Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavaa, että aikuiset ihmiset viettävät joulun vanhempiensa kanssa

Vierailija
10.12.2008 |

.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka joulu oltiin yhdessä, heillä tai meillä.

Ja yhä edelleen haluan joka joulu tavata vanhempani ja elossa olevan mummoni, vaikka olen jo 35. Nyt meille tulee jouluna eri päivinä kylään yht. seitsemän vierasta, aattona neljä. Ja se on kyllä paras joululahja lapsille.

Vierailija
22/99 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 62 v. ja on ollut monellaista Joulua pääasiassa oikein hyviä koska huonot muistot jää mieleen. On ajettu mummolaan 500 km, huonolla autolla milloin puhkes rengas milloin sattui mitä, mutta aina oli lämmin vastaan otto. Nyt olen itse mummo ja laitan Joulua lapsilleni ja lapsenlapsille kiitos siitä he ovat lähelläni, en halua rasittaa mitenkään heitä vaikka asun lähellä heitä mutta en ainakaan itse lähde kauas asumaan heistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kaikki isovanhemmat tulee meille

Vierailija
24/99 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristus,

Joulu pitää viettää perheen kanssa.

Mitä enemmän sukupolvia on mukana Joulun vietossa, sen parempi,

Paikka ja järjestelyt kannattaa sopia mutta miksi ihmeessä Joulua ei

voisi/saisi viettää yhdessä?

/J

Vierailija
25/99 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta taas av mammat suuntaavat äidin patojen ääreen jouluksi, tsiisus

Vierailija
26/99 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi tänä vuonna taas päästään anoppilaan

Vierailija
27/99 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen ja mieheni kanssa maalla anoppilassa kymmenien sukulaisten kanssa kuin kolmistaan kotona..

Vierailija
28/99 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempien kanssa joulua ja arvaas mitä, vietän myös sisarusteni kanssa joulua. Nykyisin tosin vietämme sitä meidän kotona jonne kutsumme kaikki, sillä meitä alkaa olla jo aika monta ja meidän koti on isoin.

Vierailija
29/99 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkäävät että joulut vietetään vanhemmilla,mutta mä en ymmärrä näitä pakko taas jouluna käydä kummankiin vanhemmilla ja ajetaan 1000km kahdessa päivässä=/Pitäis aikuisten ihmisten pystyä ite päättämään miten joulun viettää....

Vierailija
30/99 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa av mammat olla niin laiskoja ettei itse jaksa joulua laittaa.... helpompi mennä äidin helmoihin.

Vierailija
31/99 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te edes alatte väittämään tuommoisen kanssa, tehköön kukin niinkun perheelle sopii, ziisas.

Vierailija
32/99 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimenomaan siis perheen johon voi lukea myös omat vanhempansa ja sisarukset perheineen.

Mikä sinut on noin katkeroittanut? Onko sinulla huonot välit sukulaisten kanssa? Koita korjata ne ennenkuin on liian myöhästiä. Läheiset ihmiset ovat tärkeitä.

Suomessa ollaan valitettavan usein sitä mieltä, että yksin (oman perheen kanssa) pitää pärjätä, sukulaiset elävät omaa elämäänsä ja me omaamme. Sitten saa kuulla tapauksista, missä joku on kuollut ja ollut muumiona asunnossaan puoli vuotta.....

Vierailija
33/99 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi tosi tylsää jos ei omaan kotiin tarvitsisi laitta joulua, tehdä herkkuja, koristella kotia, ostaa joulukuusi jne.

Älkää vain sanoko että kunnon av-mamma tekee kaiken tuon ja silti ei vietä joulua kotonaan.... hakee kuusen ja lähtee pois kotoa. Anna minun kaikki kestää

Vierailija
34/99 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsesi joskus skippaavat sut vanhainkotiin ja lähtevät viettämään jokaista jouluaan Lappiin. "Nährään sitten ensi vuonna".

Vierailija
35/99 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vain minä, mieheni ja lapset. Vuosia ajettiin paikasta toiseen ja oltiin aina joulunpyhien jälkeen tosi väsyneitä. Sit muutama vuosi sitten päätettiin että nyt saa riittää, eikä sen jälkeen olla ravattu missään ja voin sanoo että joulumme on parempia kuin koskaan ennen. Nytkin odotan innolla joulua että saamme olla kaikessa rauhassa ja nauttia yhdessä olosta. Mutta jos joku muu tykkää reissata ja olla isolla porukalla niin mikäs sen parempaa, ei ole minulta pois.

Vierailija
36/99 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä isovanhemmille on iso juttu että saavat laittaa joulua lapsenlapsille. Mummolla ja papalla saattaisi olla suorastaan tylsää kaksistaan.

Vierailija
37/99 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ainakin laitamme joulun kotiinkiin vaikka käymme toki kylässä sukulaisillakin. Ennen oli välimatkaa parin tunnin ajomatkan verran, silloin koristelimme vain kodin mutta jouluruokaa ei ollut koska vietimme kylässä monta päivää. Nyt saamme viettää joulua sekä omassa kodissa, että sukulaisten kotona:)

olisi tosi tylsää jos ei omaan kotiin tarvitsisi laitta joulua, tehdä herkkuja, koristella kotia, ostaa joulukuusi jne.

Älkää vain sanoko että kunnon av-mamma tekee kaiken tuon ja silti ei vietä joulua kotonaan.... hakee kuusen ja lähtee pois kotoa. Anna minun kaikki kestää

Vierailija
38/99 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naurettavaa viettää syntymäpäiviä yhdessä tai juhlia valmistujaisia yhdessä. Uudetvuodet ja juhannukset saa unohtaa vai?

Vierailija
39/99 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... itse ainakin leivon ja teen oman osuuteni joulupöytään etukäteen ja osallistun äidin jouluvalmisteluihin kuin omiini. Eli käyn auttamassa joulusiivouksessa ja leipomassa piparit jne.

Eikä minua mieheni kanssa stressaa reissaaminen, stressiä varmaan aiheuttaa kireät välit porukoihin ja sisaruksiin???

Ihanaa päästä nauttimaan joulusta isolla porukalla, mutta eihän se kaikille sovi, todellakaan! Parempi että näitä yhteisiä jouluja inhoavat ihmiset vain pysyvät kodeissansa :)

Vierailija
40/99 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuu kaikki lähekkäin ja onneksi, kun äitini vielä eli tapasimme tavata aattona joulupuuron merkeissä monena jouluna, tästä sitten lähdimme käymää haudalla (molempien läheisiä haudattu sammalle maalle), ja illaksi sitten syömään omaan kotiin kinkkua ja laatikoita, sitten pukki tulee kotiimme. Anopin luona käymme myös aattona tai sitten tapanina, mutta se kuka haluaa meitä joulupäivänä tavata on tervetullut meille sillä tuo pävä on pyhitetty lasten joululahjoille....

sukua ja omia jouluperinteitä kunnioittava perhe

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän