Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin voinut vajota maan alle neuvolareissulla viimeksi kun poika

Vierailija
09.12.2008 |

3v alkoi kiukuttelemaan lähtiessä ja vaikka miten yritin houkutella ja sitten kun otin pojan kiinni ja kannoin sen eteiseen niin poika huutaa täysiä: "äiti älä pure mua!"

En todella tajua mistä se sen keksi. koskaan ei olla purtu eikä tulis mieleenkään!

Terkkari kuuli varmasti kun hänen huoneensa ovi oli auki.

Mitähän lienee miettinyt...

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika 4v näki muurahaisia maassa "äiti katso! vaauuuu, kuinka paljon mulkkuja!"

Vierailija
62/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten itkee surkeana, kuinka äitin pitää olla hänelle kiltti... Jotkut sanat tulevat vielä vähän epäselvästi, kuten se että hän haluaa katsoa Pingua. Kuulostaa täysin siltä että "haluan katsoa p***ua* tai saattaa naukua että "haluan p***ua". Onneksi meillä ei ole ollut vieraita kun on tämä halu tullut :D. Voisivat miettiä että isältäkö tämä on opittu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"äiti, miksi täällä kaupassa pitää aina maksaa?". Ihan kuin ei olisi muissa kaupoissa tapana maksaa ostoksiamme... Muutenkin lapsen miksi-kysymykset saavat julkisella paikalla kylmän hien nousemaan, kun koskaan ei tiedä mitä seuraavaksi keksii kysyä (on ihmetelty lihavaa setää, erittäin rinnakasta tätiä jne.).

Näitä juttuja lukiessa naurattaa mutta todellisessa tilanteessa nauru on kaukana... ;)

Vierailija
64/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"milloin sinä olet surullinen" ja lapsi vastasi jotain ja sitten täti kysyi että "Milloin äiti on surullinen", johon lapsi " no silloin kun äiti itkee?" ja taas täti "Milloin äiti itkee?"

"no aina kun isi lyö sitä!"

siinä istuin punaisena ja sanoin että ei koskaan lyö. johon ärsyttävä täti että "jos sellaista on, niin tiedäthän mitä tehdä" tms.

Ja mieheni ei ole KOSKAAN lyönyt minua. Argh, en ole vieläkään päässyt harmin yli, vaikka kyseinen lapsi on jo 11 vuotias.

Vierailija
65/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 3-v. matkusti isän kanssa linjurilla kohti mummulaa. Meille on tulossa toinen vauva ja siitä on keskusteltu esikoisen kanssa jonkun verran. Matka kulki ohi sairaalan, jonka kohdalla mieheni oli kertonut kuinka myös esikoinen on syntynyt tuolla ja sinne äiti menee sitten vauvaa synnyttämään. (ei nyt siis ihan näillä sanoilla...)

Pikku neiti oli kirkkaalla lapsen äänellä, joka siis on myös sangen kuuluva, kysynyt isältään että miten äiti sai sen vauvan siemenen? Oli kuulemma ihmisiä hieman hymyilyttänyt...

Vierailija
66/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loruiltiin viisivuotiaan tytön kanssa. Käytiin läpi se, mistä on pienet tytöt tehty, ja sitten opeteltiin poikien vastine:

Mistä on pienet pojat tehty?

Etanoista, sammakoista,

koiran häntätupsukoista.

Niistä on pienet pojat tehty.

Lorun jälkeen tyttö oli mietteliäs: "Jos se kikkeli on se etana!"

Vierailija
67/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin lapsi 3v on melko kiero luonteeltaan, päiväkodista lähteminen ei aina suju ihan normisti. Kerran oli alkanut huutaa täyteen ääneen että "-Auttakaa! Älkää antako hänen viedä minua, tämä ei ole minun äitini!" Päikkärin hoitajat kun tuntevat tapauksen niin olivat vaan iloisesti vilkutelleet aidan takaa, mutta keräsi aika paljon huolestuneita katseita muilta aikuisilta...

Eräs oppilaani tokaluokalla kysyi että "-Arvaa ope mitä meidän isi sanoi? Meidän äidillä on tuhannen taalan pakarat!" "-Hmm, sepä hauskaa..."

Toinen oppilas (ekaluokkalainen) taas huusi syksyllä liikuntatunnilla kesken rosvo ja poliisi-leikin, "-Ei, olen liian nuori vankilaan!"

Lapset on ihania!

Vierailija
68/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vein poikaa 3v kerhoon, edellisenä iltana olimme puhuneet nukkumatista, jota lapsi sitten jostain syystä pelkäsi. sanoin että en päästä nukkumattia sisään. no kerhossa poika alkoi heti kertomaan, kuinka äiti karjuu nukkumatille että mene pois ja heittää sen rappusista alas :O hävetti!:)

Vierailija
69/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuli itsellenikin mieleen. Olin kerhonohjaajana ja toinen ohjaaja oli tukevahko. Eräs ekaluokkalainen tyttö ilmaisi asian kauniisti: "x, sulla on sitten vahvat pakarat!".

Vierailija
70/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän sen itsekin.. käväisin luonanne...

Tulit puristaneeksi lastasi sormilla liiaksi.. siksi huusi että puret..

Vierailija
71/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kävi aikoinaan uusimassa ajokorttiiaan poliisilaitoksella ja oli ottanut lapsiata ainakin minut mukaan.

siinä sitten olin poliisilaitoksella kovaan ääneen ihmetellyt että "ÄITI OSAATKO SINÄ AJAA AUTOA???! "

Äiti kuulemma oli kovasti koittanut hyssytellä minua holjaisemmaksi.

Äitini ei muistini mukaan koskaan ajanut autoa,vaikka ajokortin omistikin.

Vierailija
72/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta oli harrastanut seksiä, johon oli kuulunut myös suuseksi. 3-vuotias tyttö oli yllättänyt vanhempansa näistä puuhista. Kaupan kassajonossa isi oli pusutellut tätä tyttöänsä ja tyttöä oli naurattanut kovin. Äiti halusi myös osallistua pusutteluun ja kun hän oli pyrkinyt pusuttaa tytön huulia, oli tyttö huutanut kovaan ääneen, että "ei saa pussata, kun sulla oli isin pippeli suussa aamulla." Pariskunta oli jättänyt ostoksensa ja häipynyt vähin äänin kaupasta.

Vierailija
73/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini soitti sisarelleen joka oli kova järjestöihminen, poika 4v joka ei osannut r-kirjainta, vastasi puhelimeen. Äiti ei ole kotona se on taas jossain mulkkujen kokouksessa, tällä kertaa tätini oli murrosikäisen esikoisensa vanhempainillassa.

Oma poikani 2v kiljui koko Prisma kierroksen ovelta kassalle asti, ostetaan kaljaa, ostetaan kaljaa, ostetaan kaljaa....

Vierailija
74/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten "äiti onko sulla sukkahousut päällä" (ei sitä tartte kaikkien kaupassa olijoiden kuulla ;))

Vierailija
75/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän istui kerran rattaissa ja työnsin häntä kävelytiellä. Ihan meidän edessä käveli nainen. Tyttö isoon ääneen kailotti, jotta kuulisin: "Äiti, vieläkö meillä on niitä aikuisten videoita?..."Ja vähän ajan päästä: "Äiti, muistatko, kun se poliisi yritti kerran kurkkia meidän ikkunasta sisään?"

Olin hävetä silmät päästäni!!! Tarkoitti tietenkin "aikuisten videoilla" niitä muutamaa dvd:tä, jotka EIVÄT olleet lasten ohjelmia, tavallisia elokuvia siis. Ja tuota poliisi-juttua en käsitä yhtään, mistä sen repäisi! :D Ei ole paljon poliiseille ollut tarvetta ja asutaan vielä neljännessä kerroksessa:)

Täytyy vaan yrittää muistaa, kun muiden lapset laukoo jotain vastaavaa, ettei ne lapset aina mitään totuuden torvia tosiaan ole...

Vierailija
76/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa myös katsoa Pingua eli hänen sanoinsa "pimmu pimppiiniä".

Viime kesänä muisti kaupassa koko ajan kailottaa, jos tuli pissa (kuivaksiharjoitteluvaippaan).

Bussissa on usein osoittanut sormella ja sanonut katso äiti hassu "kukka"(eli tukka) nähdessään irokeesin tai rastan.

Kaverin poika juoksi pihalla äitiään karkuun ja huusi "äiti tappaa, äiti tappaa...." Tarkoitti että äiti nappaa (kiinni ja lapsen syliinsä).

Vierailija
77/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmanmiehen elkeitä ja oli "pahis". Hiukset oli piikkeinä kuin punkkarilla tms. Lapsi sitten alkoi oikein lässyttävään ja ihailevaan ääneen kovasti ihastella: "Äiti kato kuin sööööööpö nallepipo tolla pojalla on!". Se siitä katu-uskotavuudesta. Poitsun kaverit ulvoi naurusta ja nuorimies oli itse varsin harmistuneen näköinen.

Vierailija
78/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaravintolan veskissä 3-vuotiaan kanssa sanoiko äiti "voi itku" vai "voi vittu".

Oliks tää Santa Féssä joskus vuonna yks ja kaks? Mä nimittäin olin siellä pesemässä käsiä samaan aikaan!

Vierailija
79/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis minä. Olin jostain kumman syystä tätini kanssa kaupassa, en todella muista miksi. Täti käytti siihen aikaan peruukkia, koska lääkehoito oli vienyt hänen omat hiukset. Kaupan kassojen läheisyydessä oli joku tuuletin, joka puhalsi isoon ääneen ja ilmavirtakin oli ihan tunnettavissa. Hyväntahtoisesti sanoin tädille: " Varo, ettei sun peruukki lähe lentoon." Tätiä hävetti ja hän tiuski mulle vihaisesti jotain. Mulla oli paha mieli kun en tajunnut miksi täti suuttui, olinhan tarkoittanut vain hyvää...

Vierailija
80/88 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerran yksi pikkulapsi katsoi sitä silmät ymmyrkäisinä ja henkäisi äitilleen: Kato, Rölli-Peikko!

Kaverini imago kärsi hienoisen kolhun.