Lue keskustelun säännöt.
Olisipa mies
Kommentit (7)
Ok, älä vahingossakaan tee asian eteen mitään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toivotaan, että sinulle löytyy sellainen. Onnea etsintöihin!
Vierailija kirjoitti:
Ok, älä vahingossakaan tee asian eteen mitään.
En pysty kuvittelemaan, että voisin mitenkään kelvata.
Ja silti viihdyt parhaiten yksin. Kaikki vaan pitäisi saada.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Mitä sille edelliselle tapahtui?
Ei ole koskaan ollut miestä.
Ota yhteyttä.