Suomalaisten miesten penikset ovat pohjoismaiden pienimmät
Suomi 13,6 cm
Ruotsi 15,4 cm
Norja 14,3 cm
Tanska 15,1 cm
Islanti 14,6 cm
https://www.instagram.com/reel/DZcyW5xMzay/?igsh=MWNpcXFzZW40djVsaw==
Kommentit (102)
Ainakin palstalaisten. Tänne on valikoitunut miehiä kaikilla kielteisillä ominaisuuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Pieni on kaunista, kunpa naisetkin ymmärtäisivät sen eivätkä olisi 100kg tai yli.
Nainen voi aina laihduttaa, mies ei saa koskaan vehkeeseensä lisää kokoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ainakin palstalaisten. Tänne on valikoitunut miehiä kaikilla kielteisillä ominaisuuksilla.
Olen huomannut saman, tämä paikka vetää puoleensa ikäviä miehiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni on kaunista, kunpa naisetkin ymmärtäisivät sen eivätkä olisi 100kg tai yli.
Ap
Tissitön lauta-akka on sikaruma. Ei edes ole oikea nainen, vaan tyttö. Tällaisen paneminen on pedofiliaa.
Nuo ovat keskiarvoja, vaihtelua niiden ympärillä saattaa olla vaikka kuinka pahjon.
Ei minua ainakaan kiinnosta pätkääkään, onko svenssonilla mahdollisesti isompi vai pienempi kuin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Älä ole täällä päälle päsmäröimässä ja sensuroimassa, jos ahdistaa. Olet täysi idiootti eli vihervasemmistolainen hiirivanukas.
Vierailija kirjoitti:
Tule tyttö katsomaan isoa suonikasta! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tissitön lauta-akka on sikaruma. Ei edes ole oikea nainen, vaan tyttö. Tällaisen paneminen on pedofiliaa.
Sinä tuskin panet ketään.
Ap
No ei mulla ole jalkojeni välissä suomalaisten miesten keskiarvoa, vaan ihan omani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Väärin. Harjoita intensiivistä kuntoilua niin se 13 senttinen voikin olla 20 senttinen.
Pippeli venyy aika paljon lepoasennosta stondixeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei auta pelkkä laihdutus tyypillistä palstamammaa - löysä, vanha ja ruma :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Käy, Jari, syömässä nyt ensin aamupala. Nälkäisenä kun kirjoittelee, niin tulee kiukkuviestejä paljon. Kyllä se siitä sitten taas. Halaus!
Kun paksuus on sopiva, niin puumat voihkii ja haluavat lisää. Harvoilla käy kipeää. Eräskin halusi takaapäin, vaikka kävi kipeää, mutta kun meinasin lopettaa kipunsa takia, piti kuitenkin jatkaa.
Mitä muita tutkimuksia Instagram on tehnyt?
Ilmankos Suomessa on Pohjoismaista eniten naisiin kohdistuvaa väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan noita on mittaillut?
Järjestyksestä päätellen kyse on itse ilmoitetusta pituudesta.