Täytin 30 ja sain anopilta lahjaksi kynsiviilan.
Ihan kaunis sellainen lasinen, mutta silti en osaa sanoa, mikä tämä nyt oli. Ihan hyvää hyvyyttään halusi antaa kynsiviilan, oliko joku mielenosoitus vai mikä? Osaisko joku selvittää, sillä henk koht olisin arvostanut kukkakimppuakin enemmän. Nyt en oikein osannut edes kiitos sanoa.
Kommentit (13)
Outo lahja, en kehtaisi antaa kenellekään niin halpaa lahjaa. Ehkä 12-vuotiaalle voi antaa jotain kynsienhoitoon liittyvää.
mitä itse haluaa saada. Kannattaa ottaa vinkkinä anopin synttäreitä varten ;)
viime jouluna anopilta lasisen kynsiviilan, myls heidän oma tytär ja toinen miniä sai sellaiset. En ymmärtänyt ollenkaan alkaa nirppanokkailemaan.
En ymmärtänyt edes siinä vaiheessa loukkaantua, kun en saanut anopilta MITÄÄN 30-vuotislahjaksi! HErran jestas sentään.
Voi olla, että hän on itse hiljattain "löytänyt" tänän tuotteen ja ihastunut siihen niin, että halusi antaa sinullekin sellaisen. Ajatteli, että sille on käyttöä pidemmäksi ajaksi kuin kukkakimpusta.
Tai sitten se on joku symbolinen viittaus siihen, että sinä herkästi vahingoitat toisia ja että sinun olisi syytä vähän tasoittaa tätä terävyyttä, you bitch!
Meidän suvussa ei ainakaan 30-vuotislahjoiksi ostella mitään isompia lahjoja kuin ehkä puolisot toisilleen, vanhemmat lapsilleen ja sisarukset keskenään, mutta ei todellakaan anopin tarvitse mitään lahjaa antaa.
ja olin niistä hyvillään :)
Olivat hauska lahja ja tulivat tarpeeseen, en odottanut mitään lahjaa.. Ehkä sitten parinkymmenen vuoden päästä odotan arvokkaampia lahjoja tai sitten en..
Relaa vähän, ap :)
vessapaperipkt, pumpulipuikkoja, hammasharja... Turha väittää, että ovat ihan yleisesti annettuja lahjoina. Eihän ap tässä viestissä haukkunut lahjan rahallista arvoa, vaan ihmetteli lahjan sanomaa, ja niin ihmettelisin minäkin jos sellaisen saisin.
Voisko nyt olla vaan niin, että anoppi luuli antavansa kivan pienen lahjan.
vessapaperipkt, pumpulipuikkoja, hammasharja... Turha väittää, että ovat ihan yleisesti annettuja lahjoina. Eihän ap tässä viestissä haukkunut lahjan rahallista arvoa, vaan ihmetteli lahjan sanomaa, ja niin ihmettelisin minäkin jos sellaisen saisin.
joku sai. Kai. Olikohan se provo tai urbaanilegenda? Sellaisen otsikon täällä näin.
onko siinä sellaisia koristeita? Jos on, niin on swarowskin malli, joka maksaakin sitten jo vähän enemmän.
Anyways, musta ainakin olis ihanaa että joku muistaisi minua kauniilla ja hyödyllisellä pikkujutulla!
on eka isompi mitä juhlitaan. Joten siihen nähden ei tarvitse loukkaantua.
on sun anopilla oikein nirppanokka miniä, joka joka asiasta yrittää tappelua vääntää