Mikä sinua naurattaa vanhempien tätien pukeutumisessa?
Tämä on vastaisku nuorten naisten pukeutumisketjulle.
Vastaan itse ensin:
- Paksut rintaliivien olkaimet näkyy puseron läpi. Tosi hot.
- Kun kuvittelevat olevansa nuoria ja tikkujalkaisia: leggarit housuina
- Ysäri-kasari-farkut + vetoketjullinen palmikkoneuletakki
- Nilkkasukat, jotka ovat kuitenkin yhtä ohuet kuin ohuet sukkahousut
- Avonainen kaula-aukko kun naururypyt ovat levinneet tisseihin asti.
Kommentit (295)
"Kun se on niin "mukavaa". Samoin suomalaisilla miehillä on aina liian isot housut, kun ne on niin "mukavat päällä"."
Mukavuus on kiva juttu, kannatan! En ikinä laittais enää korkkareita jalkaan, aivan järkyn kipeät jalat plus kaatuisin takuulla.
Antaa ranskattarien olla tyylikkäitä, voin hyvin elää tavallisena mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen valitsee mukavuuden. Lyhyt jätkätukka, harmaat jätkämäiset venyneet collegehousut, huppari (=narkkien vaate), halpamarketin (unisex) muodoton pötkylämötkylätakki. Linttaan tallotut toppatöppöset ja vielä niin juhlaan kuin arkeenkin.
Hävetti oikein, kun oltiin Tukholmassa kokoustamassa, niin meidän ryhmän huonoryhtiset naiset olivat pukeutuneet kuin olisivat lähdössä roskia viemään tai ulkoiluttamaan koiraa. Kyllä ruotsalaiset olivat näyttäviä, kuten itsekin. Vähän tilannetajua. Hmh!!
Mä en varmaan ikinä ole nähnyt tätiä harmaissa collareissa ja hupparissa, ja olen täti itse. Täällä lähiössä tuo on hyvin nuorten miesten univormu.
ketju aloitettu 31.01.2015
tämä naurattaa
Minä 46vuotiaan voin sanoa että valitsen nykyään mieluummin mukavuuden kuin änkeän kiireisin farkkuihin ja sipsutan kantapäät kipeinä korkareilla. Kolitsihousut,huppari ja Crocsit on ehdottomasti mukavin asu ikinä ja toimii myös töissä (olen siivooja).
Toki juhliin on sitten mekko.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 03:12"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:08"] Omistamani pari desigualin paitaa, ovat hillittyjä, kahta väriä molemmissa. Ja siis nuo ovat vain pari otosta vaatekaapistani. Toki minulla on muitakin ja muunlaisia vaatteita ja tietenkin tajuan, ettei kaikki pidä samoista. Mutta sitä en ymmärrä, miksi jotain desigualia ei voisi pitää siinä missä muitakin. Ja kyllä, minunkin mielestäni jotkut desigualin vaatteet ovat aivan hirveitä. Mutta niin monen muunkin valmistajan. [/quote] Lukeeko niissä kuitenkin Desigual kissan kokoisin kirjaimin helmassa tai yläselässä? Se on vaan ihan kamalan halvan ja mauttoman näköinen merkki väristä riippumatta. En käyttäisi, koska en halua näyttää joltain wannabe new age -hipiltä. Farkut ei sovi minusta juuri kenellekään, paitsi urheilullisille alle 30-vuotiaille, joilla on timmit jalat ja peppu. Muilla ne vaan korostaa kaikkia alaruumiin huonoja puolia.
Mun taas täytyy näin new age -hippinä sanoa, etten mäkään kelpuuttaisi montaa desigualin vaatetta, sillä ne mustapohjaiset ovat kovin synkkiä ja laatu on seitinohutta trikoota. Vakosametti sen sijaan on tosi jees. Metsästelen paraikaa uutta (käytettyä) vakosamettibleiseriä liian isoksi jääneen tilalle. Housuja en henkeen ja vereen hameihmisenä oikein osaa käyttää. Mä yhdistän vakosametin 70-lukuun ja jo vaihtoehtoiseen ysärinuoruuteeni.
Tätien siisteys. Verrattuna ikäisiinsä ja nuorempiinkin miehiin tädit vois mennä ihan mihin kekkereihin tahansa niissä vaatteissa, vaikka tapaamaan presidenttiä.
Miehillä on jesarilla kokoon teipatut lenkkarit, takki joka ei ylety kiinni koska maha on niin valtava, ryynit rinnuksilla koska nenä vuotaa jatkuvasti. Kädet taskussa, koska tumput on hukattu.
Vierailija kirjoitti:
Eikö päälle viiskytvuotiaille sitten ole kokemuksia, kaikenlaisia, hyviä ja huonoja.Luulenpa että vanhemmilla ihmisillä on paljonkin kokemuksia verrattuna 19 v. Mikä pisti noin suivaantumaan jos mainittiin "20v pissis"?
Eikö muuten keskusteluun juuri liity erillaisten näkemysten ja kantojen esiin tuominen, ilman että ollaan leipomassa kenenkään naamaa? Yksipuolinen hymistely on sitten vain sallittu?
