Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin näistä törmäisit mieluiten metsässä? Mies, villi sika, karhu vai jokin muu?

Vierailija
22.06.2026 |

Metsässä voi tulla vastaan kaikenlaista. Mihin törmäisit mieluiten, tai vähiten mieluiten? Saa perustella. 

Mihin näistä törmäisit mieluiten metsässä?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhu. Olen nainen ja jos kuljen metsässä olen ämpäri kädessä joko marjastamassa tai sienestämässä. Maamme historia ei tunne yhtään tapausta jossa karhu olisi käynyt ämpärillä varustautuneen naisen kimppuun!

Aseistauneiden miesten kimppuun sensijaan karhu on käynyt. Karhu on viisas eläin, erottaa ämpärin aseesta.

Vierailija
2/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvi. Arka eläin eikä tee mitään. Hirvikärpänen on kakkonen, mutta sen poistaminen on toisinaan hankalaa ja tekee pitkäaikaisen kutisevan paiseen päähän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvi. Arka eläin eikä tee mitään. Hirvikärpänen on kakkonen, mutta sen poistaminen on toisinaan hankalaa ja tekee pitkäaikaisen kutisevan paiseen päähän. 

Paitsi jos puolustaa vasaa, tai on tullut "hulluksi" hirvikärpäsistä ja niiden toukista, jotka kaivautuu sen ihoon. 

Vierailija
4/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karhu. Olen nainen ja jos kuljen metsässä olen ämpäri kädessä joko marjastamassa tai sienestämässä. Maamme historia ei tunne yhtään tapausta jossa karhu olisi käynyt ämpärillä varustautuneen naisen kimppuun!

Aseistauneiden miesten kimppuun sensijaan karhu on käynyt. Karhu on viisas eläin, erottaa ämpärin aseesta.

Kyllä on, siitä ei vain ole uutisoitu. Vaati sairaalassa useita ihonsiirtoja. Eli siitä vaan karhun kanssa tekemään tuttavuutta. 

Naapuri on tämä karhun hyökkäyksen kohteeksi joutunut, mutta kun ei kuollut, niin ei uutisoitu. 

Vierailija
5/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten törmäisin thaikkupoimijaan. Kysyisin siltä, että myisikö mulle sopuhintaan ämpärillisen mustikoita?

Vierailija
6/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkuudesta en tiedä, mutta käyttäytyi uhkaavasti ja heilutteli sarvia, kun tuli mökin terassille. Onneksi terassin kaiteet estivät hirveä pääsemästä pidemmälle. 

Vierailija
7/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida asua idässä 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi