onko täällä joku, joka EI ole vielä saanut esitäytettyä veroilmoitusta?
Kommentit (46)
Ei ole tullut, enkä hetkeen odotakaan. Mulle se on tullut aina viimeisten joukossa.
Ei olla saatu kumpikaan veroehdotusta. Asumme Jyväskylässä ja aviomieheni sukunimi alkaa H:lla ja minun M-kirjaimella.
Pohjois-savoon, aakkosten keskivaiheille tuli tänään. Palautus taisi olla 16.5.
Uskokaa nyt, aakkosilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Ne jaetaan alueittain ja sen mukaan mihin verotusryhmään kuuluu. Itse sain ehdotuksen viime vuonna 17.4. ja taitaa mennä samoihin tänäkin vuonna.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:15"]
Mikä kiire teillä aina on niiden kanssa, en ymmärrä. "Saat esitäytetyn veroilmoituksen maalis-huhtikuussa. " Vielä on melkein kolme viikkoa huhtikuuta jäljellä.
[/quote]
NO, mä olen ensi viikolla lähdössä kolmen viikon työmatkalle. Palautuspäivä saattaa olla 7.5. Tiedän, että ilmoituksessa takuuvarmasti on täydennettävää, mutta en tiedä, paljonko. Kiirus tulee.
[/quote] netissä voit tehdä muutokset matkaltakin
Ei ole tullut Tampereelle. Ei tosin tullut äänestyslippuakaan, joten minne lienee mennyt...
Eip ole vielä tullut. Etelä-Pohjanmaa.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:46"]
Uskokaa nyt, aakkosilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Ne jaetaan alueittain ja sen mukaan mihin verotusryhmään kuuluu. Itse sain ehdotuksen viime vuonna 17.4. ja taitaa mennä samoihin tänäkin vuonna.
[/quote]
Ei jaeta edes alueittain. Mun miehelle on tullut jo ajat sitten. Itse vielä odottelen omaani saapuvaksi.
Ei oo näkyny. Oon aakkosissa melkeim viimeinen.
Mikähän logiikka siinä veroilmoituksen jaossa on. Meillä on aviomiehen kanssa sama sukunimi, mutta hän sai pari viikkoa aiemmin verolapun, kuin minä. Mietin, että meneekö tulojen mukaan? Tai että miten ne tulot jakautuu?
Me saimme miehen kanssa jo maaliskuussa. Poika oli saanut tänään; sama sukunimi ja paikkakunta.
Mulle tuli viime viikolla. Sukunimi alkaa P:llä.
En ole saanuy, alussa aakkosissa. Turku.
En ole saanut. Pirkanmaa, nimi alkaa J:llä.
Enpä ole saanut ja tässä olen itskein lähdössä monen viikon matkalle.