Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä lastenvaunumerkki on paras ja kadehdituin?

Vierailija
23.04.2008 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phil & Tedsin vaunut kahdelle keräävät jonkin verran katseita ja kommentteja, mutta kateudesta tuskin on kyse, vaan hieman erityyppisinä herättävät kiinnostusta. Lastenrattaiden hinnoissahan ei lopultakaan ole suurempia eroja, joten jokainen voi aika vapaasti valita mieleisensä hinnan suuremmin vaikuttamatta asiaan. Kalleimpia taitavat melkeinpä olla juuri ne perus Emmaljungat ja Briot.

Vierailija
2/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä oli vuonna 2003 jotkut vuoden -98 malliset emmaljungat kamalilla valkoisilla pyörillä.. tosin hankin niihin sitten ilmakumit , kunnes poika oli 6kk niin ostin " tarjouksesta" delfiinikuosiset classic rattaat :) niitä pidin ihanina... en tosin uskonut että kukaan niitä kadehtii... nyt on pojalla ja kuopustytöllä jos jonkin moisia emmaljungia ollut :) tytöllä nyt ceroxit ja scootterit käytössä... mulla toi emmaljunga on lähinnä harrastus :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaunut ei kovin kauniit olleet mutta ihanat työntää. Alakoppa oli riittävän tilava isoillekin ostoksille/ tavarakuormille.

Monet tuumivat niitä kömpelön ja raskaan näköisiksi, mutta todellisuudessa ne olivat paljon kevyemmät kuin nykyiset yhdistelmät.

Meillä vaunut ovat kiertäneet sukulaislla ja olleet käytössä kahdeksalla lapsella ja ovat vieläkin täysin ehjät. Rungossa ei ole ainuttakaan muoviosaa.

T: Vaunujen sisältöä ja Kestävää kehitystä arvostava joka ei ymmärrä miksi pitää joka lapselle ostaa uudet vaunut. Eikä sitä etteivät monet nykyrattaat kestä edes 1-2 lapsen vaunuaikaa hajoamatta.

Vierailija
4/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti vain pidän vähän yksinkertaisina ihmisiä, jotka ostavat Briot, Emmat tai Teutoniat, koska ne ovat kuulemma myyjän mukaan parhaat, ja korjauttavat jatkuvasti.

Jos viitsii nähdä vähän vaivaa, löytää paljon halvemmalla paljon paremmat vaunut. Itse en tajua porukkaa, joka laittaa rahaa monia satoja hukkaan.

En tiedä, mitkä siskosi vaunut voisivat olla, mutta ehkä kannattaa palauttaa maan pinnalle. ;)

Vierailija
5/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh sentään, ja minä kun kuvittelin että meidän vaunut (alle 600) oli kalliit....

Vierailija
6/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmaljungan vaunuja, tai ainakin ajattelin että oispa meilläkin tuollaiset. Nyt tälle toiselle hankittiin Emmaljungat, enkä ole ajatellut että mitenkään ylihienot olis, toimivat paremmin kuin esikoisen rattaat, mutta onhan niitä muitakin hyvälaatuisia vaunuja ja rattaita kuin Emmaljungat.

Vierailija
7/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaunuja on kadehdittu sanomalla että nuo taitavat olla vaunujen high teakia.

Vierailija
8/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitatko high teciä?

Vierailija
9/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta se on se vaunujen sisältö, älä unohda sitä.

Vierailija
10/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kadehdi mitään merkkiä. Oli mikä hyvänsä kunhan ovat hyvät ja käyttökelpoiset.

Vierailija
11/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat meistä eivät edes erota kun Emmaljungan ja perusmerkit.

Pääasia on se sisältö. Ja että ne lastenvaunut on käyttökelpoiset.

Jos haluat erottua, osta kirkkaanväriset ja kiiltelevät. Ja kalleimmat mihin on varaa. Ja älä sitten jätä niitä yhtään mihinkään ettei kukaan sabotoi tai varasta niitä.

Vierailija
12/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole kuullut, että joku jaksaisi kadehtia lastenvaunuja.

Vierailija
13/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Parasta se on se vaunujen sisältö, älä unohda sitä.

En nyt hae itselleni vaunuja.

Siskoni vain sanoi, että osti vauvalleen parhaimman merkkiset ja kadehdituimmat vaunut, joita Suomesta saa.

ap

Vierailija
14/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä kyllä tiedä mikä ois kadehdituin...

Vierailija
15/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen saman hintaisiahan ne ovat kaikki, eiköhän nyt jokaisella ole varaa ostaa ihan ne vaunut jotka haluaa.

Tai no, minulla ainakin.

Vierailija
16/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briot ja Emmaljungat. Eikä niitä kukaan kadehdi. Kolmisen vuotta sitten Emmaljungat maksoivat 800 euroa, briot 700, en tiedä paljonko nykyään. Rahaa niihin menee, mutta sellaista taviskamaa ne silti on.

Vierailija
17/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on tyylikkäitä ja laadukkaita vaunuja eikä näitä rumia pehmokuomuhyökkäysvaunuja.

Vierailija
18/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullut kadehtivan vaunuja? Eiköhän jokainen hanki omia tarpeitaan vastaavat? Tai no okei, mä kadehdin hieman kaverin Brioja, kun itselläni Teutoniat, joissa surkea tavaratila. Mutta kyse on siitä, että olin vain niin tyhmä ostaessani vaunuja, etten tajunnut, että olisi kiva, jos kauppakassinkin saisi johonkin. Hinta lienee ko. vaunuilla aika sama?

Vierailija
19/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan nyt kaksosia. Esikoinen on kaksosten syntyessä hieman alle 3, ja toinen lapsemme on sitten puolitoistavuotias.

Mihin me edes mahdutaan näiden lasten kanssa? Rattaat ja muut? Olen aivan kauhuissani. En osaa edes ajatella järkevästi.

Pelkkä yhden lapsen odotus tuntui hieman haastavalta, saati sentään KAKSOSET!

Saakohan kunnalta jotain kotiapua?

Vierailija
20/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa niin kauheasti niistä. Se on se ympäristönpaine kuitenkin joka tekee tehtävänsä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme