G: Jos sinulla olisi 5 tyttöä,
a) olisit erittäin onnellinen ja tyytyväinen, ylpeä ihanasta tyttökatraastasi
b) vähän kaihertais, kun et saanut kokea pojankin äitinä olemista ja olisihan se ollut kiva, kun isä ois saanut sen pojan, mutta ihan kiva näinkin
c) ei ajatuksia suuntaan eikä toiseen, lapset on lapsia, sukupuoleen katsomatta
d) haluaisit vielä kuudennen lapsen -jos sieltä tulisi nyt se poika
e) olisit salaa todella pettynyt siihen, että kaikki lapset ovat tyttöjä, mutta varot ikinä sanomasta sitä kenellekään ääneen (mutta av:llä toki sen vois tunnustaa)
Mikä on SINUN vastauksesi, mitä luulet miehesi vastaavan?
Kommentit (43)
Meillä on nyt yksi tyttö ja olen raskaana. Mies päivittäin pohtii että voi kun siellä ultrassa selviäisi että taas on tyttö tulossa joten luulisin että hänenkin vastauksensa olisi a.
Eli mies nimenomaan haluaisi että toinenkin lapsi olisi tyttö. Johtuu varmaan siitä että eka on varsinainen isin tyttö. :)
Ja meillä on kolme tyttöä eikä enempää tule.
Mieheni vastaus omasta näkökulmastaan on B
Mies luki kysymyksen ja hänen vastauksensa on C
Meille saa tulla vielä 1-3 lasta, kunhan ensin nämä aiemmat hieman kasvaa. Mies ei ole ikinä toivonut erityisemmin kumpaakaan, muutenkin suhtautuu lapsiin aika "sukupuolettomasti", ts, samalla tavalla leikkii tyttöjen kanssa prinsessalinnalla tai pyyhältää mutaisena kalastusreissuilla isompien tyttöjen kans.
Samoin vaatteita ostaa tytöille laidasta laitaan -prinsessahörselöistä sini-vihreisiin autopaitoihin.
Itse toivoisin, että saisin vielä joskus pojankin. Syynä tähän toiveeseen on yksistään se, että tiedän appivanhempieni jollain tapaa odottavan poikaa, mieheni kun on ainoa poika perheessään ja appivanhemmat aika vanhanaikaisia. Tosin, pettynyt en jaksa olla, vaikka meille pelkkiä neitokaisia siunaantuu :)
Mieheni B tai E, todennäköisesti enemmän B
Itse vastaisin b, ihan sen vuoksi, että haluaisin miehen saavan pojan. Itselle ei niin väliä :)
mies luultavasti A.
nyt on 3 lapsi tulossa ja haluaisin että on poika kun on jo kaksi tyttöä. mies on sanonut että haluaisi tytön mutta olis se poikakin ihan kiva.
tuo viisi lasta olisi aivan liikaa. Sukupuoleen katsomatta.
mutta JOS mulla olisi viisi tyttöä/ poikaa niin vastaus olisi A. Miehen aatoksia en lähde arvailemaan.
Nyt tyttö ja kaksi poikaa ja hyvä näin.
Ei mitään väliä, kunhan ovat eläviä. Itsellä on kaksi poikaa ja kolmatta odotan. Mulle on ihan sama kumpi sieltä tulee, kunhan vain syntyisi joskus sitten syyskuussa. Tuntuu, että sivullisille olisi tärkeää, että saisimme tytön. Niin ovat ainakin sanoneet.
meillä neljä tyttöä ja lapsiluku on nyt täynnä, en haluaisi lisää lapsia vaikka olisi takuu että seuraavat neljä olisivat kaikki poikia ;-)
haaveeni oli alunperin kaksi poikaa ja kaksi tyttöä, tämä neljä tyttöä on toiseksi paras ratkaisu (kukaan ei ole pariton).
olisi parasta että kaikki olisi samaa sukupuolta tai sitten olisi 3+2 eli molempia useampi kuin yksi. Jotenkin tuntuisi, ettei kukaan poika oikeasti haluaisi, että olisi neljä siskoa eli siis viisi naista talossa ja vaan kaksi miespuolista.
Eli vaihtoehto a mieluiten. Miehen luulen vastaavan a myös, tai c. Voisin ehkä itsekin sanoa c, kun tarkemmin mietin. Muta ainakaan missään tapauksessa en vastaisi d!
vaihtoehto a; tytöt ovat ihania, mieheni samaa mieltä kanssani.
Mutta f) vähän kaihertais, kun en saanut kokea pojankin äitinä olemista sillä olisihan se ollut kiva, kun minä olisin saanut sen pojan, mutta ihan kiva näinkin.
Minä ja mies luultavasti samoilla linjoilla:
b) vähän kaihertais, kun et saanut kokea pojankin äitinä olemista ja olisihan se ollut kiva, kun isä ois saanut sen pojan, mutta ihan kiva näinki
Eli olisin 5 tytöstä onnellinen.
t. 3 pojan ja 2 tytön äiti jolla kaikki lapset eivät ole terveitä
Vastaus on A. Olen aina halunnut pelkkiä tyttöjä ja joka raskaudessa huokaissut helpotuksesta, kun olen kuullut tytön olevan tulossa. Vieläkin vaikea uskoa, että näin hyvä tuuri on käynyt. :) Enempää ei ole suunnitteilla, mutta jos joskus vielä tulisi, toivoisin edelleen tyttöä.
Kaksi tyttöä on jo. Viittä en suinkaan haluaisi, mutta kolmatta lasta harkitaan, eikä minua yhtään harmittaisi, jos tyttö tulee. Pikemminkin päinvastoin, tahtoisin, että kolmaskin olisi tyttö.
Miehen kohdalla taitaisi päteä tuo B vastaus.
olisin varmasti ollut onnellinen, samoin mieheni joka olisi halunnut halunnut ainoastaan tyttölapsia.
Mutta nytten, kun meillä on sekä tyttö ja poika.
Tiedän mikä ihana ihme tuo poika(kin) on.
En mistään hinnasta kullannuppuani vaihtaisi tyttöön