Laulu, jota inhosit lapsena?
Omassa lapsuudessa inhosin laulua " höpö höpö höpö se on ihan löpö joka leikistä suuttuu". Syynä varmaankin serkku, joka kiusasi ja sitten kun aloin itkemään, niin lällätti mulle tätä laulua. Vieläkin karvat nousee pysyyn kun ajattelen sitä.
Kommentit (120)
Suvivirsi, pakkovirret yleensäkkin.
Leipuri hiiva. Äiti kertoi, että aloin aina itkemään kuullessani tätä. Vieläkään en tiedä syytä, mutta laulu jostain syystä karmii minua :D
Päivänsäde ja menninkäinen
Murskyluodon Maija
Kaikki M A Nummisen laulut.. Hyih, inhoon vieläkin
Anneli Saariston Appelsiinipuita aavikkoon. Yöks
"Koska meitä käsketään.." Ihmettelin aikuisena, miksi vauvojen lelut, joista saa narusta vetämällä musiikkia soittaa tätä karmeaa kappaletta. Myöhemmin tajusin, että sävel on sama kuin "Tuiki, tuiki, tähtönen" No sekään biisi ei saa multa pisteitä, kun en pääse eroon tästä mulle alkuperäisestä kammotuksesta.
Jos sun lysti on.... Niin rasittava! Nolotti jo päiväkoti-ikäisenä :D
Aatsipoppaa. Se oli vaan ärsyttävä.
Saku Sammakko. Soi muuten taas päässä ...
Inhosin, ja inhoan vieläkin nukke niemistä!
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 09:39"]
Olen syntynyt -74 ja täältä löytyy näköjään paljon sen ajan lauluja. Minkä ikäisiä te vastaajat olette? :)
[/quote]
Vähän vielä sinuakin vanhempi olen ;)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 09:39"]
Olen syntynyt -74 ja täältä löytyy näköjään paljon sen ajan lauluja. Minkä ikäisiä te vastaajat olette? :)
[/quote]
Vähän vielä sinuakin vanhempi olen ;)
[/quote] :D ja minä olen paljon vieläkin vanhempi EHKÄ myös sinua;):)
Täällä -92 syntynyt ja hyvin tuttuja on suurin osa mainituista! Eipä ne lastenlauluinhokit näköjään ole kovin lyhytikäisiä :D
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:44"]Leipuri hiiva. Äiti kertoi, että aloin aina itkemään kuullessani tätä. Vieläkään en tiedä syytä, mutta laulu jostain syystä karmii minua :D
[/quote]hoilaan sitä aina kun leivon :D tervetuloa
"Hän oli oikea hottentotti" Kyllä pelotti!
Ja toinen jota inhoan vieläkin ja josta tulee vain kuolema mieleen on se "vanha Pelargonia on mummon akkunalla ja akkunan alla laulaa katulaulajaaaaaa"
Kaikki missä piti tehdä jotain, tai joissa lässytettiin tyyliin ♫ nallukka lallulla lässynlää ♪♫
Minä soitan harmonikkaa on kyllä ihan hirvee! Väitän lapsille etten osaa sitä kun tulee laulukirjoissa vastaan :D
Aika moni lastenlaulu on huono! Jos sul lysti on on myös niin hirvee, en osaa muka sitäkään.
Pieeeeeni omena mato