täynnä. Kaikki likaiset pyykit on koreissa
- aamulla kun lähdin koneessa oli vielä puhtaat astiat (yötä vasten pestyt). Tiskipöydälle jäi siis minun muki, lautanen ja lasi ja myöhemmin varmaan saman verran miehen astioita. Lapset saa aamiaisen päiväkodissa
- tiskikone on, 60cm leveä malli
- imuroitu on viimeksi lauantaina
- keittiössä ei yleensä ole leluja (ei tänäänkään ole), mutta olohuoneessa niitä on aina. Tällä hetkellä kylläkin kaikki paikallaan kirjahyllyn laatikoissa + yhdessä lelulaatikossa kirjahyllyn vieressä
- perheeseemme kuuluu minä ja aviomieheni, sekä 7-, 4- ja 2-vuotiaat lapsemme. Palasin työelämään tammikuussa
- molemmilla liukuva työaika. Minä lähden yleensä aamulla aikaisin ja olen töissä 7.30 - 15.30. Mies taas vie lapset päiväkotiin klo 8:ksi ja on töissä n 8.30 - 17
- meillä nukutaan yleensä tosi hyvin. Vain nuorimmainen herättelee joskus harvoin. Itse menen nukkumaan n 22.30 ja herätyskello soi 6.15
- omakotitalo 140m2, tontti 1300 m2
* Minkä verran pyykkiä odottamassa? Onko kaikki pyykkikorissa ja missä säilytätte niitä?
Pyykkikori on täynnä. Vaihdoin lakanat viikonloppuna enkä jaksanut pestä pyykkiä. Pyykkikori on kodinhoitohuoneessa. Joku pyyhe saattaa olla kodinhoitohuoneen lattialla, koira makailee mielellään pesua odottavissa pyykeissä, siksi jätän / heitän joskus jotain lattiallekin.
Tiskikone on, normaali eli leveä kai sitten. Pyörii joka toinen tai kolmas päivä. Tiskipöydällä on muutama kierrätykseen menevä lasipurkki pestynä. Muuten en voi sietää likaisia astioita tiskipöydällä.
Ööh... perjantaina. Sen jälkeen olen hieman lakaissut muruja ja hiekkaa pois.
Keittiössä ei ole leluja, olkkarissa sitten sitäkin enemmän. Lapsen huone on eri kerroksessa kuin olkkari ja haluamme hänen leikkivän siellä missä aikuisetkin. Leluton olkkari oli kolme vuotta sitten.
Naimisissa, lapsi kolme vuotta, koira 9 vuotta.
Töissä, normityöajalla. Periaatteessa siis 8-16, käytännössä teemme noin 45 h työviikkoa, mies toisiaan enemmänkin. Lapsen hakeminen päiväkodista sovitaan aina aamulla. Toinen hakee klo 17 mennessä. Kerran viikossa isovanhemmat hakevat lapsen päiväkodista.
Vaakatasossa sängyssä. Lapsi nukkuu aina omassa sängyssään noin 10 h yössä, aikuiset 6-8 h (paitsi viikonloppuina nukumme pidempään). Lapsi ei yleensä herättele öisin.
Kolmen perheen rivari, noin 120 m2 kolmessa kerroksessa (tosin noin 20 m2 "käyttöullakkoa", jota käytämme nykyisin lähinnä säilytykseen). Rv 2000. Sijainti esikaupunkialueella hyvien kulkuyhteyksien varrella, lähellä mun työpaikkaa ja isovanhempia.
* Minkä verran pyykkiä odottamassa? Onko kaikki pyykkikorissa ja missä säilytätte niitä? Sinisä on koneessa melkein täsy koneellinen. Pyykkikaapissa kaks koria joista toisessa vähän valkoisia ja toisessa pari punaista sukkaa. Tänään pesen siniset ja siirrän valkoiset koneeseen
* Miltä tiskipöytänne näyttää? Onko teillä tiskikonetta? Leveä vai kapea malli? Tiskipöydällä on keittövaaka ja talosupaperirullateline. Tiskirätti. Altaassa ei oo mitään. Tiskikone pyörii joka ilta, mies tyhjentää sen aamulla samalla kun tekee aamupalaa
* Koska teillä on viimeksi imuroitu? lauantai aamuna
* Koska teillä on viimeksi ollut leluista tyhjä olkkari ja keittiö? Leluja ei oo nytkään kummassakaan
* Mikä perhetilanne (yh vai parisuhde, montako lasta, minkä ikäisiä jne.)? Avioliitto. Yksi lapsi 9v, toinen tulossa.
* Oletteko työssäkäyviä, millaisia työaikoja?Molemmat töissä. 8-16.
* Miten teillä nukutaan yöt (saatteko nukutuksi, paljonko nukutte)? Nukumme hyvin, paitsi mun selkä herättää toisinaan. Nukumme 6-8 tuntia.
paritalo, kaks kerroksinen, 170 neliötä.
Tiskipöytä on puhdas. Tiskikone on leveä malli.
Tänään on imuroitu.
Eilen illalla oli leluista tyhjä olkkari ja keittiö
Olen naimisissa, 2 lasta, tyttö 15-vuotta ja poika 9-vuotta.
Olen miehen firmassa töissä, hoidan paperiasiat. Illalla en tee töitä kuin poikkeuksellisesti ja pystyn tehdä töitä myös kotona.
Yöt nukutaan hyvin ja saadaan nukuttua.
Omakotitalo, asuinneliöitä 140 ja muista tiloista tulee 40 neliötä lisää. Rakennettu vuonna 2001, asutaan Helsingissä.
Pyykkiä on nyt noin kaksi koneellista odottamassa, yksi pyörii parhaillaan. Kaikki on korissa kylppärin nurkassa.
Tiskikone on, tavallinen malli (leveä?). Tiskipöytä on aika siisti, yksi lautanen ja paistinpannu taitaa olla.
Eilen imuroin olkkarissa. Perjantaina keittiössä.
Ei meillä ole leluja.
Lapseton pariskunta.
Opiskellaan ja käydään töissä. Mies tekee noin 2 pvää viikossa, minä yhden. Opiskelut vie aikaa vars. minulla.
Ihan kivasti nukutaan. Viime yönä taisi tulla vajaa 6 tuntia.
50 neliötä, kerrostalo.
Vajaa korillinen (sis. tyynyn+lapsen toppatakin). Pyykkikorissa kylpyhuoneessa.
Meillä ei ole tiskipöytää, ainoastaan keittiötasoon upotetut altaat. Altaassa on kaksi kahvikuppia, kermakko ja salaattiottimet pesua odottamassa, kun eivät kestä konepesua. Tiskikone on leveää mallia.
Eilen illalla n. seitsemän aikaan.
Tänä aamuna (on yleensä aina). Tällä hetkellä olohuoneessa on koiran lelu ja kinderistä tullut lelu. Keittiössä myös yksi kinderistä tullut lelu.
Parisuhteessa. Kolme lasta: 8v, 4v ja kohta 3 vuotta täyttävä.
Olemme molemmat vain osan vuodesta töissä. Tällä hetkellä vielä molemmat kotona. Mies n. 6kk/vuosi, 5-14p töissä toisella paikkakunnalla ja sen jälkeen 2-7p kotona. Minä 5kk/vuosi, 6p/viikko, klo 6.00/6.30-15.00. Välillä lyhyempiäkin päiviä.
Saan nukutuksi, joskus kuopus saattaa herätä kerran yöllä. Nukun n.6-9h/yö.
Kerrostalo. Yli 90 neliöä.
Pyykkikorissa olis yksi koneellinen mustaa pyykkiä ja noin puolikas koneellinen vaaleaa pyykkiä. Pyykkikori on yläkerran vessassa.* Miltä tiskipöytänne näyttää? Onko teillä tiskikonetta? Leveä vai kapea malli?
Tiskipöydällä on aamiaisastiat sekä yksi kattila joka ei illalla mahtunut koneeseen. On tiskikone, se vakiolevyinen (onkos se nyt 60 cm?)* Koska teillä on viimeksi imuroitu?
Lauantaina* Koska teillä on viimeksi ollut leluista tyhjä olkkari ja keittiö?
Eilen illalla* Mikä perhetilanne (yh vai parisuhde, montako lasta, minkä ikäisiä jne.)?
Parisuhde, kolme lasta, 6v, 4v ja 1 v.* Oletteko työssäkäyviä, millaisia työaikoja?
