Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reissaako miehenne kavereidensa kanssa?

Vierailija
11.03.2009 |

Siis tällaisia viikonlopun kestäviä laskettelu- tms. reissuja?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin oma puoliso. Miksi?

Kyllä mulla ainakin on tärkeiö kavereita jne, joiden kanssa mieheni lisäksi haluan viettää aikaa.

Ehkä juuri siitä johtuen mulla on tukiverkko, jonka varaan voin heittäytyä, jos vaikka jotain ikävää tapahtuisi. Niistä ystävyyssuhteista on pidettävä huolta!

Vierailija
22/72 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös reissaan omien kamujen kanssa tyttöporukalla välillä. Nää meidän reissut ei sulje pois sitä ettäkö ei reissattais koko perheen voimin välillä tai sitten ihan kahden kesken.

Mun mielestä on ihanaa olla välillä erossa miehestä :)

Mutta on se ihanaa kun se tulee kotiin, samoin on ihana tulla aina itse reissusta omaan kotiin oman perheen pariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sunnuntaina kotiin. Se tekee joka vuosi laskettelureissun + monia muita matkoja, yksin tai kavereitten kanssa. Yhdessä me ei reissatakaan enkä minä käy yksinkään missään. Mua ei reissaaminen kiinnosta.

Vierailija
24/72 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä reissaa, käy kalastamassa eri puolilla Suomea/maailmaa pari kertaa vuodessa tai joskus kerran, joskus kolme (välillä viikonloppu, välillä pari viikkoakin). Minä teen ystäväni/ystävättärieni kanssa samanmoisen määrän kaupunkilomia ja etelänreissuja. Aina on yhteinenkin loma lasten kanssa ollut, jotka nyt jo 16, 14 ja 8. Nyt on enemmän ongelma saada noita teinejä yhteisille lomille... Jokainen taplaa tyylillään, mutta meille erityisen tärkeää on alusta asti ollut myös omat ystävät ja vapaa-aika myös heidän kanssaan (tästä puhuttiin jo ennen avioon menoa aika kärkkäästikin!). Toki, kun lapset oli pienempiä, niin joustettiinkin. Tärkeä tukiverkko on myös ollut meidän ilonamme. T. äiti 45 v.

Vierailija
25/72 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin oma puoliso. Miksi?

Kyllä mulla ainakin on tärkeiö kavereita jne, joiden kanssa mieheni lisäksi haluan viettää aikaa.

Ehkä juuri siitä johtuen mulla on tukiverkko, jonka varaan voin heittäytyä, jos vaikka jotain ikävää tapahtuisi. Niistä ystävyyssuhteista on pidettävä huolta!

Vierailija
26/72 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden kanssa ei voi reissata kuin miehen?

Vierailija
27/72 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen lisäksi mieheni tekee vähintään pari kalareissua kavereidensa kansas vuodessa. Itse teen 1-2 viikonloppureissua omien ystävieni kanssa.

Oman mieheni kanssa on oikein mukava reissata, mutta minusta se tekee suhteelle todella hyvää, että molemmilla on myös omia intressejä ja omia hyviä ystäviä joiden kesken on omat jutut. Minulla on esim yksi oikein hyvä ystävä jonka kanssa reissataan joka kesä Savonlinnaan Oopperajuhlille. En miestäni tuollaiselle reissulle saisi mukaan mitenkään. Ja miksi ihmeessä raahaisin hänet kanssasi jonnekin josta hän ei nauti?

Ei tämä kuitenkaan yhtään uhkaa sitä, että mieheni on minulle tärkein ja rakkain ihminen ja jopa paras ystävä. LIsäksi minulle on sitten ystäviä joiden kanssa on mukava tehdä niitä asioita, joita mieheni kanssa en tee.

Vierailija
28/72 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumme eri puolilla Suomea, ja vaikka näemme muulloinkin, niin yhteiset matkat ovat olleet tärkeitä. Siinä saa rauhassa olla, jutella ja viettää aikaa. Miehilläkään ei ole mitään sitä vastaan, niistä on kuulemma hyvä, että saadaan rauhassa muistella lapsuutta ja väitellä, ei sitten tartte kaikkia vanhoja asioita niiden läsnäollessa vatvoa:-)

Vierailija
29/72 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, itse en halua, koska mieheni on parasta seuraa lomilla.

