Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ollut nyt kolme kiukuntäytteistä päivää, olen kuin raivohärkä.

Vierailija
30.03.2009 |

Mua risoo kaikki. Haluaisin vain olla yksin hiljaisuudessa. Lasten äänet, kyselemiset, kaikki ottaa hermoon nyt niin älyttömästi. Menetän hermoni helposti. Mikä mua vaivaa? Olen kuin hormonikimppu.

Käytökseni on typerää, enkä oikeuta sitä itselleni. Häpeän itseäni. En ymmärrä mikä on. Ihan kuin elämäni pahimmat pms-oireet. Menkat alkaa keskiviikkona, joten ehkä tämä sitten helpottaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut samanlainen fiilis. Olo on silloin tosi hurja ja kurja - ja väsynyt sekä uupunut. Olen yrittänyt ottaa välillä vähän vapaata itselleni.

Vierailija
2/8 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitempään kuin normaalisti.

Jotain kevät"raivo"väsymystä ehkä?

T: Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se eulla on. Vanhemmiten oireet tuntuvat vain pahenevan...

Vierailija
4/8 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pms on pahimmillaan pari viikkoa-viikko ennen kuin menkat alkaa.

Vierailija
5/8 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mikä ehkäisy käytössä? Mulla pahimmat oireet oli kuparikierukan kanssa, vaikka hormonejahan siinä ei ookaan, mutta sain siitä runsastuneen vuodon takia anemian/hirveet raivarit. Olisin voinu vaikka "tappaa" jonkun pahimpina päivinä..Hormonikierukalla noi jutut väheni, mutta kokonaan pääsin PMS.stä eroon vähentämällä ruokavaliostani turhat hiilihydraatit (pullat,keksit jne) ja aloittamalla rasvahappovalmisteen käytön. Nyt on niin tasasta että... :)

Vierailija
6/8 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Ap, jolla edelleen kiristelee

Vierailija
7/8 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten oireet tosiaan pahenee. Ja voihan olla että sulla on iän puolesta hormonitoiminta muuttumassa. Siihen saa kyllä apuja lääkäristä. Kannattaa käydä, saatat olla sietämätön ympäristöllesi :)

Vierailija
8/8 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivää ollut kuin toisesta todellisuudesta.

Ikää minulla on 30 vuotta. Neljä kuukautta sitten poistettiin munajohdin, mutta se tuskin vaikuttaa hormonitoimintaan, kun ovulaatio kuitenkin tapahtuu, vaikkei munasolu pääsekään etenemään normaalisti.

T: Ap