Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että useat erikoislääkärit ovat täysin putkiaivoja?

Vierailija
09.12.2008 |

.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen kuuluu osaavatko lääkärit oman työnsä vai ei?

Vierailija
22/24 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tapaa " muutaman" kerran niitä lääkäreitä jotka eivät ole siitä parhaasta/mukavemmasta päästä vaan tutkivat nopeasti oman osa-alueensa ja kiinnostus loppuu siihen, ei se ole kovinkaan mukavaa. Lääkäri joka jaksaa potilaan tilanteen kuunnella ja haluaa yrittää auttaa vaikka ei edes pystyisi/osaisi sitä tehdä, tekee potilaan olon paremmaksi.

nim. muutaman kerran vastaanotoilla hypännyt kotimamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan kokeneet lääkärit ja kokeneet hoitajat ovat kumpikin oman alansa osaajia ja osaavat arvostaa toistensa taitoja ja työpanosta, kumpikin tietäen, että toisen hommaa ei osaisi tehdä ja että toimiva yhteistyö on molempien ja myös potilaan etu. Enpä juuri koskaan ole kuullut puhuttavan "vastapuolesta" hoitajien ja lääkärien välillä, kyllä me samalla puolella ollaan, useimmiten taistellaan kuntatyönantajaa ja huonoja resursseja vastaan ihan yhdessä...



Useimmiten sekä nuoret hoitajat että nuoret lääkärit ovat nimenomaan niitä, jotka ovat omista tiedoistaan ja taidoistaan epävarmoja ja siksi pyrkivät nostamaan omaa häntäänsä toisia nokittamalla. Ehkä vielä hoitajilla tätä näkee enemmän, koska jonkinlainen alemmuuskompleksi monilla on esim. samanikäistä erikoistuvaa (nais)lääkäriä kohtaan; "kyllä mustakin tohon olisi, mitä tuokin luulee tietävänsä, meillä ei ainakaan noin tehdä" jne. jne.



Nimim. kokemusta on (erikoislääkäri, erikoistunut v. 2004)

Vierailija
24/24 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhunut kollegoistaan? en näe

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi