Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vietät illan kun lapset on menny nukkuun?

Vierailija
03.01.2009 |

Mä teen kaiken ns.pakollisen ennen kun lapset painuu pehkuihin. Ja sit kun vauvakin on unten mailla saan istahtaa tähän tietsikan ääreen tai tohon sohvalle. Tylsää mutta kuitenkin niin ihanaa. Kovasti ootan uusia jaksoja Paosta ja Lostkin käy. Mitä enemmän toimintaa sitä takuuvarmempi pään nollaus. Yhtikäs mitään kotitöitä en suostu illalla enää tekeen. Jos vauva vain "antaa" illat on mun paljonpuhuttua omaa aikaani.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä milloinkin...

Vierailija
2/8 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn suihkussa, syön jotain, käyn netissä, luen ja valvon liian myöhään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvoin teen enää mitään kotihommia sen jälkeen ku kaikki nukkuu, korkeintaan käyn lataa pyykikoneen, että pyörii aamuksi tai laitan koneesta pyykit kuivumaan tai kolmas mahdollinen on astianpesukone yöks jyllää. Muita en tee. =)

Samalla ku katon telkkaria niin yritän jaksaa venytellä puol tuntia - 45min. Ja/tai ajan kuntopyörällä 15min.

Vierailija
4/8 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kanavatöitä

Katon telkkaria tai jonkun leffan miehen kanssa

Luen

Surffaan netissä

Vierailija
5/8 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on tähän aikaan kolme lasta hereillä

Vierailija
6/8 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripustan ja laskostan pyykkiä, katson telkkaria, virkkaan, notkun tietokoneella, käyn suihkussa, pelaan jotain seurapeliä miehen kanssa tai sekstaillaan.

Vierailija
7/8 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen täällä, katson telkkaria, pelaan Wiillä, luen, täytän ristikoita, juttelen tai teen jotain muuta =) miehen kans jne.

Vierailija
8/8 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain kotitöitä on jäänyt tekemättä niin teen ne. Olen ehkä jonkin aikaa tietokoneella, saatan katsoa telkkaria jos sieltä tulee jotain mielenkiintoista. Tuohan on myöskin mitä parhain tilaisuus harrastaa seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän