Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko käyneet lapsen kanssa Alkossa?

Vierailija
20.03.2009 |

Suunnittelin huomista päivää ja tuntuu, että Alkon reissu ei onnistu ilman lasta. Poika on nyt yhden vuoden ja 6 viikkoa. Sanoitteko jotain myyjille, jos lapsi oli mukana? Ajattelin ostaa punaviinia vain.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on esillä sellaista materiaalia, joka ei sovi lasten silmille. Sen sijaan alkoholituotteiden näkeminen kaupan hyllyllä ei lapsia vahingoita. Alkossa ei myöskään kukaan ole humalassa, koska heille ei siellä myydä.

Vierailija
22/34 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tai miksi ei?

No ei ainakaan Kuopiossa oli kauheee myyjä,yöasussaan esitteli kamoja....ja sellanen ussakka tupakan katku koko paikassa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoon, myös vanhempien seurassa.

Vierailija
24/34 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä keksit noita sääntöjä?

t. alkon täti

Vierailija
25/34 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska siellä on aina iltapäivälehtien lööpit sopivasti lasten korkeudella kirkumassa että Tukiaisen koti on riivattu, mies tulitti lastentarhassa konekiväärillä, isä yritti raiskata 8-vuotiaan jne. Siinäpä selität lapselle kassajonossa, mitä on raiskaaminen ja voiko setä tulla ampumaan minuakin tarhaan.

Vierailija
26/34 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittanut vielä sen vinkkupullon ihan tyynesti lastenvaunujen koriin lähtiessämme. : )

Vierailija
27/34 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toi on selkee heitteillejättö. Mieluummin sitten vaikka alkohooliliikkeeseen sen lapsen kanssa.

Vierailija
28/34 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tai miksi ei?

Vierailija
29/34 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän lapsen siihen alkon ulkopuolelle penkille aina istuskelemaan, kun menen ostamaan viikonloppujuomiset. Säädyllisempää.

Vierailija
30/34 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostamassa perjantaina veljeni synttäreille lahjaksi kaksi viinapulloa. Mulla oli mukana 1 vee lapseni, jonka vaunuissa oli rengas puhki (samana päivänä puhjennut, ostettiin samalla reissulla korjaussetti) ja jonka haalari oli kurainen.... Myyjä katsoi meitä jotenkin todella säälivästi ja sanoi lapselle "voi sinua pientä".

Mua nolotti sillä hetkellä ihan hirveesti, kun tajusin että myyjähän luuli ilmeisesti mun ostavan viinat itselleni ja meidän olevan jotain moniongelmaisia köyhiä tms. :-)

Vierailija
31/34 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en hänelle mitään ostaisikaan, luulen että myyjät voisivat ajatella toisin...

Vierailija
32/34 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en nähnyt asiassa mitään ongelmaa, mutta äitini kauhistui :D toitotti, että seuraavalla kerralla hän voi kyllä vauvaa katsoa sen aikaa.. No ei vielä ole lastensuojelusta ottaneet yhteyttä.

Vierailija
33/34 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei lapsen kanssa voisi mennä Alkoon!!! Meillä se on siinä ruokakaupan vieressä, ja käyn tosi harvoin täydentämässä viinirekkiä, joten ostan kerralla useamman pullon! :D Eipä ole kukaan myyjä katsonut mitenkään kieroon.

Vierailija
34/34 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan