Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laulu, jota inhosit lapsena?

Vierailija
02.04.2015 |

Omassa lapsuudessa inhosin laulua " höpö höpö höpö se on ihan löpö joka leikistä suuttuu". Syynä varmaankin serkku, joka kiusasi ja sitten kun aloin itkemään, niin lällätti mulle tätä laulua. Vieläkin karvat nousee pysyyn kun ajattelen sitä.

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Loirin laulut.

Vierailija
82/120 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:20"]Moskovan valot, Uralin pihjaja, Miljoona ruusua, Kalinka.

Jostain syystä nuo olivat silloin kasarilla kovin suosittuja, mutta slaavimeininki ei uponnut minuun.

-43 lisää inhokkejaan.
[/quote]

Ei nuo ole lastenlauluja. Lukekaa otsikko tarkemmin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ala-asteella todella epäpidetty opettaja, joka pakotti oppilaat laulamaan joka ikinen musiikintunti ärsyttävistä ärsyttävintä laulua, jonka sanat meni kutakuinkin näin: "Minätykkään käydä koulua, minä tykkään laulaa. Sen takia tykkään opettajasta, kun hän opettaa laulaan!" Juu en tykännyt en, en opettajasta enkä kyseisestä kappaleesta.

Vierailija
84/120 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:42"]jossain tenava tähdissä. sinisiä, punasia ruusun kukkia kannan kädessääääääääääääääniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii aaaaaagh
[/quote]

Enkää miinää siinun takiasi kampaa enkä peilaa, kampaa enkä peilaa, kampaa enkä peilaa! Feministinen kannanotto? :D

Vierailija
86/120 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vanhat mikkihiiri laulut. Pikkujalka pilkahtaa...

Vierailija
87/120 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustan kissan tango----> samaa jankkaamista koko kipaleen läpi: dän, dän, dän, dändän, dändändändän...

Tiutautiutau, sirkat soittaa saloilla, pikkuset peikot ne piilossa pysyy kirkkaalla päivän valolla...--->Ärsyttävä

Jänöjussin mäenlasku---->ylipirtee

Pikku Matin autosta on kumi puhjennut---> tosi töllykkä kipale

Kaksi varista istuu langalla....silivati seijaa, yksi lensi pois--->todellakin imelyyden huipentuma

Laitan lisää kun kerkiän, tässä oli vasta alkua

Vierailija
88/120 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Ylitalo : mua kuule äiti. Hyihyihyi

Vierailija
89/120 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:42"]jossain tenava tähdissä. sinisiä, punasia ruusun kukkia kannan kädessääääääääääääääniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii aaaaaagh [/quote] Enkää miinää siinun takiasi kampaa enkä peilaa, kampaa enkä peilaa, kampaa enkä peilaa! Feministinen kannanotto? :D

[/quote] ja ihanuustta sai kuunnella kanteleen soiton lomassa, söpö tyttö mutta toi kappale

Vierailija
90/120 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan ympäri maailmaa, laukussa leipää ja piimää vaan. Jos mua hiukkasen onnistaa, niin uuden ystävän saan. Kun sanon päivää, hän sanoo: Fuck off, fucking asshole!

Vierailija
91/120 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:48"]

Niitä riittää... Pahin on kuitenkin Hotten Totti

Niin typerät sanat ja kamalat lauluäänet.

[/quote]  :DDheh, just ajattelin tuotakin, en kerennyt lisätä omaan listaani.:D

Vierailija
92/120 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuhrerin palikoiden, suksi natsisaksaan ei uponnut. En tykännyt Sammy Natsinsin, se lentää niinkuin tuhka tuuleen, mikä lie se raukka luulee, sen enempää kuin: käy uunilaaksoon käy uunilaaksoon rallatuksesta.

Vierailija
93/120 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapinäidin kehtolaulu. Se tunnelma on niin lohduton ja ahdistava, yritä siinä sitten nukahtaa.

Vierailija
94/120 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuoravien koko repentuaari:D

Vierailija
95/120 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista inhonneeni lapsena, mutta myöhemmin vitsiksi on muodostunut "Hauskaa, hauskaa, minulla on hauskaa kun näin soitan pikkuviuluain!" Terkkuja Suzuki-koulutetuille! ;) Äitini vieläkin lauleskelee tuota :D Ja voisin kuvitella että vanhemmilla on välillä menny hermo vingutuksen kuuntelemiseen... Mutta oma vika kun laittoivat 3 tyttöä peräkkäin viulutunneille! Nuorimman eli minut 3-vuotiaana! Mutta olihan siitä iloa myöhemmin kun opittiin kunnolla soittamaan :)

Vierailija
96/120 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukakkosen Arja-tädin laulu keppiheponsa kera eli Hei laukkaratsu Reima, Reima,Reima...

Vierailija
97/120 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Mörrimöykky on ihana! Siellä on koti ja siellä on peti, ja peikolla pehmoinen olo. Aww! <3 Ja Mörrimöykyn taskuun laittaminen ja kotiin vieminen, söpöä. Ja siinä on kiva duuri-molli-vaihtelu :)

Vierailija
98/120 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:45"]

Kaikki M A Nummisen laulut.. Hyih, inhoon vieläkin

[/quote] Täysin sata%:sti samaa mielipidettä olen minäkin, inhoan edelleen niitä narisevia vinkuvia biisejä:D

Vierailija
99/120 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:39"]

Sika. Ei saatana mikä biisi. Vihasin sitä lapsena ja vihaan edelleen. Isä sen joka joulu mulle soittaa, kun siitä on niin kiva katsoa kun mulla nousee savu korvista ja aivot sulaa. Se on jopa Juice Leskisen biisiksi ihan harvinaisen paska.

[/quote] Pistän joulun aikaan aina radion kiinni tai vaihdan kanavaa, jos tuo Sika-laulu tulee eetteristäni; ei kiitos en oo ikuna tykännyt, enkä tykkää edes soitella sitä joulun aikaan itekkään pianollani. Loikkaan nuottikirjassa yli ton kipaleen!!!

Vierailija
100/120 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:20"]Moskovan valot, Uralin pihjaja, Miljoona ruusua, Kalinka.

Jostain syystä nuo olivat silloin kasarilla kovin suosittuja, mutta slaavimeininki ei uponnut minuun.

-43 lisää inhokkejaan.
[/quote]

Ei nuo ole lastenlauluja. Lukekaa otsikko tarkemmin!
[/quote]

Lue itse. Kysyttiin "Laulu, jota inhosit lapsena", ei "LASTENlaulu jota inhosit lapsena". Mä ainakin kuulin lapsena muutakin musiikkia kuin lastenlauluja!