Vierailija
30/72 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomaan vaikka F1-kisoja ulkomaille viikonlopuksi tms? Olisiko kriisin paikka vai saisiko mennä hyvillä mielin?

Vierailija
31/72 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittävää. Toivottavasti sinulla ei koskaan tule mitään ongelmaa tai vastaavaa. Toivottavasti miehesi ei koskaan jätä tai sairastu. Koska sitten sinulla ei olisi ketään.

Vierailija
32/72 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ois kriisin paikka? Kun tiedän miten toinen tykkää formuloista, niin siitä vaan. Mä olen kerran ollut formuloita katsomassa ja en tykännyt yhtään, kauhea meteli ja mitään ei oikein nähnyt. En lähtisi toiste, mutta sallin sen kuitenkin miehelle joka tykkää.

Vierailija
33/72 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomaan vaikka F1-kisoja ulkomaille viikonlopuksi tms? Olisiko kriisin paikka vai saisiko mennä hyvillä mielin?

Ja tottakai, aina sopii.

Vierailija
34/72 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdettäisiin yhdessä katsomaan niitä formuloita, koska me molemmat ollaan niistä kiinnostuneita! Ja miehelläni ei ole sellaisia kiinnostuksen kohteita, joista myös minä en olisi kiinnostunut. Ja päinvastoin. Me ollaan vaan niin samanlaisia. Ja sen takia just ollaan toisillemme parhaat matkakaverit :-).

Vierailija
35/72 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36/72 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittävää. Toivottavasti sinulla ei koskaan tule mitään ongelmaa tai vastaavaa. Toivottavasti miehesi ei koskaan jätä tai sairastu. Koska sitten sinulla ei olisi ketään.

sinä taas vaikutat sellaiselta raasulta, jolla ei oikein mene hyvin miehensä kanssa. Haluaisit kovasti matkustella miehesi kanssa, mutta mies lähtee mieluummin kavereiden kanssa. Koska he ovat tärkämiä hänelle kuin sinä. Harmi. Mutta, toki jos on pirttihirmu kotona niin lähtisin minäkin :).

Vierailija
37/72 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen miettinyt että noille tekis ihan hyvää olla välillä pikkasen aikaa erossa toisistaan. Mitä järkeä on lähteä reissuun yhdessä ja sitten olla toistensa kanssa koko ajan tukkanuottasilla?

No, tässäkin perheessä mies kyllä ihan mielellään tapaisi omia kavereitaan, mutta kun se ei rouvalle käy. Yhdessä pitää touhuta koko ajan vaikka tuskin kumpikaan oikeesti nauttiii toistensa seurasta.

Vierailija
38/72 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähempiarvoisten? Aika outoa aikuiselta ihmiseltä. Tuolle on nimikin: läheisriippuvuus tai sitten et uskalla päästää miestäsi yksin reissuun. Ja muille tiedoksi, että kyse ei olut pelkästään formuloista vaan siitä, että mies saattaisikin haluta yksin lähteä reissuun ja kun et itse halua reissata kuin miehen kanssa , voisi olla suuri järkytys.

Vierailija
39/72 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kai minä nyt kaverini/sukulaiseni tunnen, ja heidän tapansa :). Heille lomailu=shoppailua, museoissa juoksemista jne, minulle taas ei.

Vierailija
40/72 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen miettinyt että noille tekis ihan hyvää olla välillä pikkasen aikaa erossa toisistaan. Mitä järkeä on lähteä reissuun yhdessä ja sitten olla toistensa kanssa koko ajan tukkanuottasilla?

No, tässäkin perheessä mies kyllä ihan mielellään tapaisi omia kavereitaan, mutta kun se ei rouvalle käy. Yhdessä pitää touhuta koko ajan vaikka tuskin kumpikaan oikeesti nauttiii toistensa seurasta.

loma menee pilalle riidellessä! Mutta, toki pitää miettiä silloin koko avioliittoa, jos loma menee tukkanuottasilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi