G: mikä on ennätyksesi, montako PULLAA olet syönyt päivässä?
Leivoin tänään pitkästä aikaa tuoreita voisilmäpullia ja popsin niitä päivän mittaa.. järkytyksekseni huomasin syöneeni 6 pullaa kahvin tai maidon kanssa ja kello on vasta 14.00 :O!!
Kommentit (6)
voisilmäpullista en edes tykkää, enkä pullasta kyllä ylipäätään. Tosi harvoin syön pullaa, ehkä kerran vuodessa.
viisi heti uunista tullessa ja loput viisi illan aikana : )
olen varmaan minäkin syönyt kymmenisen pullaa leipomispäivänä tuoreeltaan. En tosin ole ikinä laskenut kuinka monta tuli popsittua, kyllä se mitta tulee täyteen jossain vaiheessa. Leipomispäiviä kuitenkin aika harvoin vai mitä?
Hyviä ne oli, joten ei pitäisi murehtia.. Varsinkaan, kun yleensä syödään melko terveellisesti :)
Kiva tietää, että löytyy muitakin pullahiiriä.. Huolestutti, kun ensimmäiset vastaukset oli yhtä tai kahta pullaa :)
ap
voisilmäpullia syön korkeintaan yhden.