Laulu, jota inhosit lapsena?
Omassa lapsuudessa inhosin laulua " höpö höpö höpö se on ihan löpö joka leikistä suuttuu". Syynä varmaankin serkku, joka kiusasi ja sitten kun aloin itkemään, niin lällätti mulle tätä laulua. Vieläkin karvat nousee pysyyn kun ajattelen sitä.
Kommentit (120)
Moskovan valot, Uralin pihjaja, Miljoona ruusua, Kalinka.
Jostain syystä nuo olivat silloin kasarilla kovin suosittuja, mutta slaavimeininki ei uponnut minuun.
-43 lisää inhokkejaan.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:25"]
Meillä oli jollakin kasetilla lapsen laulamana "te ette erota saa" -kappale. En ole kuullut sitä varmasti 30 vuoteen, mutta muistan kuinka se itketti joka ikinen kerta. Isosiskoni tiesi tämän ja soitti kappaletta ihan minua ärsyttääkseen usein.
[/quote]Kappale olikin Hanna-Riikka Siitosen laulama ja etsin sen netistä. Se oli ihan karmea ja en voinut kuunnella sitä loppuun asti. Kuunnelkaas tämä kappale jos olette miettineet eroa ja teillä on lapsia, se jää aika ikävästi päähän soimaan. :(
[/quote]
Hyi kamala! Kuuntelin se äsken... en ole aiemmin kuullut tuota. Kaikkea sitä lasten laulettavaksi tehdäänkin. melodia on tuollaista ällöä aikuisten jamppahumppatyyliä.
[/quote]
Mistä pääsitte sen kuulemaan? Laittakaa linkkiä jooko?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:21"]
Meillä oli jollakin kasetilla lapsen laulamana "te ette erota saa" -kappale. En ole kuullut sitä varmasti 30 vuoteen, mutta muistan kuinka se itketti joka ikinen kerta. Isosiskoni tiesi tämän ja soitti kappaletta ihan minua ärsyttääkseen usein.
[/quote]Kappale olikin Hanna-Riikka Siitosen laulama ja etsin sen netistä. Se oli ihan karmea ja en voinut kuunnella sitä loppuun asti. Kuunnelkaas tämä kappale jos olette miettineet eroa ja teillä on lapsia, se jää aika ikävästi päähän soimaan. :(
[/quote]
Hyi kamala! Kuuntelin se äsken... en ole aiemmin kuullut tuota. Kaikkea sitä lasten laulettavaksi tehdäänkin. melodia on tuollaista ällöä aikuisten jamppahumppatyyliä.
[/quote]
[/quote]
Ihan youtubesta tuolla laulun nimellä se löytyi.
Dannyn Kuusamo.
Se puheosuus oli pelottava ja muutenkin koko biisi oli ja on ihan syvältä.
Jos sul lysti on. EI OLE LYSTI SAATANA.
"Olen oomeena, olen oomeeeenaaa, olen pyöreä ooomeeeeenaaaaa!"
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:12"]
Laurentsia pien... Sitä laulettiin partiossa toisinaan ja aina, kun sanottiin viikonpäivä, piti mennä kyykkyyn. Jostain syystä koin sen kyykyttämisenä...
[/quote]
Joku lapsi lauloi tuota laulua taloyhtiön pihakeinussa todella kauan sitten. Sen jälkeen en ole edes kuullut sitä, mutta toi Laurentsia palautti mieleen, huh...
Joku mikä tuli radiosta ja siinä laulettiin että, onnen silloin Janatuinen saa, jos vain milloin jatsi kajahtaa. Foneettisesti ei resonoinut herkän sieluni kanssa ne sanat.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:33"]Jos sul lysti on. EI OLE LYSTI SAATANA.
[/quote]
:D :D :'D Kiitos nauruista!
Sika. Ei saatana mikä biisi. Vihasin sitä lapsena ja vihaan edelleen. Isä sen joka joulu mulle soittaa, kun siitä on niin kiva katsoa kun mulla nousee savu korvista ja aivot sulaa. Se on jopa Juice Leskisen biisiksi ihan harvinaisen paska.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:12"]
Laurentsia pien... Sitä laulettiin partiossa toisinaan ja aina, kun sanottiin viikonpäivä, piti mennä kyykkyyn. Jostain syystä koin sen kyykyttämisenä...
[/quote]
heheh, ollaankohan oltu samassa partiossa :D Pihalla leikittiin tuota kyykkimisleikkiä myöskin ja nimenomaan partiossa!
nyt mä tahdon olla mä pienen mökin laittaja ( tai jotain vastaavaa)
jossain tenava tähdissä. sinisiä, punasia ruusun kukkia kannan kädessääääääääääääääniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii aaaaaagh
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:21"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Tässä: http://www.themusichutch.com/listen-song/hannariikka-siitonen-te-ette-erota-saa/127483/
Prinsessa Ruusu linnassa, linnassa, linnassa on pahan noidan pauloissa, paaulooissa... Käsittämättömän junnaava ja pitkä biisi D:
Toinen oli Peppi Pitkätossu hopsulaheisulahopsassaa. Pidetään väkisin hauskaa ja nauretaan hahhahhaa.
Sutsisatsi
Ihhahhaa, ihhahhaa, hepo hirnahtaa
Hei huugiguugi
Magdaleena-laulu just sukkamakkaroiden takia
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:37"]liikennelaulu
[/quote]
Muista aina liikenteessä, monta mummoo ompi eessä! Nasta lautaan, mummot hautaan, se on leikki verraton!
Olin vitsikirjaiässä ja luin tuon yhestä kirjasta. Oli niin hauska juttu että lauloin isällekin, joka sitten kauhisteli ja torui lempeästi. En tiedä nauroko mielessään :P Sukupolvien ketju: Siskoni pojat (7 ja 9, samanikäisiä kuin minä silloin) lauloivat pilaversiota hiljattain, mutta se oli kesympi, ei ollut mummoja ja hautaa muistaakseni... Samoin lauloivat jouluna Joulupuu on varastettu, kytät on jo ovella... Huomautin että mä opin sen sanalla jeparit :D Eivät onneksi muistaneet jatkoa enkä minä sitä kertonut vaikka muistankin... :D
Lapsoset ketterät kotihaasta koivust oksat taittaa.