Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin opiskella sisustussuunniteliaksi?

Vierailija
05.01.2009 |

Asun Etelä suomessa. Missä on koulu jossa aikuisena voi opiskella ja kutsua itsensä sen jälkeen nimikkeellä sis. suunnittelija...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin siin opiskella sen verran (vaikka olen jo itseopiskellut :) ) että voisin tehdä yksityisyrittäjänä sisustajan työtä. Yritin Googlata mutta en oikein löytänyt mitä etsin. Olen kuullut että voi käydä kurssin ja saada sisustusalan ammattia/nimikettä..

Kiitos kaikista vastauksista!

Vierailija
2/7 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin taitaa olla tämän hetken trendiammatti, joka ei kyllä laman aikana elätä kaikkia innokkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän vuoden opiskelu, ei siinä varmaan itseopiskeluista paljon saa hyväksi luettua. Riippuu tietysti myös aiemmista opinnoista, josko jotain saisi. Riippuu vuodesta, miten helposti pääsee sisään. Tietysti lahjakkaat pääsevät helposti aina. :) Veikkaisin, että vuosittain ainakin 150 hakijaa, ennen muinoin n. 12 otettiin sisään vuosittain.



Mä en usko, että minkään kurssin perusteella voi olla sisustussuunnittelija oikeasti? Kaipa sitä voi tietty itseään nimittää miksi haluaa, mutta ei se sitä koulutusta korvaa.

Vierailija
4/7 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alaa. Toimii siis täällä pk-seudulla.



Terveisin juuri Metropolian sivuja tutkiskeleva

Vierailija
5/7 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole ihan varma onko nimike juuri sisustussuunnittelija?

Vierailija
6/7 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymällä ensin peruskoulun ja oppimalla, että se on suunnittelija eikä suunnittelia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mä en usko, että minkään kurssin perusteella voi olla sisustussuunnittelija oikeasti? Kaipa sitä voi tietty itseään nimittää miksi haluaa, mutta ei se sitä koulutusta korvaa.

Mut mäkin kyllä suosittelen harkitsemaan pariin kertaan sitä ammattia laman aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi