Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä arvelet kuolevasi?

Vierailija
30.09.2026 |

Oletko miettinyt?

Kommentit (16)

1/16 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, mutta vaikea sanoa. Molemmat vanhempani elivät lähes 97-vuotiaiksi, mutta mä elän ehkä 75-80 -vuotiaaksi. Riippuu ihan siitä, mitä sairauksia  mulle vielä tulee, joten saatan kuolla vaikka jo huomenna. Voin jäädä vaikka auton alle, mutta tuskin vielä huomenna, koska ajattelin huomennakin olla vain kotona. 

Vierailija
2/16 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapan itseni tänään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin kysymys on täällä viikon välein. En edelleenkään mieti tuommosia, keskity sinäkin positiivisimpii asioihin.

Vierailija
4/16 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi arvella. Kaikenlaiset onnettomuudet ovat ihan mahdollinen kuolintapa. Mulla vielä on sellainen työ ja harrastuksia, joissa voi sattua pahastikin.

Vierailija
5/16 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka tässä kirjoittelee on kuolleita vähintään 30v päästä.

Vierailija
6/16 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon pitkäikäisyyttä suvussa ja itse olen tähän mennessä säilynyt hämmästyttävän hyvin, joskin olenkin vielä aika nuori. Tämän valossa elänen helposti yhdeksänkymppiseksi, vaikkei se mikään erityinen tavoite olekaan. Mieluummin eläisin terveenä ja skarppina 80-vuotiaaksi asti ja sitten kupsahtaisin nopeasti kuin pikkuhiljaa hiipuisin 100-vuotiaaksi asti. Toki ehkä jokin välimuoto löytyy näidenkin väliltä. 

Vierailija
7/16 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pian, mutta varmaan elän kuitenkin 100 vuotiaaksi.

Vierailija
8/16 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kovin ala- arvoista kehoittaa ihmisiä tuollaista miettimään. Melko varma olen ettei kenelläkään ole kristallipalloa. 

Vierailija
9/16 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon joka yö etten aamulla heräisi.

Ei oo vielä tärpänny.

Vierailija
10/16 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurhaa oon yrittäny 2 kertaa eikä onnistunut mutta ny ei onneks tartte sellasesta haaveilla kun sairastuin maksakirroosiin. Muutama kuukausi elinaikaa. Sopii hyvin, oon totaalisen kyllästynyt tähän köyhyyteen ja ihmisten ilkeyteen. 

Vierailija
11/16 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta ainakaan en elä 100-vuotiaaksi. M67

Vierailija
12/16 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suuren osan elämästäni toivonut että ei tarvisi elää vanhaksi, mutta kun tässä jo vastoin odotuksia on viisikymppiseksikin eletty, vaikka elämäntavoilla on yritetty kaiken aikaa edistää nopeaa poistumista, niin eiköhän tässä käy niin, että juuri minä joka en niin välittäisi elää vanhaksi, joudun olemaan täällä 90-vuotiaaksi, kun taas elämänhaluisempia lähtee ympäriltä sairauksiin ja onnettomuuksiin.

Vierailija
13/16 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 60-65.

Vierailija
14/16 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että elän ainakin 100-vuoksiaaksi,ja pysyn loppuun asti mahdollisimman hyväkuntoisena niin fyysisesti, psyykkisesti kuin henkisestikin. 

Haluan nähdä mahdollisimman pitkälle, mihin maailma menee, mitä tapahtuu, mitä keksitään, miten lapsillani ja läheisilläni menee. 

Olen nyt 45 v. ja yritän mahdollisimman paljon pitää itsestäni huolta, että eläisin pitkään ja toimintakykyisenä. 

Toki tiedostan, että kaikkeen minun tekemiseni ja toiveeni eivät vaikuta, joten saapi nähdä. 

Ai niin, nuorempana mulla oli joku ihme pelko ja oletus, etten eläisi 38 vuotta pidempään. En jotenkin kyennyt kuvittelemaan elämääni tuon ikävuoden jälkeen. Älkääkä kysykö mistä se tuli, en tiedä. Helpottuneena täytin kuitenkin vielä 39 ja elämää ollut senkin jälkeen. 😅 

Vierailija
15/16 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun krooninen sairauteni pysyy ennallaan, elän ehkä johonkin 85 ikävuoden hujakoille. Viimeiset vuodet eivät liene kovin laadukkaita. Jos sairaus muuntuu, mulla on sen jälkeen korkeintaan 3-5 vuotta elinaikaa. Se voi tapahtua huomenna tai kymmenen vuoden päästä, tai jäädä tapahtumatta kokonaan. Muuntumiseen en voi  vaikuttaa, mutta elämänlaatuun voin.

Vierailija
16/16 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-300-vuotiaana. En voi olla väärässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän