Säälittää toi Essi Pöysti raukka kuvittelee voittavansa Miss Universum tittelin
http://www.iltalehti.fi/missit/200903099208574_mm.shtml
Tyttö ei ole edes kaunis.
Kommentit (54)
Ei tarvii verrata kuin tuohon venäläiseen niin tietää miten tulee käymään...
Kasvojen yläosa menettelee mutta leuka ja suun seutu sekä nenä ei
Tuskin siinä auttaa asenne tai kaunis vartalo tai mikään, kun on tommonen naamataulu.
Hänet on kerran sinne valittu, lähtee hän sinne täysin oikealla asenteella. Tuo asenne osoittaa, että hänestä on johonkin - vaikka ei menestyisi kisoissa, niin tuolla asenteella menestyy elämässä kokonaisuudessa.
Jos ap joskus mietit, miksi elämäsi ei ole mallillaan, niin sopii miettiä sitä omaa motivaatiota ja asennetta.
Kyse ei ole asenteesta vaan faktasta! Onko sulla silmiä päässä ollenkaan!!?
Tällä samalla asenteella mennään idolsiin voittamaan kisa ja itketään jälkeenpäin, Kun kukaan ei ollut koskaan sanonut, että sä et oikeasti osaa laulaa...
hyvä että tytöllä on itseluottamusta. En kestä tätä kateutta!
hyvä että tytöllä on itseluottamusta. En kestä tätä kateutta!
eriävä mielipide=kateus. Oletpa typerä. Tämä on mielipide. En kadehdi Essiä tai sinua.
Näkee, että hän on kaunis ihan saunapuhtaanakin.
Ja Lolahan oli ihan eri kaliberia kuin tää nykyinen missi. Lola on vieläkin paljon kauniimpi.
en käsitä miksi ihmeessä olisin tai kukaan muukaan olisi paitsi ne missifinalistit.
Totta on ettei tuolla pärställä pitkälle pötkitä kansainvälisissä missimittelöissä.
Mitä ihmettä joku saa toisen ulkonäön haukkumisesta? Ja mitä ihmeen väliä on sillä, kuka ne kisat voittaa? Jos joku olisi mielestään ollut parempi ehdokas, niin miksi ei osallistunut kisoihin?
Minä olen pullukka tantta, jonka mielestä tuo Essi on kaunis tyttö, itse asiassa aika lailla kaikki nuoret tytöt ovat kauniita. Surullista on se, että sen itsekin tajuaa vasta jälkikäteen, eikä sitä asiaa tuollainen sairas ruotiminen auta.
Mitä ihmettä joku saa toisen ulkonäön haukkumisesta? Ja mitä ihmeen väliä on sillä, kuka ne kisat voittaa? Jos joku olisi mielestään ollut parempi ehdokas, niin miksi ei osallistunut kisoihin?
Minä olen pullukka tantta, jonka mielestä tuo Essi on kaunis tyttö, itse asiassa aika lailla kaikki nuoret tytöt ovat kauniita. Surullista on se, että sen itsekin tajuaa vasta jälkikäteen, eikä sitä asiaa tuollainen sairas ruotiminen auta.
joten väkisinkin tulee kiinnitettyä huomioa toisen kasvoihin ja vartaloon. Jos kilpailtaisiin vaikka hiihtosuunnistuksessa niin naamalla tai kropalla ei niin suurta merkitystä ole.
...Jos kilpailtaisiin vaikka hiihtosuunnistuksessa niin naamalla tai kropalla ei niin suurta merkitystä ole.
Mutta milloin nää muuten edes on nää Miss Universumit??
Ja voihan olla et Essi palaa Turkista isommilla rinnoillakin ;D
kun lähden kotiovesta ja kävelen 10 minuuttia tulee vastaan 30 kauniimpaa naista kuin tämä Pöysti.
Hävettää että tällainen missi tällä kertaa kuuluu sarjaan Noora Hautakangas
"Kyllä Miss universumin voittaa joku hehkeä Brasialialainen,ei tommoinen tuiki tavallinen naapurin tyttö!"
Voi olla, mutta toisaalta Essi on naapurintyttö vain meille pohjoisilla leveysasteilla kasvaneille. Brassikaverini oli kyläilemässä uutena vuotena ja kamera kävi ahkerasti baarissa, kun oli niin paljon kauniita miehiä (ja naisia) ympärillä :)
Asenne on kohdallaan, ja voi vakuttaa, että on luonnossakin kaunis. Ja pärjäsihän se niissä Malesian mittelöissäkin muutama vuosi sitten. Ketähän on tuomaristossa - Aasiassa on kuitenkin eri kauneusihanteet kuin Bahamalla. Toisaalta, ei niihin kisoihin rumia valitakaan!
liian pieni nenä ja tuijottavat silmät. Saishan tostakin stailaamalla tyrmäävän kaunottaren, mut eipä Suomessa (tai ainakaan missibisneksessä) osata laittaa tukkaa kunnolla (kauhea liuhuletti) tai sellaista meikkiä ettei naama kiillä hiestä ja rasvasta heti kilpailun päätyttyä. Muutenkin meikit on ku vuodelta -95.
Ei tuu Essille olemaan mitään mahiksia, ihan eri sarjaa kuin suurin osa miss Universum-kisaajista.
http://www.vesti.ru/doc.html?id=260893
Kaunotar.