Luepa tuo vittuiluun yllyttävä aloitus uudelleen.
Ei siinä rakentavaa keskustelua haeta vaan pelkkää ivaa koko aapeen mieli. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen valitsee mukavuuden. Lyhyt jätkätukka, harmaat jätkämäiset venyneet collegehousut, huppari (=narkkien vaate), halpamarketin (unisex) muodoton pötkylämötkylätakki. Linttaan tallotut toppatöppöset ja vielä niin juhlaan kuin arkeenkin.
Hävetti oikein, kun oltiin Tukholmassa kokoustamassa, niin meidän ryhmän huonoryhtiset naiset olivat pukeutuneet kuin olisivat lähdössä roskia viemään tai ulkoiluttamaan koiraa. Kyllä ruotsalaiset olivat näyttäviä, kuten itsekin. Vähän tilannetajua. Hmh!!
Mä en varmaan ikinä ole nähnyt tätiä harmaissa collareissa ja hupparissa, ja olen täti itse. Täällä lähiössä tuo on hyvin nuorten miesten univormu.
Minä käytän useinkin :)
Täti 56 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule täällä on yks täti harmais collareis ja hupparis just nyt 😄
Ap projisoi omaa surkeaa itsetuntoaan solvaamalla muita. Siinä pieni ihminen kokee pienen dopamiinipurkauksen, kun saa sanotuksi rumasti, mutta valitettavasti aivot adaptoituu siihen nopeasti, jolloin pitää olla jatkossa yhä ilkeämpi ja repivämpi saadakseen samat kicksit.
Kun ei ikinä liiku ihmisten joukossa, kehittää outoja mielikuvia. Ap on esimerkki tällaisesta ihmisparasta, joka hyötyisi psykiatriasta muttei ikinä uskalla lääkärin puoleen kääntyä. Joten loppuikä menee itseä muista ihmisistä vittumaisuudella eristäessä ja yksin kuollessa, vain omat pelot ja harhaluulot seurana.
Meidät on tehty toisiamme varten. Ne pärjäävät, jotka osaavat elää sovussa ja harmoniassa muiden kanssa. Se on henkistä hyvinvointia, joka säteilee ihan kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä narutoppi kun allit lepattaa ja tissivako on ruttuinen kuin rusina.
T. incel rupinen muna kourassa, himosta ja ikävästä itkien. Kuole jo, turha riesa.
Mulla taas mustat verkkarit ja harmaa villapaita. t. 50-vuotias, joka on identifioitunut "tädiksi" ainakin jo 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
ketju aloitettu 31.01.2015
tämä naurattaa
INCELit siis vinkuneet täällä pahimmillaan 11 vuotta putkeen. Ja ihan samaa porua ne päästää nykyäänkin.
Mitenhän kauan tollo hakkaa päätään kiveen toivoen eri lopputulosta?
Paljastaako tämä jotain olennaista Y-kromosomillisten henkisistä kyvyistä, lähinnä niiden puutteesta?
Nuoriso vuosi keskittyä omaan pukeutumiseensa, mauttomuuten huippu tennarit jalassa kesät ja talvet, ja persvakoon ylettyvä mekko tai hame, voisivat edes tukkansa kammata ja pestä.
Vanha aloitus, mutta ei naurata mikään tuollainen pukeutumisasia. Yksi vaate on kuitenkin, mitä en koskaan laita päälleni. Se on huppari. Viimeksi kai 80-luvulla käyttänyt. N57
Vierailija kirjoitti:
Vanha aloitus, mutta ei naurata mikään tuollainen pukeutumisasia. Yksi vaate on kuitenkin, mitä en koskaan laita päälleni. Se on huppari. Viimeksi kai 80-luvulla käyttänyt. N57
Mulla on hupparineitsyys tallella. N46. En omista myöskään verkkareita eikä sitä päivää tule, että lähden kotoa pelkissä legginseissä. Hassua miten sitä kuplautuu.
Vierailija kirjoitti:
Minulle taas huppari on lempivaate ja minulla onkin niitä varmaan yli 10 eri materiaaleista ja eri värisiä. Niskaan vetää AINA, joten huppu on kätevä.
N56
Se, miksi ehdoin tahdoin pitää näyttää rumalta kulahtaneelta säkiltä.
Minä olen 70 v. sinkku nainen ja olen hoikka ja myös timmissä kunnossa (käyn kuntosalilla ja muutakin liikuntaa harrastan). Farkut ja t-paita tai paitapusero jota ei ole napitettu kaulaan asti ovat arkivaatteitani ja jos pukeudun mekkoon, niin mekko ei ole telttamallia vaan kapealinjainen ja osaan ja pystyn hyvin kävelemään myös korkokengillä. Olen myös perinyt käyttövaatteita suvun nuorilta naisilta ja käytän niitä viis veisaten siitä vaikka ne eivät olekaan sitä tyyliä mihin 50-100 v. naiset yleensä pukeutuvat.
Kesällä narutoppi kun allit lepattaa ja tissivako on ruttuinen kuin rusina.