onko täällä joku, joka EI ole vielä saanut esitäytettyä veroilmoitusta?
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:15"] Mikä kiire teillä aina on niiden kanssa, en ymmärrä. "Saat esitäytetyn veroilmoituksen maalis-huhtikuussa. " Vielä on melkein kolme viikkoa huhtikuuta jäljellä. [/quote] NO, mä olen ensi viikolla lähdössä kolmen viikon työmatkalle. Palautuspäivä saattaa olla 7.5. Tiedän, että ilmoituksessa takuuvarmasti on täydennettävää, mutta en tiedä, paljonko. Kiirus tulee. [/quote]
netissä voit tehdä muutokset matkaltakin
[/quote]
aivan. Ensin täytyisi kuitenkin nähdä, mitä siellä kaavakkeessa jo on, ja tätä ei nettilomake kerro. Sitäpaitsi sitä ei vois käyttää, jos kävisikin ilme, että jossain on joku fiba ja alkuperäistä paperilomaketta ei ole koskaan tehty. Lisäksi mätiedä, että työmatkalla on minuuttiaikataulu - muutaman tunnin irrottaminen johonkin veroilmoituksen täyttelyyn on kovin hankalaa. (Ja mulla on tuloja niin monesta lähteestä sekä vähennyksiä myös, että homma ei tosiaan käy ihan parissa minuutissa, vaan se vie tunteja.) Verottajaahan tämä ei kiinnosta, sillä verovelvollisen kiireet eivät ole peruste hakea ilmoituksen jättämiselle lisäaikaa.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:02"]
minä en ole saanut ja olen vielä alkupään aakkosissa jos sillä on merkitystä
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 16:52"]
EI ole näkynyt (Varsinais-Suomi)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 08:31"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 16:52"]
EI ole näkynyt (Varsinais-Suomi)
[/quote]
nimi alkaa T,llä
[/quote]
En ole saanut tältä vuodelta omaani ja nyt on jo toukokuun loppupuoli. Mistähän mahtaa johtua? Yritin soittaa mutta en pääse läpi.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:15"]
Mikä kiire teillä aina on niiden kanssa, en ymmärrä. "Saat esitäytetyn veroilmoituksen maalis-huhtikuussa. " Vielä on melkein kolme viikkoa huhtikuuta jäljellä.
[/quote]
NO, mä olen ensi viikolla lähdössä kolmen viikon työmatkalle. Palautuspäivä saattaa olla 7.5. Tiedän, että ilmoituksessa takuuvarmasti on täydennettävää, mutta en tiedä, paljonko. Kiirus tulee.
[/quote]
Ööh, senhän voi tehdä netissä vaikka jo tänään, oli paperit tulleet tai ei. Miksi turhaan odotat niitä lappuja, kun voit täydennykset kurkata nettipalvelusta ja korjata sinne mikäli tarpeen? Ei se nettipalvelu aukea vasta kun kirje on sulla perillä, haloo!