Mies töissä, työaika säännöllinen n. 8-16 (liukumaa tunti-pari molempiin suuntiin) minä aloitin just äitiyloman.* Miten teillä nukutaan yöt (saatteko nukutuksi, paljonko nukutte)?
Pääasiassa nukutaan ihan hyvin, nyt kuopus on sairastellut ja valvottanut jonkin verran. Mennään yleensä nukkumaan klo 22 ja herätään n. 6.30.* Millainen asunto (millainen talo, montako neliötä, rv)
Omakotitalo 5h+k, neliöitä 128, rakennusvuosi muistaakseni -89.
Kori niin täynnä pyykkiä, että tursuilee. Yksi kori on tällä hetkellä ja sitä säilytetään kylpyhuoneessa.
Tiskipöytä on siisti, latasin juuri tiskikoneen täyteen likaisia. Tiskikone on ihan normaali leveä malli.
Perjantaina imuroin (tänään maanantai). Huomernna imuroin jälleen.
Kerään lelut monta kertaa päivässä takaisin lastenhuoneeseen ja viimeistään illalla kaikki lelut kerätään yhdessä lasten kanssa lastenhuoneeseen. Tällä hetkellä olkkarissa ei ole leluja.
Mies, minä, lapsi 4 v ja lapsi 1v 9kk
Itse olen hoitovapaalla ja teen keikkatöitä 1-2 krt/vko
Mies kokopäivätyössä n klo: 9-17 joka arkipäivä
Hyvin nukutaan. Vanhempi lapsi herää kerran yössä ja sipsuttaa meidän sänkyyn nukkumaan. Vanhempi lapsi nukkuu n. klo: 21-07 ja nuorempi n. klo: 20-07. Me vanhemmat nukumme n. klo: 23-07, joskus mies valvoo pidempään kuin minä.
Meillä on 3h ja keittiö 75 neliötä v. 82 rakennettu asunto.
paljon pyykkiä, paljon lattialla, paljon myös koreissa (3 koria ja 6 pyykkikassia)
tiskipöydillä ruokia ja parit astiat, sotkuista on kun en ole tuntiin siivonnut... tiskikone ihan normaali, en ole kuullutkaan enkä nähnyt eri levyisiä (vaikka just oltiin apk ostoksilla)
eilen viimeksi mutta näyttää kuin ei olis pariin vuoteen imuroitu
eilen oli, nyt aivan leluissa joka senttimetri
2 lasta, 6 ja 1 v, en saa pahemmin tilaisuutta siivota 1 v:n takia, tänäänkin oltu tähän asti koko päivä ulkona. nyt kahvitauko
isä työssä muualla, äiti kotona...
nyt on alettu vihdoin nukkumaan edes seitsemisen tuntia
yli 200 neliötä okt
* Minkä verran pyykkiä odottamassa? Onko kaikki pyykkikorissa ja missä säilytätte niitä? Eilen viimeksi pesin koneellisen, mutta on sinne jonkin verran vauvan vaatteita tullut. Pyykkikorissa ovat kodinhoitohuoneessa.
* Miltä tiskipöytänne näyttää? Onko teillä tiskikonetta? Leveä vai kapea malli? Siistiltähän tuo näyttää... On tiskikone, kai se ennemmin leveä on kuin kapea...?
* Koska teillä on viimeksi imuroitu? Eilen...Yleensä meillä ei siivota sunnuntaisin, mutta tällä viikolla jäi viikkosiivous siihen.
* Koska teillä on viimeksi ollut leluista tyhjä olkkari ja keittiö? On parhaillaankin.
* Mikä perhetilanne (yh vai parisuhde, montako lasta, minkä ikäisiä jne.)? Naimisissa, yksi lapsi 3kk :)
* Oletteko työssäkäyviä, millaisia työaikoja? Mies on päivätyössä, työajat kuitenkin vaihtelee jonkin verran. Minä kotona vauvan kanssa.
* Miten teillä nukutaan yöt (saatteko nukutuksi, paljonko nukutte)? Mies nukkuu vierashuoneessa arkena, saa hyvin nukuttua. Vauva herää syömään 2 kertaa/yö ja jonkun verran myös ilmavaivat pitää hereillä.
* Millainen asunto (millainen talo, montako neliötä, rv) Paritalo, 110 m2, rv 2007
Yksi koneellinen pyyhkeitä, pyykkikorissa odottamassa.
Siisti pöytä, taitaa olla yksi vesilasi siinä, normi tiskikone.
Tänään
Aina päivän päätteeksi
Kaksi aikuista, yksi 2v6kk toinen tulossa
Itse kotona mies töissä 8-16
Lapsi nukkuu 19.30-6 Aikuiset n.22-6
Rivari, 93 neliötä
* Minkä verran pyykkiä odottamassa? Onko kaikki pyykkikorissa ja missä säilytätte niitä? Viikonloppuisen reissun jäljiltä yksi koneellinen. Säilytetään pesukoneen vieressä pyykkikorissa. Mua ei syykin peseminen stressaa. Laittaa pyykit koneeseen, sitten siirtää ne kuivuriin ja sieltä kaappiin. En ymmärrä mikä tässä on joillekin niin vaikeata. Kohta menen laittamaan pyykit pyörimään, kun pienin herää päikkäreiltä.
* Miltä tiskipöytänne näyttää? Onko teillä tiskikonetta? Leveä vai kapea malli? On tiskikone, leveä malli. Tiskipöytä on siisti ja pyyhitty. En myöskään ymmärrä mikä siinä keittiön siistinä pitämisessä on niin vaikeata. Pyyhkii sotkut heti pois, niin ivät jämähdä. Astiat suoraan koneeseen jne.
* Koska teillä on viimeksi imuroitu? Perjantaina ennen kuin lähdettiin reissuun imuroin ja pesin lattiat. Eilen tultiin ja tänään ajattelin illalla imuroida ja pyyhkäistä keittiön lattian.
* Koska teillä on viimeksi ollut leluista tyhjä olkkari ja keittiö? Joka ilta siivotaan lelut pois ja aina kun johonkin lähdetään. En siedä kaaosta kotonani. Tämä on lapsille ihan selvä juttu, koska siitä on pidetty kiinni. Lapset siivoavat omat lelunsa laatikoihin, ei kovin vaativa juttu. Vie noin 3 minuuttia.
* Mikä perhetilanne (yh vai parisuhde, montako lasta, minkä ikäisiä jne.)? Naimisissa. Kaksi lasta (2&4), kolmas tulossa.
* Oletteko työssäkäyviä, millaisia työaikoja? Olen kotiäiti. Mieheni tekee pitkää päivää.
* Miten teillä nukutaan yöt (saatteko nukutuksi, paljonko nukutte)? Lapset on rytmitetty vauvasta saakka siihen, että alkuillasta on lasten nukkumaanmenoaika. Meillä ei hilluta yömyöhään. Lapset unessa klo 19 ja heräävät klo 8. Jää aikaa aikuisillekin. Ja lapset voi paremmin, kun ovat hyvin levänneet.
* Millainen asunto (millainen talo, montako neliötä, rv) Reilun kokoinen omakotitalo.
Parhaillaan pyörii koneellinen, koreissa pyykkikaapissa on 2 vajaata koneellista, siis eri ohjelmissa pestävää niin että en saa niitä tänään vielä pyörimään.
Tiskipöytä on siisti ja pyyhitty, ei loju tiskejä. Tiskikone on, leveää mallia.
Perjantaina jolloin myös pesin lattiat ja tamppasin matot.
Parhaillaan. Lapset ovat päikkäreillä ja lelut siivotaan pois aina ennen maate menoa. En kestä levällään lojuvia tavaroita ja mielestäni lasten on parempi aloittaa uudet leikit "puhtaalta pöydältä" ts kaaos ei ole mielestäni hyväksi lapsille.
Naimisissa, kaksi lasta 1v ja 3v.
Olen kotiäiti (hoitovapaalla) mutta teen usein sunnuntaisin keikkaluontoista työtä miehen ollessa vapaalla.
Koko perhe nukkuu hyvin, lapset 20-07, me vanhemmat 22-06(07).
Kt-kolmio 80m2, rv90.
-Yks koneellinen pyykkikorissa, toinen koneellinen tulis tytön lakanoista, mutta taidan jättää tänään vaihtamisen väliin. Oon pessy tänään kolme koneellista ja keräsin pyykkejä ympäri kämppää
-tiskipöytä on semisotkunen, tiskone (leveä malli) pyöri aamulla, mutta kaikki tiskit ei mahtunu sisään, ja tänään on tullu vielä lisää tiskiä. Illalla ehkä tyhjennän koneen ja siivoon tiskipöydän
-tänään imuroin vähän, kylppärin ja mun huoneen ja vähän sieltä missä ei ollu rojuja lattialla
-tällä hetkellä taitaa olla, mutta sitten löytyy lattialta piirustuksia, dvd-levyjä, värikyniä... Viimeks on ollu mun asteikolla siistiä varmaan pari viikkoo sitten
-yhden 4v. lapsen yh
-kaksivuorotyöläinen
-tyttö nukkuu 10h ja minä vähän vähemmän
-saunallinen rivitalokolmio, neliöitä 77, rv 2000
[/quote]
[
Pyykkiä odottaa puoli pyykkikorillista kylppärissä, jotkut sukat saattaa sängyn alta löytyä, muuten kaikki on pyykkikorissa.
Tiskipöydällä on muutama kuppi ja pari lautasta. Hieman roiskeita, tänään ei ole vielä pyyhitty. Normaalikokoinen tiskikone on nyt täynnä puhtaita astioita ja odottaa tyhjennystä.
Lauantaina, eli 2 päivää sitten.
Keittiössä ei ole koskaan leluja (tietysti pari lelua sinnekin saattaa eksyä, olohuone oli leluista "tyhjä" eilen illalla. Leluja säilytetään olohuoneessa.
Parisuhde, 3 lasta, 10, 3, 1.
Työssäkäyviä, toinen 3-vuorotyössä (7-15, 13-21. 21-7), toinen päivätyössä (6-14.30)
Muut nukkuu hyvin, paitsi mies. Lapset nukkuu kokonaisia öitä.
Kerrostalo 70,5 neliötä, 3h+k
Osa on pyykkikaapin edessä lattialla, osa pyykkikaapissa ja osa on koneessa pyörimässä.
Tiskipöytä on puolitäysi astioista. On ihan normiastianpesukone.
Eilen mies imuroi keittiön, makkarin ja lastenhuoneen. Itse imuroin eteisen. Olkkari on imuroitu viimeksi varmaan viikko sitten.
Keittiö on lelutonta aluetta paraikaa. Iltaisin lapset vievät lelut pois olkkarista.
Aviopari, kaksi alle kouluikäistä lasta.
Olemme työssäkäyviä, työaika yleensä klo 8-16.
Hyvin nukutaan yöt, jos ei ole kukaan sairaana. Nukumme (aikuiset) 6-8 tuntia yössä - riippuu mihin aikaan mennään nukkumaan.
Kerrostaloasunto, 84 neliötä
-Yksi koneellinen pyykkiä odottaa ripustamista, ja illalla laitan kestovaipat pyörimään ja aamulla ripustan. Pyykit säilytetään korkeassa kaapissa, eriväriset eri koreissa. Vaipat kannellisessa muoviämpärissä hoitopöydän lähettyvilla kodinhoitohuoneessa.* Miltä tiskipöytänne näyttää? Onko teillä tiskikonetta? Leveä vai kapea malli?
- Tiskipöytä on tyhjä :) vihdoin, sain laitettua juuri päivällistarvikkeet tiskikoneeseen, joka on leveä.* Koska teillä on viimeksi imuroitu?
-eilen illalla. Tänään illalla pyyhin kostealla mikroliinalla keittiön lja ruokailutilan lasten mentyä nukkumaan* Koska teillä on viimeksi ollut leluista tyhjä olkkari ja keittiö?
-Meillä on keittiössä aina lasten muovinen keittiö tarvikkeineen ja oilohuoneessa keinuheppa, joten yleisiset tilat on olleet leluista tyhjät joskus ennen lapsia, 3 vuotta sitten.* Mikä perhetilanne (yh vai parisuhde, montako lasta, minkä ikäisiä jne.)?
- Avioliitto, 3 lasta 3v, 1v9kk ja 2kk* Oletteko työssäkäyviä, millaisia työaikoja?
-mies yrittäjä, paljon "vapaalla" kotona, mutta silloin paperitöitä ja välillä töissä 18h/vrk... Minä äitiyslomalla, mutta opiskelen yo:ssa minkä pystyn (=on aika vähän)* Miten teillä nukutaan yöt (saatteko nukutuksi, paljonko nukutte)?
-isommat lapset tulevat meidän makuuhuoneeseen jossain vaiheessa yötä turvaa hakemaan (heille on "laatikkopedit" säilytyksessä meidän sängyn alla). Vauva nukkuu omassa pinnasängyssä minun vieressäni, pinnat välistä poistettu. Vauva syö rintamaitoa n.2 kertaa yössä, mutta nukun loppuyön vauva kainalossa kun itse nukahdan imettäessä. Isoimmilla yhteinen unihuone ja erikseen leikkihuone. Keskivertoyö on minulla 22-07(07.30), jonka nukun hyvin ja sikeästi. Mies 22.30-08, töistä riippuen, mutta yleensä tuon. Lapset nukkuvat (isommat ) 19.30-07 ja vauva 20.30-07. Isot lapset ei nuku päiväunia, ovat kotihoidossa.* Millainen asunto (millainen talo, montako neliötä, rv)
- Omakotitalo, rv 2000, asuinneliöitä 105. Ollaan laajentamassa taloa 3vuoden kuluttua.
----> pyykkiä odottaa jonkin verran, puolikoneellista omia treenivaatteita, perjantaina vaihdetut lakanat, pari lasten talvipukua odottaa myös pesua. Sekä puolikoneellista ihan tavallista pyykkiä, trikoopaitaa jne.* Miltä tiskipöytänne näyttää? Onko teillä tiskikonetta? Leveä vai kapea malli?
-----> tiskipöydällä on muutama lasi ja pesua odottava maljakko ja viinilaseja. Tiskikone on tavallisen levyinen eli ilmeisesti tuo ap:n tarkoittama leveä* Koska teillä on viimeksi imuroitu?
-----> siivooja on imuroinut perjantaina* Koska teillä on viimeksi ollut leluista tyhjä olkkari ja keittiö?
-----> keittiössä ei ole koskaan leluja, lelut ovat lasten huoneissa, joskus muutama olkkarissa. Eli viimeksi eilen leluvapaa olohuone* Mikä perhetilanne (yh vai parisuhde, montako lasta, minkä ikäisiä jne.)?
-----> yh-äiti ja kaksi lasta (tokaluokkalainen ja eskarilainen)* Oletteko työssäkäyviä, millaisia työaikoja?
-----> olen ns. uraäiti, mutta teen vajaata päivää, osan töistä teen kotona etänä.* Miten teillä nukutaan yöt (saatteko nukutuksi, paljonko nukutte)?
-------> nukutaan oikein hyvin, lapset nukkuvat klo n. 20.30-6.50, itse menen nukkumaan puolen yön aikaan ja herään samaan aikaan lasten kanssa. Viikonloppuisin nukutaan pitkään. Lisääkin voisi nukkua, mutta vuorokauden tunnit eivät riitä.* Millainen asunto (millainen talo, montako neliötä, rv)
----->>omakotitalo, 145m2, 2 vuotta vanha kivitalo (yhdessä arkkitehdin kanssa suunniteltu, se oma unelmien koti).
Pyykkiä on yhteensä 1 koneellinen pesemättä, mutta puolet on 40 ja puolet 60, joten ei vielä tänään tarvi pestä. Pyykit on kylppärin kaapissa vetokoreissa (toisessa 40 ja toisessa 60 pyykit)
Tiskipöytä on tyhjä. On tiskikone, normaali malli.
Lauantaina.
Tälläkin hetkellä... Keittiössä ei ikinä ole leluja, olkkariin joskus joku kulkeutuu, mutta viimeistään illalla ennen lasten nukkumaan menoa korjataan pois. Lastenhuone on olkkarin vieressä, joten lasten leikit pysyy siellä yleensä.
Naimisissa, 2 lasta (5v. ja 2v.)
Molemmat 8-16 töissä, minä osittaisella hoitovapaalla perjantait kotona.
Nukutaan hyvin, kuopus kömpii 2 aikaan meidän väliin pissalla käytyään. Nukun viikolla 22-06, viikonloppuisin valvotaan pidempään ja nukutaan pidempään.
[/quote]
Rivarikolmio, jossa lisäksi iso parvi. Neliöitä yhteensä 120.
Rv-kolmio, noin 80m2.