Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni lähtee yksin etelään? Mitä mieltä olette?

Vierailija
10.03.2009 |

.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin että eikö mieluummin kannata luottaa ja uskoa hyvään, kunnes toisin todistetaan eikä aina vain epäillä pahaa kuten pettämistä.

Vierailija
62/65 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä kuulostat musta lähinnä säälittävältä=) siis okei, olette varmasti sielunkumppanit, mutta arvaatkos mitä; niin olen minäkin mieheni kanssa mutta mulla on muitakin läheisiä ihmisiä.

Täytyy vielä todeta, että jos mun mies kuolisi ja pyytäisin siskoani tuekseni Kreikkaan ja hän ottaisi miehensä mukaan, olisin tyrmistynyt. kyllä ihmisellä pitää pystyä elämään ilman kumppaniaankin hetken, ja olla empaattinen. sori vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 3 lasta, nuorin 1, vanhin 5.

Onko outoa? Minusta hieman on, mutta minkäs teen... Kun en vielä raaski jättää nuorinta viikoksi hoitoon.

Minkä ikäisenä jättäisitte/jätitte 1-vuotiaan viikoksi mummolaan isosisarusten kanssa?

Vierailija
64/65 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin hyvän mummon hoidossa pärjää myös.

Vierailija
65/65 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellanikin on ollut joskus treffeja ukkomiesten kanssa, kun ovat olleet esim. kannykka suljettuina "golfaamassa", "tyomatkalla", "elokuvissa". En yhtaan ihmettele, vaikka joku myos tekisi etelan matkan rakastajatteren kanssa. Tehdaanhan niita ruskaretkia Lappiinkin.

Ovat muuten olleet ihan kunniallisia, hyvissa ammateissa olevia miehia. Vaimot fiksuja, kauniita, menestyvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan