2010 TAMMIVAUVA
Ja laitetaampa uudelle vuodelle jälleen TOIVEIKAS ensimmäinen pino :)
Toivotaan, että kevät aurinko tekee meille kanssasisaruksille ihmeitä ja saadaan tammivauvoja oikein ennätys paljon muhimaan!!! :)
Kierron ensi päiviä täällä eletään. Kiertokertoja en edes viitsi laskea jottei masennu... liikaa jokatapauksessa tuntuu olevan. Kolmas yrityksessä ja luomuna täällä mennään.
ONNEA KAIKILLE YRITYKSEEN,
wilukisu
Kommentit (202)
No olette tekin jo pitkään yrittäneet emma. Inhottavaa, kun nuo oireet narraa ja saa toiveet korkeelle. Epistä. Ei pitäisi mihinkään oireisiin luottaa.
Mustikka: Ei oo ajateltu mennä tukimuksiin. Meille on jo kuitenkin kaksi lasta suotu ja tuntuisi kohtalon kovistelulle lähtee "väkisin" yrittämään. Sitten jos jotain sattuisi, niin ei voisi kun itseään syyttää. Vähän vaikea selittää mitä tarkoitan. Jokatapauksessa on ajateltu, et jos ei luomuna tuu, niin sit ei oo meille kolmatta tarkoitettu tulevaksi.
mansikkainen: ihan samat tunnelmat täälläkin yleensä, että ei halua testata...voi siten muutaman päivän haaveilla ja elää entäjos tunnelmissa. Nyt kyllä alkaa jo piiiiitkän ajan yrityksen jälkeen väsymään tähänkin toiveajatteluun ja nyt oli jo mielessä hakee testi et sais sen negan ajoissa, et ei tartteisi turhia toiveita elätellä, on jotenkin väsynyt siihen ainaiseen toivomiseen ja sitten karvaaseen pettymykseen :(...
kisu kp 25
...ja meikä aloittelee pikkareiden hysteerisen tarkkailun pian, itseasiassa jo vähän tänään...voivoivoi! Lievää pahoivointia on aika ajoin ja rintojakin välillä vihloo. Mieli tekee tepposiaan! Toisaalta myös täti oireita erit. päänsärky on reilusti ilmassa. Voi kun olisi jo se sunnuntai niin saa tähänkin kiertoon tuomion. Kun ovis tuli vasta kp 15, niin tää on mulle super pitkä kierto. Kyllä kärsimätöntä nyt koetellaan!
Täälläkään ei liikettä. Kaikki on vissiin pyhän vietossa...huhuu...
rauhallista helatorstaita toivottelee,
kisu kp 26
Tänään olis nyt siis kp 28. Oviksen luulin tuntevani 8.5, mut sitten en ollukaan enää varma mitä se kipuilu oli ku sitä jatku 3 päivää. Sitten toinen tuntemus mitä täs kierrossa on ollu ni muutama vihlasu alavatsalla 15.5. Sen jälkeen ei mitään tuntemuksia oikeestaan.
Huomenna olis illalla yhdet juhlat missä on viinit ruuan kans yms. ni sen takia pitäis vissii huomen aamusta testailla. En vaa haluis viel luopua toivosta ja saada sitä negaa. Sitäpaitsi mietin et onkohan kuitenki viel liian aikasta muutenkin testata. Edellisen raskauden tajusin siitä, että oli muutaman päivän maha kipeenä samanlailla kun ennen tädin tuloa mutta sitten ei mitään tapahtunutkaan. Nyt on semmonen samanlainen olo ku kierukan kans. Ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Tuskin ainakaan täti huomen tulee käymään.
Kisu, jännäillään yhdessä. :)
pientä tuhruilua siis on, no olin kyllä tähän taas jo asennoitunut. Just katsoin, että vielä kuitenkin helmikuisiin sitten ehdin, sinne voisi siis kohta jo siirtyä... (uskomaton sattuma: seuraava LA olisi 25.2 joka on kuolleen äitini syntymäpäivä! Jos täti virallisesti huomenna tulisi. Aika hienoa olisi siis plussata seuraavassa kuussa)
Emma
Moi kaikille!
Kirjoitan tänne palstalle ensimmäistä kertaa. Vauvaa on yritetty puoli vuotta. Toivottavasti kohta tärppää.
Onnea kaikille yrityksiin!
Kaksonen
Uutena tänne kirjoittelen, vaikka olenkin jonkin aikaa palstaa jo seurannut.
Toive kolmannesta lapsesta on pikkuhiljaa kasvanut ja kasvanut ja alkuvuodesta tehtiin päätös, että kolmas lapsi olisi todellakin tervetullut perheeseemme. Tammivauvaa siis toivotaan.
Positiivisia uutisia toiveikkaille toivoen,
M
Meille ei siis jouluvauvaa tullut niin nyt sit yritetään sitä tammivauvaa..
Meillä siis 4 yrityskiertoa takanapäin.
Nyt tässä kuussa sit testaan noilla ovistikuilla..
ensiviikolla se gyne aika niin jospa se määräis mulle sitä teroluttia.
anna_liisa kp 2/26-27
...toinen tää "jatke" tuolle joulukuisesta haaveileville...ja toinen on vissiin kuukausi pino? Pitäisikö meidän kirjoittaa yhteen pinoon? Kuka tietää?? Onko näillä pinoilla lie mitään eroa?
No jokatapauksessa tammivauvasta 2010 haaveillaan. Moni varmaan on vielä tuolla joululahjasta haaveilemassa. Täällä kierto on vielä alullaan. Hiljaiseloa vietellään. Peitonheilutus alkaa oikein urakalla puolen viikon jälkeen ja ensiviikolle pitäisi sitten jaksaa. Vieraita on tulossa joten voi olla hieman hankalaa lähettää simppoja matkaan. Muutenkin olen ajatellut, et jos vaan osais nyt olla täysin yrittämättä! Ei oo ollu yrityksestä mitään apua, niin et jos sitten siitä olis, ettei yritä??? Epätoivoista eikö vaan!
Tietääkö kukaan muuten mitä on tapahtunut emulle, jennulille, ninnille, rosalle ja bakteerille???
t. wilukisu
Joku vanha tuttu täällä sentään viellä on. Valitettavasti. Pulussia saisi jo tulla.
Itse olen pitänyt vähän taukoa palstailusta. Kun en oikein tiedä mihin pinoon täällä edes kirjoittelisin. Meneillään oleva kierto on vain ajan tappoa. Seuraavassa kierrossa tehdään IVF ja sitä jo kovasti odottelen. LA menee jonnekin tammi-helmikuun vaihteeseen sitten jos tärppää.
Moona
Mahtuisiko mukaan uusi kuumeilija? Menossa yk 1, kp 12/29 ja bongasin tänään oviksen tikulle!
Meillä lapsia jo 3, joista 1 minun ja 2 miehen, eli uusperhe ollaan ja ensimmäistä yhteistä kuumeillaan!
Minäkin hyppään mukaan tähän pinoon kun ei jouluvauvaa näköjään tule meille! Kolmatta lasta kuumeilen ja yk2 lähtee kohta käyntiin.
Misu78, kp 25/28
Täällä kans yks mukaan pinoon. 3.lapsi toiveissa , 2 ennestään iät 4 ja 6 .
Yk 1 ja kp 4/28 :)
Yritystä tässä kierrossa tulee olemaan vähänlaisesti, mutta edes pieni mahdollisuus annetaan. Kolmasyrityskierto lähtee käyntiin.
kolmosmuru kp 8/28
minäkin liityn tänne tammivauvasta haaveilemaan, vaikka en vielä ole ihan selvinnyt eilisestä pettymyksestä tädin kurvattua taas hyvissä ajoin paikalle, no eipä tullut testailtua.
kolmatta siis yritetään, kaksi ensimmäistä syntyneet -99 ja -03.
mietin kovasti pitäisikö jättää ovis tikuttamatta tässä kierrossa (?) josko sitä ei olis niin "hermona". Viime kierrossa ei tullut ovis viivaa ollenkaa ja sekin jo masensi, sitten toivoa mielessä kuitenkin kyti, että jos sittenkin olisi voinut tärpätä ja sen jälkeen vedettiin taas matto jalkojen alta. moni taitaa tietää tunteen :-/
tärppi onnea meille kaikille, jotta tammikuussa saadaan paljon vauvoja !
