Mulla on työkyvyttömyyseläke 787 €, Takuueläke 203 €, Asumistuki menee vuokranantajalle 425,68 €
Juuri ja juuri tulen toimeen, mitään ylimääräistä ei saisi olla. Auto odottaa korjausta, uudet silmälasit pitäisi ostaa, kun on ikänäköä. Kotisiivousta käytän kerran kuussa. Vaatteisiin ei ole varaa..
Kommentit (22)
Sä olet pelannut korttisi väärin. Sun olisi pitänyt muuttaa Suomeen kolme vuotta sitten uutena tulokkaana, niin nettoaisit ihan toisella tavalla. Ehkä sä voit tehdä sen vieläkin? Ootsä missä kunnossa muuttamaan? Asylym ja silleen?
Et sitten ole juurikaan tehnyt töitä? Ikinä.
Tuollaista se on, mutta kyllä tässä hengissä pysytään. Olen ollut eläkkeellä vuodesta 1984.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet pelannut korttisi väärin. Sun olisi pitänyt muuttaa Suomeen kolme vuotta sitten uutena tulokkaana, niin nettoaisit ihan toisella tavalla. Ehkä sä voit tehdä sen vieläkin? Ootsä missä kunnossa muuttamaan? Asylym ja silleen?
Oletko vähän vajaa?
Vaatteisiin ei ole varaa... alastiko sä kuljet?
Vaatteet kirppiksiltä tai Temusta. Osta leasing-silmälasit jos luottotiedot on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi ammattitutkintoa. Viitisen vuotta ehdin olla työelämässä, laitoskeittiöllä, sitten tuli pahat mielenterveysongelmat. Voisin tehdä jotain osa aikaista työtä nyt eläkkeellä, mutta en tiedä, mitä se olisi, ja palkkaako kukaan osa- työkykyistä? t. ap
Ilmeisesti tyhmyyden takia olet eläkkeellä. Vai ajattelitko että jos asumistuki tulisi sinulle se ei menisi asumiseen ? Tiedätkö jos tai kun lentää pihalle asunnosta ei asumistukea telttaan makseta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi ammattitutkintoa. Viitisen vuotta ehdin olla työelämässä, laitoskeittiöllä, sitten tuli pahat mielenterveysongelmat. Voisin tehdä jotain osa aikaista työtä nyt eläkkeellä, mutta en tiedä, mitä se olisi, ja palkkaako kukaan osa- työkykyistä? t. ap
Ammattivalittaja?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on vuokra?
Asunnon vuokra on 634,22 €. t. ap
Millainen opiskelu-/työura oli takana kun noin pieni työkyvyttömyyseläke? Sen kokohan arvioidaan menetetyn työuran ansioiden perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on vuokra?
Kuinka monen vuokra päättyy sentteihin? Jostain kumman syystä olen maksanut vuokria tyyliin 650 euroa, 740 euroa ja 900 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on vuokra?
Kuinka monen vuokra päättyy sentteihin? Jostain kumman syystä olen maksanut vuokria tyyliin 650 euroa, 740 euroa ja 900 euroa.
Monen. Eikö olekin kivaa, kun tänäänkin opit jotain uutta.
Ikänäkö? Osta Tokmannilta lasit. Niin me muutkin toimitaan. Muutamalla Eurolla niitä lukulaseja saa. Kaikki tuntemani ovat klaaranneet niillä hienosti. Isäni hankki juuri kasikymppisenä ekat lukulasit optikolta, kun ei enää vahvuus kaupan laseissa riitä. Eikä ole rahasta kiinni.
Silmälaseihin haet jeesiä hyvältä.