Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihana artikkeli vl-perheestä

Vierailija
21.03.2009 |

olipa kalevassa hieno artikkeli suurperheestä, oikein sydäntä lämmitti.

Juttu myös netissä osoitteessa www.kaleva.fi/plus/juttu787625_page0.htm

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkui ihan röyhkeästi kesken työpäivien.

Olen hoitaja ja kyllä tympäisi kun potilailla oli parrat ajamatta ja paska perseessä kun väsynyt suurperheen isä veteli sohvalla istualtaan sikeitä kesken työpäivän.

Varasti ruokaa jääkaapista ja survoi sitä taskuun ja söi niitä sitten kylpyhuoneessa kun luuli, että kukaan ei huomaa.

Mutta kun oli uskovainen niin osastonhoitaja ei uskaltanut puuttua asiaan. Me tavalliset luterilaiset naiset sitten jouduimme tekemään hänenkin työt.

Vierailija
22/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka hänellä ehkä olisi jos olisikin työuralla eikä kotiäitinä suuren lapsilauman keskellä.

Miksi opiskella opettajaksi tai mihinkään muuhunkaan korkeakoulussa, se on yhteiskunnan varojen haaskausta.

Mielestäni lestanaisille riittäisi ihan lyhytkestoiset ammattiopinnot tyyliin kokkikoulutus, leipuri, puutarhanhoito, lähihoitaja ja siivooja. Noista käytännön ammateista olisi heille eniten hyötyä siinä oman arjen pyörittämisessä.

Ammattiopiston lyhytkurssit kunniaan ja ne täyteen lestatyttösiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te ei-lestat olette ilkeitä ja ennakkoluuloisia. Ai niin, näin päin ei saa yleistää mutta toisinpäin saa, eli kaikki lestat on ketkuja jne. jos joku yksittäinen persoona on hankala.

Hävetkää jos osaatte.

Hyvä artikkeli ja varmaan kuvaa monien suurperheiden elämää. Onhan niitä ongelmia joissakin perheissä, mutta eikö myös pienemmisssä perheissä ja lapsettomilla ole väsymystä, masennusta jne? Miten se liittyykään perheen kokoon?

Tuota opettajan paluuta kesäksi töihin käyttävät ihmeiset ihan yleisesti eikä tarvi tätäkin asiaa sotkea uskontoon. Sehän on tavallinen kikka, ketkua kuin mikäkin, mutta tuohon olen törmännyt itsekin. Tosin kukaan näistä ei ole mikään uskova.

Vierailija
24/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä totta vai valhetta tietääkö kukaan.

Kikkailua ja törkeää sellaista jos asia on tosi ja jos valhetta kunnianloukkaus.

Vierailija
25/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö olisi saanut julkisesti kertoa vl-miehestä, joka nukkuu kesken työpäivän?

Jos tavallinen kirkkoon kuuluva tai kuulumaton nainen olisi nukkunut niin porkut olisi tullut.

Voi voi t. hoitaja, joka monta vuotta pesi paskoja perseestä ja ajoi partoja ja leikkasi kynsiä tämän miehen jäljiltä.

Vierailija
26/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska heillä oli lapsia niin paljon, ettei jaksanut enää palkkatöissä muuta tehdä.

Itsekin olen ns. suurperheellinen, mutta tein lapsia vain sen verran, että jaksan tehdä työnantajan työt, mitä minulle on määrätty.

että otat uskonnon esiin, vaikka se ei kuulu siihen että työpaikkasi mies oli törkeä. Sama kuin minä kirjoittaisin oman työpaikkani häiriköstä joka on tietääkseni tavan ev.lut. ja rivien välissä antaisin ymmärtää, että tällaisia ne ev.lutit ovat. Se on mustamaalausta jos et satu ymmärtämään.

Jos tavallinen kirkkoon kuuluva tai kuulumaton nainen olisi nukkunut niin porkut olisi tullut.

Voi voi t. hoitaja, joka monta vuotta pesi paskoja perseestä ja ajoi partoja ja leikkasi kynsiä tämän miehen jäljiltä.

Vierailija
27/27 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että otat uskonnon esiin, vaikka se ei kuulu siihen että työpaikkasi mies oli törkeä. Sama kuin minä kirjoittaisin oman työpaikkani häiriköstä joka on tietääkseni tavan ev.lut. ja rivien välissä antaisin ymmärtää, että tällaisia ne ev.lutit ovat. Se on mustamaalausta jos et satu ymmärtämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän