Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asioista et voi puhua kenenkään kanssa?

Vierailija
01.04.2026 |

Ihan mistä vaan syystä, vaikka siksi että tuntuu etteivät toiset ihmiset ymmärrä.

Aloin ajattelemaan omaa elämääni ja tuntuu, että lapsuudessani perheessä tapahtuneista asioista ei voi puhua oikein kenekään kanssa, edes ystävien. Koska tuntuu, että kukaan ei ymmärtäisi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni asia. Mokat nuorena ja terveydentila ennen. Talous. Uskot ja jotkut mielipiteet. Autottomuus. "Autistin" kanssa sitä vähemmän, jos toinen suu auki hiljaa.

Vierailija
2/21 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että jouduin elämään lapsuudessa pelottavassa ilmapiirissä kotona, jouduin kuuntelemaan kohtuutonta syyttelyä, itsemurhauhkailuja ja pelkäsin joutuvani perhesurman uhriksi. Tuntuu että kukaan ei ymmärrä sitä, millaista se oli. Normaalissa ympäristössä eläneet eivät osaa kuvitellakaan, ja vanhempansa lapsuudessa menettäneet ovat sitä mieltä että et sä noin voi sanoa, kun sulla oli kuitenkin isä elossa. Eivät ymmärrä, ettei se edes ollut mikään isä, koska ei ollut mitään vanhemman ja lapsen välisen suhteen kaltaista suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahanmuuttopolitiikka. Rasistista.

Vierailija
4/21 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet mielipiteet. Omat vanhemmat. Sukulaiset. Jotkut ihastukset. 

Vierailija
5/21 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään henkilökohtaisesta. Puhun kyllä uskonnoista, filosofiasta, politiikasta, arvoista, arkipäivän asioista, rakkaudesta, henkisestä kasvusta, takapakeista ym mutta aina yleisellä tasolla. En paljasta itsestäni mitään keskustelijalle. Toisinaan ihmiset luulevat että puhun itsestäni ha he kuvittelevat tuntevansa minut. En vaivaudu oikomaan käsityksiä. 

N48

Vierailija
6/21 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteeni Pride-asiassa. Edes mieheni ei tiedä, kuinka syvästi konservatiivinen olen.

Vierailija
7/21 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kuolemasta ja sen aiheuttamasta miehen masennuksesta ja lopulta alkoholismista. Itse oolen äpiköinyt yksin ilman tukea eteenpäin, kun puolisolla on NIIN vaikeaa.

Vierailija
8/21 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäisestä maailmastani ja aivoituksistani. Rukouselämästäni. Kivusta ja sen todellisuudesta. Rakastamisesta.

Vierailija
9/21 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiseikkailuista muiden miesten, kuin oman aviomiehen kanssa ja sellaisiin kaipaamisesta

Terapeuttinikaan ei jaksa näitä kuunnella 🥲. 

Vierailija
10/21 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistään henkilökohtaisesta. Puhun kyllä uskonnoista, filosofiasta, politiikasta, arvoista, arkipäivän asioista, rakkaudesta, henkisestä kasvusta, takapakeista ym mutta aina yleisellä tasolla. En paljasta itsestäni mitään keskustelijalle. Toisinaan ihmiset luulevat että puhun itsestäni ha he kuvittelevat tuntevansa minut. En vaivaudu oikomaan käsityksiä. 

N48

Kiinnostaa tietää että mksi on näin? Kauanko näin on ollut? Miten sinulla voi olla mitään käsitystä rakkaudesta, jos sulla ei ole koskaan ollut ihmissuhdetta, jossa annat itsestäsi jotain aitoa toiselle? Millaiset arvot sulla sitten on? Koetko olevasi tyytyväinen henkiseen kasvuusi?

Vierailija
11/21 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteista, siitä miten mulla oikeasti menee. Ei ketään kiinnosta tai eivät kestä vaikeita tunteita.

Vierailija
12/21 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parafilia, jota on mahdoton toteuttaa. Ei mikään laiton hyväksikäyttöhaave vaan tyyliin että haluaisin amputoida itseltäni jalan, mutta ei kuitenkaan se. Siitä en puhu kenellekään. Tuntuisi liian henkilökohtaiselta puhua siitä muille kuin kumppanille, ja kumppanista taas olisi tietenkin syvästi murheellista kuulla, että hänen kanssaan en voi toteuttaa kaikkia seksuaalisia haaveitani. Niinkuin en siis kenenkään muunkaan kanssa.

Vierailija
13/21 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

Kiinnostaa tietää että mksi on näin? Kauanko näin on ollut? Miten sinulla voi olla mitään käsitystä rakkaudesta, jos sulla ei ole koskaan ollut ihmissuhdetta, jossa annat itsestäsi jotain aitoa toiselle? Millaiset arvot sulla sitten on? Koetko olevasi tyytyväinen henkiseen kasvuusi?

Olen yksityinen tyyppi. Joo, en ole kiinnostunut selittelemään. Päättele mitä haluat.

Vierailija
14/21 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamatkustamisesta ja rinnakkaistodellisuuksista.

Vierailija
15/21 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kuinka yksinäinen olin lapsena ja nuorena, ja kuinka kaipasin edes yhtä ihmistä, jonka kanssa olisi voinut jutella kaikista mieltä painavista asioista. 

Olen yksinäinen edelleen ja minulla on ollut useamman vuoden ajan miesystävä, joka on varattu, ja minua huomattavasti nuorempi. 

Kukaan ei tiedä enkä kenellekään kerro. 

Vierailija
16/21 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt miestäni kaksi kertaa. Koska oma mies ei pysty makkari-puuhiin... Vaikea unohtaa tämä väliaikainen mies, taidan olla läheisriippuvainen... Pitäisi unohtaa, koska hän ei ole muuten hyvä tyyppi.

Vierailija
17/21 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisesta suuntautumisesta

Vierailija
18/21 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä dokumentista 

Vierailija
19/21 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noituudesta

Vierailija
20/21 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm... ei sellaista asiaa periaatteessa olekaan ja siitä olen hyvin hyvin kiitollinen. Tietenkään ihan kaikesta en halua puhua :D Yksinäisyys oli jossain vaiheessa sellainen mutta nyt pystyisin puhumaan myös siitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä