Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytin 30 ja sain anopilta lahjaksi kynsiviilan.

Vierailija
11.12.2008 |

Ihan kaunis sellainen lasinen, mutta silti en osaa sanoa, mikä tämä nyt oli. Ihan hyvää hyvyyttään halusi antaa kynsiviilan, oliko joku mielenosoitus vai mikä? Osaisko joku selvittää, sillä henk koht olisin arvostanut kukkakimppuakin enemmän. Nyt en oikein osannut edes kiitos sanoa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sun anopilla oikein nirppanokka miniä, joka joka asiasta yrittää tappelua vääntää

Vierailija
2/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo lahja, en kehtaisi antaa kenellekään niin halpaa lahjaa. Ehkä 12-vuotiaalle voi antaa jotain kynsienhoitoon liittyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä itse haluaa saada. Kannattaa ottaa vinkkinä anopin synttäreitä varten ;)

Vierailija
4/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime jouluna anopilta lasisen kynsiviilan, myls heidän oma tytär ja toinen miniä sai sellaiset. En ymmärtänyt ollenkaan alkaa nirppanokkailemaan.



En ymmärtänyt edes siinä vaiheessa loukkaantua, kun en saanut anopilta MITÄÄN 30-vuotislahjaksi! HErran jestas sentään.

Vierailija
5/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että hän on itse hiljattain "löytänyt" tänän tuotteen ja ihastunut siihen niin, että halusi antaa sinullekin sellaisen. Ajatteli, että sille on käyttöä pidemmäksi ajaksi kuin kukkakimpusta.



Tai sitten se on joku symbolinen viittaus siihen, että sinä herkästi vahingoitat toisia ja että sinun olisi syytä vähän tasoittaa tätä terävyyttä, you bitch!



Meidän suvussa ei ainakaan 30-vuotislahjoiksi ostella mitään isompia lahjoja kuin ehkä puolisot toisilleen, vanhemmat lapsilleen ja sisarukset keskenään, mutta ei todellakaan anopin tarvitse mitään lahjaa antaa.

Vierailija
6/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyy kynnet hyvinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin niistä hyvillään :)



Olivat hauska lahja ja tulivat tarpeeseen, en odottanut mitään lahjaa.. Ehkä sitten parinkymmenen vuoden päästä odotan arvokkaampia lahjoja tai sitten en..



Relaa vähän, ap :)

Vierailija
8/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessapaperipkt, pumpulipuikkoja, hammasharja... Turha väittää, että ovat ihan yleisesti annettuja lahjoina. Eihän ap tässä viestissä haukkunut lahjan rahallista arvoa, vaan ihmetteli lahjan sanomaa, ja niin ihmettelisin minäkin jos sellaisen saisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko nyt olla vaan niin, että anoppi luuli antavansa kivan pienen lahjan.

vessapaperipkt, pumpulipuikkoja, hammasharja... Turha väittää, että ovat ihan yleisesti annettuja lahjoina. Eihän ap tässä viestissä haukkunut lahjan rahallista arvoa, vaan ihmetteli lahjan sanomaa, ja niin ihmettelisin minäkin jos sellaisen saisin.

Vierailija
10/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes äidiltäni enkä isältäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku sai. Kai. Olikohan se provo tai urbaanilegenda? Sellaisen otsikon täällä näin.

Vierailija
12/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko siinä sellaisia koristeita? Jos on, niin on swarowskin malli, joka maksaakin sitten jo vähän enemmän.



Anyways, musta ainakin olis ihanaa että joku muistaisi minua kauniilla ja hyödyllisellä pikkujutulla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on eka isompi mitä juhlitaan. Joten siihen nähden ei tarvitse loukkaantua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi