Lue keskustelun säännöt.
Koulu arvosteli ettei perheellämme ole rutiineja???
09.12.2008 |
---valitettavasti koulu on väärässä
- perheellämme on säännöllinen päivärytmi---
ei koulu voi olla meillä kärpäsenä katossa-
luulin, että peruskoulu olisi jo vihdoin modernimpi, mutta ei...perheitä leimataan kuten 1970-luvulla
t. ammattikasvattaja-äiti
Kommentit (8)
Eivät kai sitä nyt tyhjästä tempaisseet?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vain. Opettaja kyllä joskus jotain lätisee.
Tuo hoidan lapsia aamut illat vai tämä ammattikasvattaja-versio.
Minkä leiman te saitte? Lähteekö pesussa pois?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi välität. koulu loppuu kun 9vuotta täynnä. Elämä on.
Miten asia tuli esille?