Missä kuljetan vauvaa kun lähdemme linja-autolla synnäriltä kotiin?
Vaunuja en varmaan voi synnytyssaliin mennessä mukaan ottaa ja turvakaukaloa en omista, koska ei ole autoakaan.
Voiko vauvan kuljettaa ihan vaan sylissä, kun menemme synnäriltä kotiin paikallisliikenteen bussilla ja matkaa n. 5km?
Kommentit (114)
jätä se vauva muiden hoteisiin sinne synnärille ja mee rattikalla Siwan kautta himaan.
ei tule ylimääräsiä kuluja sairaalareissusta ja aivan sama mitä vauvalle tapahtuu jos kerran pois pitää antaa.
itselläkin on ollut rahallisesti tiukkoja aikoja takana. Mä kyllä sain vaunut ennen lapsen syntymää, sossun maksamina, ja kun kerroin huoleni että millä päästään kotiin, niin sain ne taksi rahatkin, kaukalon ostin käytettynä, vaikkei ollut sitä autoa, eikä ees korttia. Jos muutat mieltäsi, niin nosta vaikka tätä ketjua...ja tsemppiä sinulle!(kerro noista huolistasi siellä sossussa, kyllä uskoakseni auttavat!)
ei siinä mitään hakijaa tarvii, jos on kotiutettavassa kunnossa, mistä tuon keksit, pelotellaksesiko vaan?
itse heitin menemään vaunut,kaukalot,jätesäkillisen vaatetta,lelua ja muuta kun ei löytynyt ottajaa. Yhdellä lapsella ollutta,siistiä ja ehjää--kyllä harmittaa kun huomaa,että tarvitsijoita oikeasti olisi,vaan ei kukaan nöyrry ottamaan vastaan!
-itsellesi ja varsinkin vauvallesi kaikkein eniten kun et nöyrry ottamaan apua vastaan
itse heitin menemään vaunut,kaukalot,jätesäkillisen vaatetta,lelua ja muuta kun ei löytynyt ottajaa. Yhdellä lapsella ollutta,siistiä ja ehjää--kyllä harmittaa kun huomaa,että tarvitsijoita oikeasti olisi,vaan ei kukaan nöyrry ottamaan vastaan!
Tämä nyt on ihan yhtä höpö. Olisit toimittanut vaikka johonkin hyväntekeväisyys yhdistykseen, jonka koet läheiseksi. Maailmassa olisi ollut näille tavaroille todellakin ottajia, älä ole marttyyrimamma. Tai oikeestaan musta tuntuu, että tämä ketju on lähtenyt täysin vääreille raiteille ja mä poistun.
sähköpostiosoitteen, niin saan sun osoitteesi, onhan siinä vähän opettelua, että sen saa sidottua oikein, mutta on huomattavasti miellyttävämpi tapa kuljettaa vauvaa kuin rintareppu.