Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeudutaan hameeseen talvella?

Vierailija
09.12.2008 |

Olen ihan totaalisesti muodista jäljessä, ja toimistotyössä kun olen niin olisi kiva joskus pukeutua muutenkin kuin suoriin housuihin ja paitapuseroon. En vaan yhtään tiedä minkälaisia hameita voi käyttää näin talvella ja mistä niitä kannattaisi lähteä ostelemaan, ja millaiset kengät/saappaat niiden kanssa kuuluu olla ja pidetäänkö niitä saappaita myös sisätiloissa vai vaihdetaanko sisällä toiset kengät, ja millainen takki kuuluu olla hameen kanssa? Että jos joku muotitietoisempi voisi vähän valaista asiaa niin saisi vähän piristystä tähän pukeutumiseen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hameen lisäksi paksut tummat sukkahousut (nättejä varmasti löytyy) ja saappaat, jotka eivät ole liian kuumat pitää sisällä. Hameen kanssa joku neule, kauluspaita tai sellaista, ehkä joku pashmina hartioille jos on kylmempää. Tottakai voit vaihtaa kengät, mutta nyt taitaa olla saatavilla aika hottiksia saappaita, joilla silti voi koko päivän kävellä. Villakangastakki sopisi varmaan. Hameen ei kai kannata olla kovin vaalea tai ohutta kangasta, ettei tule liian kesästä vaikutelmaa, mutta jos nyt ostat, talvihameitahankaupoissa on.

Vierailija
2/4 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut tummat ohuet tai paksut tai jopa vanhan ajan villahousut (lyhyet lahkeellise, jotka salaa vessassa poistatt) hameen alle. Ulkona mielellään saappaat, sisällä miten itse tykkäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuuluuko hameen olla niin pitkä että yltää saappaiden päälle, vai saako sukkahousut vilkkua hameen ja saappaiden välistä?

ap

Vierailija
4/4 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki mieli vastata, että jalka kerrallaan, mutta sitten teksti olikin niin aito kysymys, etten viitsinyt vitsailla. :)

Hame voi olla melkein minkä pituinen vain. Ja melkein minkä mallinen vain. Käytä millain tykkäät. Sukkahousut saa todellakin näkyä, ja nyt on muotia ne värilliset sukkahousut. Siis jotkut vaikka mausteisen oranssit tai sinapinkeltaiset tai petrolinsiniset tms. Ja sitten jos on tosi kylmä, niin mä pidän legginssejä sukkahousujen päällä, sitten ei palele lyhyemmässäkään hameessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi