Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko miehesi kanssa juuri prismassa (en kerro missä)

Vierailija
13.03.2009 |

jos siel on tollasii vamppeja.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistele sitä silloin, kun tarvitset lisäpiristystä! Kuvittele, että se mieskin muistelee "kohtaamistanne".

Voi ei teidän kanssanne...

Vierailija
2/30 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä millään saanut mieleensä mistä. Tai luuli esim. entiseksi opettajakseen tai jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sitten alkuillasta vähän kohensin ulkonäköäni kun harmitti koko maailma, niin mies tuli vessaan mun selän taakse tenttaamaan, että minne olen lähdössä kun laitan itseäni. Hupaisaa.

Vierailija
4/30 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Prisma turha paikka ole.

Vierailija
5/30 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään ruuhkaruokaostoksilla ja kiireessä keräilin heviosastolla perunoita pussiin, kun nostin katseeni ja minua tarkkaili komea noin 30-vuotias mies. Oikein pelästyin, kun olin niin ajatuksissani, mutta sydän pomppasi, katseessa oli jotain niin syvää. No jatkoin matkaani ja touhusin ostoksiani kiireellä koriin, kun tämä mies tuli vastaan kärryineen ja vaimoineen ja vauvoineen!!!!!! Katseemme kohtasivat jälleen ja meinasin oikeasti tipahtaa pakastealtaaseen, kun taas sydän pomppasi äkisti ja kovaa. Ajattelin, että en tohdi jatkaa tätä silmäpeliä, mutta kun keräsin itseni ja nostin katseen hänen silmänsä porautuivat minuun uudelleen......no nyt olen jo kotona ja ihan viatontahan tuo oli, mutta kyllä minulle tuli tästä vähän keväinen olo. Olen huomenna menossa naisten kesken kaupungille, ehkä voin siellä kertoa pientä tarinaani muillekin. En muista koska olisin viimeksi edes rekisteröinyt jonkun muun kuin rakkaan mieheni.

Vierailija
6/30 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tuijotti miestäni kuin hullu puuroa, niin terve vaan. :D

Vierailija
7/30 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen "vaimo" oli ja muutenkin sellainen vähän hoitamaton tapaus.

Vierailija
8/30 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittää naiset, jotka kuvittelee kaikkien miesten katselevan sillä silmällä juuri heitä. kyllähän sitä itsekin välillä huomaa ajatuksissaan vähän pidempään katsomaan jotain ilman että se heti tarkottaa yhtään mitään.

Vierailija
9/30 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnellisesti liitossa. Sanoinhan, etten ole vuosiin noteerannut muita miehiä,en kuulu siihen luulosairaaseen porukkaan, joka luulee aina olevansa jotenkin erityisen huomion kohde. Äskeinen kauppareissu vaan jotenkin herätti ja ravisti tajuamaan, että ehkä olisi syytä joskus katsella vähän ympärilleen....eikähän siitä mitään harmia koitunut kenellekään.

Vierailija
10/30 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä mitään, kiva kun voi tuottaa hyvää mieltä muille :) viatontahan tuollainen flirtti tosiaan on, niin k uin itse sanoit.

Kyllä minäkin ennen flirttailin tuntemattomien miesten kanssa.. nyt jäänyt vähemmälle, kun olen tällainen hoitamaton tapaus vauvani kanssa :D

Vierailija
11/30 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.8 (?) se variksenpelätin komean miehen ja pienen vauvan kanssa..

Vierailija
12/30 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jäihän siitä ihan iloinen fiilis!

Vierailija
13/30 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin ennen flirttailin tuntemattomien miesten kanssa.. nyt jäänyt vähemmälle, kun olen tällainen hoitamaton tapaus vauvani kanssa :D

Menee OT:ksi mutta pakko kompata kun tämä on niin totta, niin totta. Mutta nyt on tärkeämpääkin ajateltavaa kuin oma ulkonäkö...

Vierailija
14/30 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaiskaan, vaikkei se mahdotontakaan ole. Oltiin prismassa lasten kanssa. Ja mun miehellä on kieltämättä aika katseenvangitsevat silmät... itsekin niihin aikoinaan langennut :D mutta joo...kiva kun mielesi sai piristettä!

Vierailija
15/30 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariin ihmiseen, en tehnyt sitä tahallani;)

Vierailija
16/30 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kertoi yrittäneensä tuijottamalla saada sinut ymmärtämään et nenä kannattaa pyyhkiä, mut ei olit tuijotellut lehmämäisen näköisenä vaan takas. Nauroimme asialle kovin kun et ollut enää näköetäisyydellä =D

Vierailija
17/30 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun kyseessä oli MIES ja alle 80-v väännät asian heti "syväksi" katseeksi.

Kyllä mä ainakin olen kaupassa joskus kohdannut jostain syystä pitempiä katseita miesten ja naisten kanssa. Ja jälkeenpäin melkein nolottaa, koska en tarkoittanut mitää. Katse vaan jotenkin osui.

Niin ja ei ola oltu tänään kaupassa.

Vierailija
18/30 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on muutama, joka hyökkää heti haukkumaan, monella tuntuu olevan jotenkin kurja olo elämässään ja tapana aina siirtää oloaan muihin olemalla negatiivin näinkin harmittomista asioista. Minä itse näin tämän nimenomaan jopa koomisena juttuna, kun mätin niitä perunoita kiireessä pussiin ja sitten joku siinä tuijottelee. Mun oma mies on oikeasti kyllä vielä komeampi, mutta noin tuntemattomana tyyppinä tämä mies oli kuitenkin miellyttävästi rakennettu. Yksi kommentoi, että jos nainen olisi katsonut en olisi reagoinut......väärin. Olen aikoinani törmännyt erittäin mielenkiintoiselta tuntuvaan naiseen, jonka katseen muistan vieläkin, vaikka siitä on 20 vuotta ja olen täysin hetero. Hän oli sellainen nainen, että jäi mieleen ja olisin jotenkin voinut kuvitella hänet myös seksuaalisesti kiinnostavaksi vaikken olekaan homoseksuaali. Elämä vaan on välillä sellaista, että se tuo yllättäviäkin tunteita pintaan ja kun niitä vähiten odottaa, vaikka perjantai markettihelvetissä. Mielenkiintoista viikonloppua ja katselkaahan eteenne, kun huomenna menette ruokaostoksille.

Vierailija
19/30 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallinen suomalainen 40+ aika ikäiseni näköinen nainen. Luulen, että minun viehätysvoimani on lähinnä eloisuus ja energisyys, hymyilen paljon ja aidosti sekä olen sinut itseni kanssa.

Vierailija
20/30 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän mitä tuo aiheuttaa. Meillä on naapuri, joka saa minut aina hyvälle tuulelle, vaikka vaan tervehditään. On komea mies, ja katsoo aina tervehtiessä silmiin.

Joo ja silti olen onnellisesti naimisissa, enkä miestäni vaihtaisi toiseen. Ei ole omankaan miehen ulkonäössä valittamista.