Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olitko miehesi kanssa juuri prismassa (en kerro missä)

Vierailija
13.03.2009 |

jos siel on tollasii vamppeja.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on kevättä ilmassa ja pientä flirttiä ilmassa....tosin tylsästi vain oman miehen kanssa, mutta silti.

Kyllä joskus joku tunteamaton on katsonut sillä tavalla, että hyvä etten ole lyhtypylvääseen kävellyt.

Nauti flirtistä! Olen onnellinen puolestasi.

Vierailija
22/30 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan miehiltä katseita joka päivä, jopa hymyjä. Ihan sama onko päällä verkkarit tai mitä vaan. Oon vaan niin söpö :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistele sitä silloin, kun tarvitset lisäpiristystä! Kuvittele, että se mieskin muistelee "kohtaamistanne".

Vierailija
24/30 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 millainen itsetunto?

Vierailija
25/30 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä pakastealtaalla mun mies vilkaisi sinua vielä et olitko jo pyyhkiny sen nenäsi, mut oli vaan poskelle levinny se klimppi. Osta seuraavalla prisma reissulla nessuja myös.

Vierailija
26/30 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime aikoina ongelmia. Onko sinulle kenties tunne, että hän on suuntautumassa muualle. Yritä piristää itseäsi jollain keinoin, osta vaikka vähän kosmetiikka ja uusi hajuvesi tai kengät. Kyllä kevät ja kesä tuovat mukanaan teillekin enemmän yhteistä aikaa. Anna hyvän kiertää ja miehesikin ehkä muuttuu huomaavaisemmaksi. Unohda hetkeksi räkäklimpit ja huonosti nukutut yöt.....

Vierailija
27/30 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti.:) Mä olen kans itte onnellisesti naimisissa mutta en silti pane pahakseni tota viatonta silmäpeliä jne. Musta on vaan hyyvä että ihmiset rekisteröi muutkin. :) ja tottahan toki mun komeaa miestä saa muutkin katsoa. ;)

Ja ei oltu eilen kaupassa, kohta kyllä lähdetään.. :)

Vierailija
28/30 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tohkeissaan, kuinka prismassa yksi mies katsoi mua eilen.

Tuli muuten mielee eräs komea miespuolinen työkaverini, joka sanoi kahvipöydässä, että antaa säälistä pitkiä katseita lihaville tai muuten vaatimattoman näköisille naisille. Kiva kuulemma katsella naisten reaktioita;)

Vierailija
29/30 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt en tarkoita kirjoituksen aloittajaa! Kyllä aikuinen nainen, joka on sinut itsensä kanssa, erottaa tavallista syvemmän katseen tavallisesta vilkaisusta.

Itsekin kerran kaupassa ollessani huomasin kassalla komean miehen pitkät katseet. Mies oli nukkavierun vaimo ja parin lapsen kanssa. Itse olin tulossa juuri kampaajalta ja tunsin oloni virkeäksi ja iloiseksi muutenkin. Kieltämättä tunsin oloni aika vaivautuneeksi siinä tavaroita liukuhihnalle laittaessani, mutta enhän suinkaan mitään väärää tehnyt!

Kuulkaa sisaret. Kyllä ne miehet ( myös teidän ), kauniita ja energisiä naisia mielellään katselee. Itsellänikin kaksi lasta, mutta olen aina, myös vauva aikana, huolehtinut ulkonäöstäni. Kannattais varmaan teidänkin!

Vierailija
30/30 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on minua ennenkin katsottu ja osaan nauraa myös itselleni. Suurin ilo tästä koko jutusta on juuri sitä, että nauran omalla voimakkaalle reaktiolleni....

"meinasin tipahtaa pakastealtaaseen"....Suuren osan elämästäni miehet ovat jopa kyllästymiseen asti piirittäneet minua, mutta ihminen vanhenee ja lakkaa reagoimasta muiden huomioon, kunnes tulee perjantai 13.3. ja Prismassa komea nuori mies tuijottaa sinua heviosastolla. Älkää olko niin vakavia, vaan naurakaa tällaisille asioille, naurakaa vaikka minulle, mutta älkää säälikö, olko negatiivisia ja ilkeitä, koska se myrkyttää vain omat mielenne.