Sirusade
minäkin siirryn joululahjan haaveilijoista tammihaaveilijoihin. nämä menkat olivat vasta ensimmäinen pettymys. esikoinen tärppäsi ekasta kierrosta ja yritys aloitettiin vasta nyt maaliskuussa
Olen uusi palstalla, heippa vaan! Tai oikeastaan olen ollut tossa nelisen vuotta sitten oikee varsinainen palstakärpänen, ja nyt taas kehissä.
Eli mulla on yks pipana, poika 8/03. Nyt uusi mies ( no ei tuo kyllä enää uusi mies oo mutta kuitenkin), ja yhteinen lapsi ois molempien harras toive. Mä en jostain selittämättömästä syystä vaan raskaudu, joten kaikkea mahdollista ja mahdotonta on kokeilun alla. Nyt kp 6/30. Lapsen isän kanssa yritystä 2 v, nyt ollut 1kierto ilman e-pillereitä tällä erää. Vuoden niitä napostelin, sitä ennen olin useamman vuoden ilman. Tällä kierrolla ovista mennään kyttäämään oikeen gynelle asti :)
Heippa vaan kaikki vanhat ja uudet! Marraskuisistahan siirtyikin tosi moni odottajiin, ihan mahtavaa! Onnea plussanneille, teitä oli niin paljon että en kaikkia edes luettele (ja ette ehkä enää tällä puolella pyörikään...)
kopio haahuista:
( . ) Tädinkarkotustangot pyörimässä ja monenmoista poppakonstia otettu kehiin. Refleksologille on taas aika viikon päästä ja hänen suosituksestaan hain luontaistuotekaupasta homeopaattista lääkettä nimeltä Sepia officinalis D-12 jota nappaillaan kuuriluontoisesti. Onko kellään kokemuksia tästä? Foolihapot tietty kehissä edelleen ja greippimehun litkintäkin alkaa taas, edellisen kierron vedin tosi matalalla profiililla, yritin unohtaa tän koko projektin mutta en tietty järin mahtavasti onnistunut... Menkatkin tuli kolme-neljä päivää myöhässä ja pöksyihin tuli kurkisteltua pakkomielteisen tiuhaan.
No, tästä se taas lähtee, plussatuulia kaikille että voidaan tehdä virvalle ja muille seuraa tonne odottajien puolelle!
Jennuli yk 8 kp 4/29-32
Täällä uusi kuumeilija ja nyt olisi tarkoitus aloittaa esikoisen yritys. Tänään kp 2 menossa.. Kovasti olen seuraillut palstoja ja nyt sitten voi itsekin rueta jännäilemään.. Eka kierto mennään ihan luomusti ja katsotaan mitä tulema pitää.. :) Toiveet taitaa olla vähän turhankin suuret, mutta aika näyttää..
Piinaavaa odottelua olis viel mahdollisesti muutama päivä. Onks muilla samanlaisia ajatuksia kun mulla kun ei tekis yhtään mieli testailla. Tälleen saa viel olla toiveikkailla fiiliksillä ja pelkään et jos teen testin ni joudun pettymään. Ei o kyl vieläkään oikeen minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan jos toiseen, ainoastaan semmonen "täysi" tunne alavatsalla. Toivon mukaan se ei olis sitä et täti olis tulos käymään. Miehelle kyl vähän lupailin et perjantaina vois testailla, jos ei o ennen sitä mitään muutosta tilanteeseen tapahtunut, ku on yhdet juhlat tos viikonloppuna ni tietäis saanko olla kuskina.