onko täällä joku, joka EI ole vielä saanut esitäytettyä veroilmoitusta?
Kommentit (46)
minä en ole saanut ja olen vielä alkupään aakkosissa jos sillä on merkitystä
Meistä ei kumpikaan olla saatu. Asutaan Uudellamaalla ja ollaan aakkosissa loppupäässä.
En ole saanut, Pirkanmaa ja nimi alkaa M:llä joskaan sillä ei taida olla merkitystä kun niitä lähetetään muussa kuin aakkosjärjestyksessä.
ok, en siis vielä soita verottajalle ja kysele. Kiitos!
Mulle tuntuu tulevan aina viimeisten joukossa... Eli ei ole vielä näkynyt.
Eipä ole näkynyt, miehelle tuli pääsiäisviikolla ja on vain pari kirjainta ennen aakkosissa.
Ei olla kumpikaan saatu. Ja siis viime vuodelta:), tältä vuodelta verotus valmistuu vasta ensi vuonna.
En ole tullut vielä. Eiköhän se huhtikuun loppuun mennessä tule...
Ei ole tullut minullekaan. Missähän järjestyksessä ne lähetetään, onko siinä joku logiikka? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Mikä kiire teillä aina on niiden kanssa, en ymmärrä. "Saat esitäytetyn veroilmoituksen maalis-huhtikuussa. " Vielä on melkein kolme viikkoa huhtikuuta jäljellä.
Mulle on tullut jo pari vkoa sitten, miehelle kans. Pohjois-Pohjanmaa. Jospa ne laitetaan tulojen mukaan, rikkaat ensin.
ei ole tullut tännekään. Eikä mene sukunimen mukaan, sillä meille yleensä miehen kanssa tulee samaan aikaan veroilmotukset, vaikka mun sukunimi on enemmänkin alkupuolella aakkosissa ja miehen loppupuolella.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:15"]
Mikä kiire teillä aina on niiden kanssa, en ymmärrä. "Saat esitäytetyn veroilmoituksen maalis-huhtikuussa. " Vielä on melkein kolme viikkoa huhtikuuta jäljellä.
[/quote]
NO, mä olen ensi viikolla lähdössä kolmen viikon työmatkalle. Palautuspäivä saattaa olla 7.5. Tiedän, että ilmoituksessa takuuvarmasti on täydennettävää, mutta en tiedä, paljonko. Kiirus tulee.
Ei ole tullut, S ja J ollaan ja yleensä tulee samana päivänä joten aakkosilla tuskin väliä.
On. Minä.