Lastenvaateliikkeet Jumbossa. Eikö siellä todellaakaan ole kuin
Kommentit (24)
Nyt kun lapset ovat jo 5v ja 7v, vaatteesta voi jo maksaakin vähän enemmän, jos löytää sekä lasta että äitiä miellyttävää, kun eivät jää pieneksi kolmessa kuukaudessa ja vaatteiden täytyy kestää kulutusta ja pesuja.
Silti tekee mieli kysyä sinulta, ap, osaatko suhteellistuttaa asioita? Tuntuu kuin olisit hengen hädässä tässä vaateasiassa. Ovatko lastenvaatteet elämäsi sisältö vai onko tapasi reagoida aina näin voimakkaasti, kun asiat eivät mene juuri prikulleen oman mielesi mukaisesti?
Helsingissä on (vielä) muutama laadukas kangaskauppa ja ainahan voit tuoda ulkomailta mieluisia kankaita, jos ei Suomesta löydy.
Ei kaikissa merkkivaatteissa hinta kerro laadusta, vaan halutusta, tunnistettavasta merkistä (mielellään riittävän isolla näkyvällä paikalla, että likinäköisempikin huomaa tai sopivasti piilotettuna, että vain tosi asiantuntijat ymmärtävät vinkistä, että nyt on kyseessä the Vaate).
Ja elämän murheiden määrää!
Ap, kerro vähän enemmän itsestäsi: oletko aina ollut näin materian perään vai täytätkö sillä jotain tämänhetkistä tyhjyyttä? Onko sinulta lapsena puuttunut (kauniita ja laadukkaita) vaatteita vai mistä moinen hätä lastesi vaatetuksen puolesta? Mistä muista asioista olet elämässäsi yhtä intohimoisen kiinnostunut?
Jos, et halua keskustaan lähteä niin Myyrmäessä on BOBo ja Merkkitavaratalossa Petikossa on ainakin hyvä valikoima Legoa, Timberlandia ja tytöille mm. Elleä.Kannattaa käydä vilkaisemassa.